no może się będzie lepiej prowadzic bo większy rozstaw osi, ale ciekawe jak z mocą i masą.
zwłaszcza jak z masą. Jest to jednak sporo większy samochód od c2... Mogli już z tego zrobić auto klasy R3 wtedy by wielkościowo te samochody byłby podobne ale niestety mniej przystępne finansowo chyba...martin.h - Nie 01 Lis, 2009
ŁukaszS3 napisał/a:
zwłaszcza jak z masą.
Masa będzie pewnie minimalna dla kategorii R2. W tej chwili jest to 1030 kg, i myślę że Skoda jako prawdziwa A-grupowa rajdówka nie będzie ważyć więcej.
Myślę, że będzie to ciekawa konstrukcja, finansowo też powinno być dobrze. Ciekawe tylko kto przygotował dla nich silnik? ORECA? Wie ktoś?kubas - Nie 01 Lis, 2009
martin.h napisał/a:
Myślę, że będzie to ciekawa konstrukcja, finansowo też powinno być dobrze. Ciekawe tylko kto przygotował dla nich silnik? ORECA? Wie ktoś?
karbon lorejn rejsingqbus - Nie 01 Lis, 2009 do s2000 silniki robi oreca wiec nie zdziwilbym sie jakby bylo tak samo i tym razem. miejmy nadzieje ze projekt bedzie konkurencyjny dla c2 bo fiesta przynajmniej na papierze taka nie jest.GeKo - Pon 02 Lis, 2009 No i Robert chyba pojedzie w rajdzie Ciekawe kto na prawym? Kuśnierz? Sokół? czy jakaś gwiazda.
Cytat:
Robert Kubica potwierdził w Abu Zabi, że planuje start w końcowej rundzie asfaltowych mistrzostw Francji, 55 Rallye du Var (27-29 listopada).
- To nie jest pewne na sto procent, ale istnieją duże szanse - powiedział Robert. - Zamierzam pojechać wyłącznie dla przyjemności, bez przywiązywania wagi do czasów. Poprosiłem organizatorów o video z oesów, żeby mieć jakieś pojęcie o trasie, a na razie badam temat w Internecie. Znam już kilka dróg w tym regionie i orientuję się w skali trudności rajdu. Będzie sympatycznie, ale trudno!martin.h - Pon 02 Lis, 2009 Jeszcze takie dopełnienie tego co napisał GeKo:
Cytat:
Mikołaj Sokół napisał w sobotę na łamach Rzeczpospolitej, że Polak nie pojedzie Fabią WRC. Polak wsiądzie już do Renault - albo do Clio R3, albo do Twingo R2 lub R1. Dwie ostatnie rajdówki nie mają jeszcze homologacji i Polak jechałby wówczas jako zerówka.
Możliwy jest też występ Polaka w innym z listopadowych rajdów rozgrywanych we Francji.
Anonymous - Pon 02 Lis, 2009 Na autosport.com pisza, ze jest kojarzony z Clio R3martin.h - Pon 02 Lis, 2009 Więcej info nt. kolejnego auta klasy R2:
eWRC.cz napisał/a:
O víkendu spatřila světlo světa nová "R-dvojka" Škody na soutěži v Rakousku. Na konci měsíce se podobně stane i u francouzské značky Renault a modelu Twingo. Nový vůz je určen na příští sezónu, nyní probíhají testy, a právě jedním z nich bude start na francouzském podniku Rallye du Var v roli předjezdce. Za volantem bude sedět legenda navždy spojená se značkou Renault – Jean Ragnotti.
Specifikace vozu Renault Twingo Sport R2:
Motor: Renault K4M RS, čtyřválec, šestnáctiventil, 1598 cm3
Elektronika: Magneti Marelli
Maximální výkon: 160 k při 7 000 ot./min.
Maximální točivý moment: 180 Nm při 5 500 ot./min.
Převodovka: Sadev, 5-ti rychlostní, sekvenční
Brzdy: přední – kotoučové o průměru 280 mm, zadní – 240 mm
Tlumiče: Öhlins
Ráfky: Speedline – 16" pro asfalt, 15" na šotolinu
Pneumatiky: BF Goodrich 195/50 R16 až 195/65 R15
Hmotnost vozu: 1030 kg
Cena vozu s kitovou úpravou by se měla vyšplhat celkem na 44 500 EUR. Samotný kit vychází na 30 000 EUR. Renault připravuje i Twingo R1, které by mělo nabízet o 30 koní méně a krátkou převodovku "H". Cena kitových úprav pak vychází na 10 000 EUR.
Martwi mnie tylko ta moc, w porównaniu do cytryny to bardzo mało.
Ciekawostką będzie zapowiadane Twingo R1, mozna by z tego zrobić fajny puchar w RSMP.
EDIT: Moc jest spoko to kilowaty Będzie kozak k-mart - Pon 02 Lis, 2009 a wlasnie wczoraj przechodzac obok twingo sport zastanawialem sie czemu nie ma zadnej wersji rajdowej / pucharowej Bad-i - Pon 02 Lis, 2009 mimo wszystko troche droga ta rajdowka.
Mysle ze Skoda bedzie o wiele bardziej atrakcyjna, i wcale nie wolniejsza.martin.h - Pon 02 Lis, 2009 44 500 euro za gotowy wóz to wcale nie jest dużo, tym bardziej że mamy tutaj 20 KM więcej niż w C2R2. Czekam jeszcze na dane techniczne Skody, bo powinno się coś ukazać lada moment.saxorulez - Pon 02 Lis, 2009 martin.h,
ja mam 180nm przy 161KM wiec jeśli on ma 160kW czyli 217KM to chyba troszkę jest nie halo wartość tego momentu.
Cociaż C2R2 ma 192KM i 175NM... dziwne to jest.. zupełnei tak jak by budowali silniki pod moc MAXmartin.h - Pon 02 Lis, 2009 Każdy wysokoobrotowy silnik będzie miał mniej momentu niż niskoobrotowy (patrz Honda i silnik z Type-R'a). Z małego skoku tłoka (a podejrzewam, że taki tam jest), nie da się osiągnąć dużego momentu. Oczywiście przy podobnej pojemności skokowej.Bad-i - Pon 02 Lis, 2009
martin.h napisał/a:
44 500 euro za gotowy wóz to wcale nie jest dużo, tym bardziej że mamy tutaj 20 KM więcej niż w C2R2.
hmm ????
z opisu wychodzi 160 KM za 44.500 a plus 30 KM za dodatkowe 10.000 eur