Jeżeli to prawda , to jak dla mnie Fail Roku albo stulecia , ze facet ścigający sie w f1 o niewyobrażalnej pensji , mając dostęp do najlepszych dziweksów , woli facetów , noo sorry PieQt - Pią 18 Wrz, 2009
grifin010 napisał/a:
anjas napisał/a:
Nelsinio gejem?
Jeżeli to prawda , to jak dla mnie Fail Roku albo stulecia , ze facet ścigający sie w f1 o niewyobrażalnej pensji , mając dostęp do najlepszych dziweksów , woli facetów , noo sorry
a czemu - sory, ale co gej nie możesz w F1 jeździć - jazda samochodem jest uzależniona od preferencji seksualnych, znam laski, które świetnie jeżdza i mam kumpli, z którymi strach wsiąść do samochodu, znam też gejów którzy dobrze jeżdżą i takich, którzy sobie nie radzą za kółkiem
co ma kasa do bycia gejem - ranyNiemy - Pią 18 Wrz, 2009
PieQt napisał/a:
co ma kasa do bycia gejem - rany
jak ma kase to gej
jak jej nie ma to zwykly pedalAnonymous - Pią 18 Wrz, 2009
PieQt napisał/a:
grifin010 napisał/a:
anjas napisał/a:
Nelsinio gejem?
Jeżeli to prawda , to jak dla mnie Fail Roku albo stulecia , ze facet ścigający sie w f1 o niewyobrażalnej pensji , mając dostęp do najlepszych dziweksów , woli facetów , noo sorry
a czemu - sory, ale co gej nie możesz w F1 jeździć - jazda samochodem jest uzależniona od preferencji seksualnych, znam laski, które świetnie jeżdza i mam kumpli, z którymi strach wsiąść do samochodu, znam też gejów którzy dobrze jeżdżą i takich, którzy sobie nie radzą za kółkiem
co ma kasa do bycia gejem - rany
nie nie nie ,Zle mnie zrozumiałeś , to czy on jest gejem ,czy nie . Nie mam znaczenia , po prostu , F1 , a także otoczka jest pęłna pięknych kobiet , a facet startujący w f1 zarabiające Grube $ , No jak mógł bym im sie oprzeć
i wcale nie miałem na myśli ze preferencje seksualne są powiązane z tym jakim kto jest kierowcąmikan - Pią 18 Wrz, 2009 żeby zakończyć temat preferencji seksualnych, zadam pytanie gdzie lepiej by się odnalazł i który team jest lepsze dla Roberta: Renault czy Wiliams(podobno są propozycje z obydwu)ps - Pią 18 Wrz, 2009 Renault - bo duzo z nas ma, czyli bedzie moglo powiedziec, ze jezdzi w tej samej stajni co Kubica. A Williamsa ciezko kupic ciezko..
A na powaznie, to oba teamy ze sporym doswiadczeniem. Renault w swietle Nelsinio-gay-Briatore gate troche niepewne.
Poza tym 2010 to znow spore zmiany w samochodach - zakaz tankowania. Wiec znowu tabela moze byc wywrocona do gory nogami.
Podsumowujac - nie wiem Gaydek - Pią 18 Wrz, 2009 Duże zmiany w samochodach chyba nie. Zakaz tankowania tak. Kto wie co z matami grzewczymi do opon?
IMO sezon 2010 może być dla RK średnio udany jeśli przejdzie do Williamsa / Renault. Ani Williams, ani Renault dobrze nie rokują, bo - jak ostatnio czytałem - w sezonie 2010 dużych zmian nie będzie. Właśnie z tego powodu ubolewał Adrian Newey z RBR... że teraz ich dogoni Ferrari i McLaren i znowu będzie doopa.
Ja stawiam na Brawna, to byłoby coś . Oni mają problem chyba tylko ze sponsorem na przyszły rok, tzn. sponsora tytularnego brak, ale podobno środki na kolejny sezon mają już zabezpieczone i zdaje się, że jakieś podchody w kierunku Brawna robi Mercedes z szejkami z któregoś tam emiratu. Rubens chyba jest na wylocie, za dużo problemów robi a tak doświadczonego zawodnika każdy jeden nowy team chętnie by zatrudnił. Poza tym sponsorem Brawna jest firma, która poniekąd wywodzi się z Brodnicy i ma tu zakład więc... czekamy na Roberta w Brawnie . No i najważniejsze, Brawn to geniusz, strateg najwyższych lotów, dobrze byłoby mieć takiego szefa.ps - Pią 18 Wrz, 2009 Mowiac o sporych zmianach, mialem na mysli, ze..
Tak na chlopski rozum: zakaz tankowania -> co najmniej 2x wiecej paliwa potrzeba w aucie -> duzo wieksza waga -> spore zmiany potrzebne, zeby chociazby dostosowac do tego aerodynamike.Gaydek - Pią 18 Wrz, 2009 OKJakarti - Pon 21 Wrz, 2009 Były szef ekipy, Flavio Briatore, został dożywotnio zdyskwalifikowany i dostał zakaz jakiejkolwiek działalności związanej z F1.
- zeznanie Piqeta Żuniora
- telemetria z bolidu (to do mnie nie przemawia, niech sprawdza wszystkie inne baczki na torze i przyczyna bedzie pewnie podobna)Gaydek - Pon 21 Wrz, 2009 Dodaj do tego zeznania Pata Symondsa jeszcze sprzed posiedzenia Rady. On sypnął chyba wszystko i wszystkich w zamian za immunitet jako taki, bo karę jaką dostał można uznać za wakacje. Briatore może być teraz (chyba) co najwyżej menagerem kierowców, ale ja takiego menagera nie chciałbym mieć... .
BTW coś mi się wydaje, że oni wiedzą więcej i na 100% nie podjęli pochopnej decyzji.
Ciekawe co na to Kubika .strick - Pon 21 Wrz, 2009
Gaydek napisał/a:
co najwyżej menagerem kierowców,
Tez nie, bo wg wp.pl:
Kod:
Żaden zawodnik związany z Briatore nie otrzyma także superlicencji na starty
Gaydek - Pon 21 Wrz, 2009 No właśnie, nie wczytywałem się i dlatego napisałem "chyba". W sumie jeżeli gość będzie miał zakaz bycia nawet menagerem to... no trudno .Bad-i - Pon 21 Wrz, 2009
Gaydek napisał/a:
Dodaj do tego zeznania Pata Symondsa jeszcze sprzed posiedzenia Rady.
Słowo przeciwko słowu
p.s. dodam ze ja bym byl sklonny zrobic to samo co FIA ale chcialbym miec wieksza wiedze na ten temat