To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Tanie Upalanie !

M - Pią 20 Kwi, 2012

Musiałbyś się przejechać. Wypruty waży ze 70kilo mniej.
Dupa rzeczywiście jest bardzo stabilna.

Anonymous - Pią 20 Kwi, 2012

M napisał/a:
Dupa rzeczywiście jest bardzo stabilna.


eeee to znaczy ze nie ma frajdy

M - Pią 20 Kwi, 2012

rabarbar napisał/a:
M napisał/a:
Dupa rzeczywiście jest bardzo stabilna.


eeee to znaczy ze nie ma frajdy

Jest, jak wyprzedzasz takiego co mu dupa ucieka w zakręcie :)

mi - Pią 20 Kwi, 2012

jeździłem po wyrazowie dychawicznym 5g kiedyś i przyznaję, że prowadzeniem robił robotę.
Gorliś - Pią 20 Kwi, 2012

Zakladasz stabilizator z integry na tyl i dupa lata:P
Z wagi mozna sporo zejsc - jeden z rekordzistow zszedl do 860 KG bez wycinania elementow konstrukcyjnych, ale bez zalozonych stabilizatorow, rozporek - a to swoje wazy.

kubas - Pią 20 Kwi, 2012

Gorliś napisał/a:
Zakladasz stabilizator z integry na tyl i dupa lata:P
Z wagi mozna sporo zejsc - jeden z rekordzistow zszedl do 860 KG bez wycinania elementow konstrukcyjnych, ale bez zalozonych stabilizatorow, rozporek - a to swoje wazy.


hahahah żałosne... w pugu bez specjalnego pocenia się mam 800kg...

Qukie - Pią 20 Kwi, 2012

j.w. zakładając odpowiednie kombinacje stabilizatorów spowodujesz, że tył będzie bardzo stabilny lub uciekał na boki i próbował wyprzedzić przód ;)

Co do hamulców to w serii dupy nie urywa, ale jest multum opcji na swapa:
- przód jednotłoczkowe lub dwu-tłoczkowe zaciski, a tarcze: 232, 240, 262, 282, 300mm
- tył jednotłoczkowe z tarczami 239, 259, 280mm

mogłem się rypnąć o milimetr lub dwa ;)


generalnie cięzko w civicu znaleźć część nie-konstrukcyjną, której nie dało by się wymienić

M - Pią 20 Kwi, 2012

kubas napisał/a:
Gorliś napisał/a:
Zakladasz stabilizator z integry na tyl i dupa lata:P
Z wagi mozna sporo zejsc - jeden z rekordzistow zszedl do 860 KG bez wycinania elementow konstrukcyjnych, ale bez zalozonych stabilizatorow, rozporek - a to swoje wazy.


hahahah żałosne... w pugu bez specjalnego pocenia się mam 800kg...

nigga please :rotfl:

mi - Pią 20 Kwi, 2012

no ale co - źle Kubas napisał?
M - Pią 20 Kwi, 2012

mi napisał/a:
no ale co - źle Kubas napisał?

napisał może i prawdę ale jakby nie patrzeć to są inne samochody,
mógłbym Kubasa wyśmiać że jak wyjmę z wózka z tesco zakupy to wózek waży 10kg ale czy to ma sens?

Kuner - Pią 20 Kwi, 2012

M napisał/a:
mógłbym Kubasa wyśmiać że jak wyjmę z wózka z tesco zakupy to wózek waży 10kg ale czy to ma sens?

Kurwa, za trzeźwy jestem by zrozumieć tę ripostę :rotfl:

Jacek - Pią 20 Kwi, 2012

:rotfl:
GeKo - Pią 20 Kwi, 2012

kubas napisał/a:
hahahah żałosne... w pugu bez specjalnego pocenia się mam 800kg...

a AX 730kg :rotfl:

Bart - Pią 20 Kwi, 2012

Kubas racji nie ma. 205 jest samochodem o klasę mniejszym niż ciff (którego odpowiednikiem w peżołach jest 306/7/8/9), poza tym konstrukcyjnie o dobrych parę lat starszym (co w 99% przypadków oznacza - lżejszym).
B-Rey - Pią 20 Kwi, 2012

Bart napisał/a:
poza tym konstrukcyjnie o dobrych parę lat starszym (co w 99% przypadków oznacza - lżejszym).


Z tym się zgadzam w 100% ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group