To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Track Day HH.org 03.05 Lublin

Jakarti - Wto 04 Maj, 2010

uwazam, ze machnalem dosc niezly czas wiec

Stf napisał/a:
wcześniej wyhamowac i zacząć napędzać się jak najwcześniej nie robiąc korekty na wyjściu

Stf napisał/a:
właśnie przestrzeliwanie adrenaliną zakrętów


110% agrii ze stf'nem.
potwierdzam na sobie.
powoli wjezdzamy, szybko wyjezdzamy.
klucz to opanowanie, a nie slikowa opona :D

PiTT - Wto 04 Maj, 2010

Jakarti napisał/a:
uwazam, ze machnalem dosc niezly czas wiec

Stf napisał/a:
wcześniej wyhamowac i zacząć napędzać się jak najwcześniej nie robiąc korekty na wyjściu

Stf napisał/a:
właśnie przestrzeliwanie adrenaliną zakrętów


110% agrii ze stf'nem.
potwierdzam na sobie.
powoli wjezdzamy, szybko wyjezdzamy.
klucz to opanowanie, a nie slikowa opona :D

o to to to to
też uważam że slick nie jest gwarantem dobrego czasu czego mamy dobre przykłady
1:04 to chyba najlepszy czas seryjnej C2?
jakie najlepsze czasy były dla saxo vts albo 106 na normalnych oponach?
1:03 dla S3 na seryjnym zawiasie i oponie to jak dla mnie rewelka, tylko 2 sek. różnicy między Borakowym Saxo i EvoX
czyli saxo vts i evoX zrobiło ten sam czas?
koło 1:01?

Anonymous - Wto 04 Maj, 2010

Dzieki wszystkim za fajne latanie po torze. To byla moja pierwsza taka jazda. Duzo nauki przede mna ale naprawdę fajnie było :)

Jeszcze raz THX. Do nastepnego razu.

kosmita - Wto 04 Maj, 2010

PiTT napisał/a:
slick nie jest gwarantem dobrego czasu

Gwarantem dobrego czasu jest łącznik między kierownicą a pedałami.

Jak ktoś ogarnia, to slick z pewnością dużo pomaga ( np. na Poznaniu w evo to jakieś 3-4 sek. na okrążeniu ), ale jeżeli ktoś się uczy, to łatwiej mu będzie ogarnąć auto, tor jazdy itd na zwykłej dobrej oponie.

PiTT napisał/a:
2 sek

na krótkim torze to sporo

rasta - Śro 05 Maj, 2010

Lublin to tor czysto techniczny. podstawa to dobre pokonanie winkla, nie ważne jak w niego szybko wejdziesz tylko jak szybko wyjdziesz. 90% jazdy to drugi bieg, wiec czy masz 150 czy 500 koni to nie ma tu większego znaczenia. Liczy się technika czyli to ja wejdziesz i jak wyjdziesz z zakrętu.
Loko - Śro 05 Maj, 2010

Jakarti napisał/a:
uwazam, ze machnalem dosc niezly czas wiec

Stf napisał/a:
wcześniej wyhamowac i zacząć napędzać się jak najwcześniej nie robiąc korekty na wyjściu

Stf napisał/a:
właśnie przestrzeliwanie adrenaliną zakrętów


110% agrii ze stf'nem.
potwierdzam na sobie.
powoli wjezdzamy, szybko wyjezdzamy.
klucz to opanowanie, a nie slikowa opona :D


Trzeba było przeczytać ten temat z przed 4 lat:
http://forum.hothatch.org...ighlight=#17936
to już dawno, byś sieknął taki czas ;P Slow in fast out :D

M - Śro 05 Maj, 2010

Kubuś przejedź się chociaż na r888 to zobaczysz o czym mówię, zwykła opona nie ma nic do gadania. Oczywiście i na semi slicku można przepałować.
Jakarti - Śro 05 Maj, 2010

eM napisał/a:
Kubuś przejedź się chociaż na r888 to zobaczysz o czym mówię, zwykła opona nie ma nic do gadania. Oczywiście i na semi slicku można przepałować.


ja nie mowie , ze nie pomaga bo pomaga na pewno ale slick CI okrazenia nie zrobi :)
chcialbym pojechacl pare kolek w c2 na r888 - ciekawe czy by sie udalo jeszcze cos zdjac z czasu :)

anjas - Śro 05 Maj, 2010

Jakarti napisał/a:
chcialbym pojechacl pare kolek w c2 na r888 - ciekawe czy by sie udalo jeszcze cos zdjac z czasu


coś byś urwał, ale czas i tak jest super.

M - Śro 05 Maj, 2010

Polecam następny sezon spróbować na zimówkach ;)
Stf - Śro 05 Maj, 2010

eM napisał/a:
Polecam następny sezon spróbować na zimówkach


w zeszłym roku byłem w lublinie z 2 zestawek kół- tzw. dojazdówki. były to 10letnie dunlopy 205/55. po całej imprezie z zapakowanym kompletem 18"ozetów w bagażniku i pełnym wnętrzem włącznie z cb na dachu ;) wyjechałem na tor zrobić kilka kółek. opona ze starości kruszyła się na asfalcie ;) zrobiłem wtedy niskie 1:07...
podsumowując: opona pomaga ;)

ale tak na serio:
radom: conti sport vs r888 na przodzie - około 0,7sek
lublin: pełny zużyty slick vs sprawne r888 - około 0,5sek dla r888
rozeta: conti sporty vs r888 na przodzie - 1sek.

Jakarti - Śro 05 Maj, 2010

no raczej..
ani razu nie powiedzialem, ze nie :) to eM jakos sie na te zimowki nastawia :D
chcialem powiedziec, ze na seryjnej tez niezly czas da sie zrobic.

M - Śro 05 Maj, 2010

mi chodzi o to ze opona to taki multiplikator umiejętności kierowcy
Maciusiowy - Śro 05 Maj, 2010

anjas napisał/a:
coś byś urwał


pytanie czy sekundę, czy zderzak ;)

rasta - Śro 05 Maj, 2010

Opona to podstawa, jest przepaść w zachowaniu na zakręcie. No i bardziej fura wybacza błędy, tam gdzie by się wyleciało na zielone, na slicku/semi slicku można normalnie przelecieć. Oczywiście do pewnego momentu :rotfl:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group