To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - 2009 WRC, RSME, IRC itp

qbus - Nie 01 Lis, 2009



skoda opanuje motorsport, juz maja najlepsze s2000 teraz pora na jakas ośke ;)

-> http://www.ewrc.cz/ewrc/f...ograf=100&all=1
swietna galeria z gb

ŁukaszS3 - Nie 01 Lis, 2009

GeKo napisał/a:
no może się będzie lepiej prowadzic bo większy rozstaw osi, ale ciekawe jak z mocą i masą.


zwłaszcza jak z masą. Jest to jednak sporo większy samochód od c2... Mogli już z tego zrobić auto klasy R3 wtedy by wielkościowo te samochody byłby podobne ale niestety mniej przystępne finansowo chyba...

martin.h - Nie 01 Lis, 2009

ŁukaszS3 napisał/a:
zwłaszcza jak z masą.


Masa będzie pewnie minimalna dla kategorii R2. W tej chwili jest to 1030 kg, i myślę że Skoda jako prawdziwa A-grupowa rajdówka nie będzie ważyć więcej.

Myślę, że będzie to ciekawa konstrukcja, finansowo też powinno być dobrze. Ciekawe tylko kto przygotował dla nich silnik? ORECA? Wie ktoś?

kubas - Nie 01 Lis, 2009

martin.h napisał/a:
Myślę, że będzie to ciekawa konstrukcja, finansowo też powinno być dobrze. Ciekawe tylko kto przygotował dla nich silnik? ORECA? Wie ktoś?


karbon lorejn rejsing

qbus - Nie 01 Lis, 2009

do s2000 silniki robi oreca wiec nie zdziwilbym sie jakby bylo tak samo i tym razem. miejmy nadzieje ze projekt bedzie konkurencyjny dla c2 bo fiesta przynajmniej na papierze taka nie jest.
GeKo - Pon 02 Lis, 2009

No i Robert chyba pojedzie w rajdzie :jupi: Ciekawe kto na prawym? Kuśnierz? Sokół? czy jakaś gwiazda.

Cytat:

Robert Kubica potwierdził w Abu Zabi, że planuje start w końcowej rundzie asfaltowych mistrzostw Francji, 55 Rallye du Var (27-29 listopada).

- To nie jest pewne na sto procent, ale istnieją duże szanse - powiedział Robert. - Zamierzam pojechać wyłącznie dla przyjemności, bez przywiązywania wagi do czasów. Poprosiłem organizatorów o video z oesów, żeby mieć jakieś pojęcie o trasie, a na razie badam temat w Internecie. Znam już kilka dróg w tym regionie i orientuję się w skali trudności rajdu. Będzie sympatycznie, ale trudno!

martin.h - Pon 02 Lis, 2009

Jeszcze takie dopełnienie tego co napisał GeKo:

Cytat:
Mikołaj Sokół napisał w sobotę na łamach Rzeczpospolitej, że Polak nie pojedzie Fabią WRC. Polak wsiądzie już do Renault - albo do Clio R3, albo do Twingo R2 lub R1. Dwie ostatnie rajdówki nie mają jeszcze homologacji i Polak jechałby wówczas jako zerówka.

Możliwy jest też występ Polaka w innym z listopadowych rajdów rozgrywanych we Francji.

Anonymous - Pon 02 Lis, 2009

Na autosport.com pisza, ze jest kojarzony z Clio R3
martin.h - Pon 02 Lis, 2009

Więcej info nt. kolejnego auta klasy R2:

eWRC.cz napisał/a:
O víkendu spatřila světlo světa nová "R-dvojka" Škody na soutěži v Rakousku. Na konci měsíce se podobně stane i u francouzské značky Renault a modelu Twingo. Nový vůz je určen na příští sezónu, nyní probíhají testy, a právě jedním z nich bude start na francouzském podniku Rallye du Var v roli předjezdce. Za volantem bude sedět legenda navždy spojená se značkou Renault – Jean Ragnotti.



Specifikace vozu Renault Twingo Sport R2:

Motor: Renault K4M RS, čtyřválec, šestnáctiventil, 1598 cm3
Elektronika: Magneti Marelli
Maximální výkon: 160 k při 7 000 ot./min.
Maximální točivý moment: 180 Nm při 5 500 ot./min.
Převodovka: Sadev, 5-ti rychlostní, sekvenční
Brzdy: přední – kotoučové o průměru 280 mm, zadní – 240 mm
Tlumiče: Öhlins
Ráfky: Speedline – 16" pro asfalt, 15" na šotolinu
Pneumatiky: BF Goodrich 195/50 R16 až 195/65 R15
Hmotnost vozu: 1030 kg

Cena vozu s kitovou úpravou by se měla vyšplhat celkem na 44 500 EUR. Samotný kit vychází na 30 000 EUR. Renault připravuje i Twingo R1, které by mělo nabízet o 30 koní méně a krátkou převodovku "H". Cena kitových úprav pak vychází na 10 000 EUR.


Martwi mnie tylko ta moc, w porównaniu do cytryny to bardzo mało.

Ciekawostką będzie zapowiadane Twingo R1, mozna by z tego zrobić fajny puchar w RSMP.

EDIT: Moc jest spoko to kilowaty :D Będzie kozak xD

k-mart - Pon 02 Lis, 2009

a wlasnie wczoraj przechodzac obok twingo sport zastanawialem sie czemu nie ma zadnej wersji rajdowej / pucharowej :jupi:
Bad-i - Pon 02 Lis, 2009

mimo wszystko troche droga ta rajdowka.

Mysle ze Skoda bedzie o wiele bardziej atrakcyjna, i wcale nie wolniejsza.

martin.h - Pon 02 Lis, 2009

44 500 euro za gotowy wóz to wcale nie jest dużo, tym bardziej że mamy tutaj 20 KM więcej niż w C2R2. Czekam jeszcze na dane techniczne Skody, bo powinno się coś ukazać lada moment.
saxorulez - Pon 02 Lis, 2009

martin.h,

ja mam 180nm przy 161KM wiec jeśli on ma 160kW czyli 217KM to chyba troszkę jest nie halo wartość tego momentu.

Cociaż C2R2 ma 192KM i 175NM... dziwne to jest.. zupełnei tak jak by budowali silniki pod moc MAX

martin.h - Pon 02 Lis, 2009

Każdy wysokoobrotowy silnik będzie miał mniej momentu niż niskoobrotowy (patrz Honda i silnik z Type-R'a). Z małego skoku tłoka (a podejrzewam, że taki tam jest), nie da się osiągnąć dużego momentu. Oczywiście przy podobnej pojemności skokowej.
Bad-i - Pon 02 Lis, 2009

martin.h napisał/a:
44 500 euro za gotowy wóz to wcale nie jest dużo, tym bardziej że mamy tutaj 20 KM więcej niż w C2R2.


hmm ????

z opisu wychodzi 160 KM za 44.500 a plus 30 KM za dodatkowe 10.000 eur



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group