M - Pią 20 Kwi, 2012 Musiałbyś się przejechać. Wypruty waży ze 70kilo mniej.
Dupa rzeczywiście jest bardzo stabilna.Anonymous - Pią 20 Kwi, 2012
M napisał/a:
Dupa rzeczywiście jest bardzo stabilna.
eeee to znaczy ze nie ma frajdyM - Pią 20 Kwi, 2012
rabarbar napisał/a:
M napisał/a:
Dupa rzeczywiście jest bardzo stabilna.
eeee to znaczy ze nie ma frajdy
Jest, jak wyprzedzasz takiego co mu dupa ucieka w zakręcie mi - Pią 20 Kwi, 2012 jeździłem po wyrazowie dychawicznym 5g kiedyś i przyznaję, że prowadzeniem robił robotę.Gorliś - Pią 20 Kwi, 2012 Zakladasz stabilizator z integry na tyl i dupa lata:P
Z wagi mozna sporo zejsc - jeden z rekordzistow zszedl do 860 KG bez wycinania elementow konstrukcyjnych, ale bez zalozonych stabilizatorow, rozporek - a to swoje wazy.kubas - Pią 20 Kwi, 2012
Gorliś napisał/a:
Zakladasz stabilizator z integry na tyl i dupa lata:P
Z wagi mozna sporo zejsc - jeden z rekordzistow zszedl do 860 KG bez wycinania elementow konstrukcyjnych, ale bez zalozonych stabilizatorow, rozporek - a to swoje wazy.
hahahah żałosne... w pugu bez specjalnego pocenia się mam 800kg...Qukie - Pią 20 Kwi, 2012 j.w. zakładając odpowiednie kombinacje stabilizatorów spowodujesz, że tył będzie bardzo stabilny lub uciekał na boki i próbował wyprzedzić przód
Co do hamulców to w serii dupy nie urywa, ale jest multum opcji na swapa:
- przód jednotłoczkowe lub dwu-tłoczkowe zaciski, a tarcze: 232, 240, 262, 282, 300mm
- tył jednotłoczkowe z tarczami 239, 259, 280mm
mogłem się rypnąć o milimetr lub dwa
generalnie cięzko w civicu znaleźć część nie-konstrukcyjną, której nie dało by się wymienićM - Pią 20 Kwi, 2012
kubas napisał/a:
Gorliś napisał/a:
Zakladasz stabilizator z integry na tyl i dupa lata:P
Z wagi mozna sporo zejsc - jeden z rekordzistow zszedl do 860 KG bez wycinania elementow konstrukcyjnych, ale bez zalozonych stabilizatorow, rozporek - a to swoje wazy.
hahahah żałosne... w pugu bez specjalnego pocenia się mam 800kg...
nigga please mi - Pią 20 Kwi, 2012 no ale co - źle Kubas napisał?M - Pią 20 Kwi, 2012
mi napisał/a:
no ale co - źle Kubas napisał?
napisał może i prawdę ale jakby nie patrzeć to są inne samochody,
mógłbym Kubasa wyśmiać że jak wyjmę z wózka z tesco zakupy to wózek waży 10kg ale czy to ma sens?Kuner - Pią 20 Kwi, 2012
M napisał/a:
mógłbym Kubasa wyśmiać że jak wyjmę z wózka z tesco zakupy to wózek waży 10kg ale czy to ma sens?
Kurwa, za trzeźwy jestem by zrozumieć tę ripostę Jacek - Pią 20 Kwi, 2012 GeKo - Pią 20 Kwi, 2012
kubas napisał/a:
hahahah żałosne... w pugu bez specjalnego pocenia się mam 800kg...
a AX 730kg Bart - Pią 20 Kwi, 2012 Kubas racji nie ma. 205 jest samochodem o klasę mniejszym niż ciff (którego odpowiednikiem w peżołach jest 306/7/8/9), poza tym konstrukcyjnie o dobrych parę lat starszym (co w 99% przypadków oznacza - lżejszym).B-Rey - Pią 20 Kwi, 2012
Bart napisał/a:
poza tym konstrukcyjnie o dobrych parę lat starszym (co w 99% przypadków oznacza - lżejszym).