To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [F1] Kubica i F1 2009

Anonymous - Pią 18 Wrz, 2009

anjas napisał/a:
Nelsinio gejem?


Jeżeli to prawda , to jak dla mnie Fail Roku albo stulecia , ze facet ścigający sie w f1 o niewyobrażalnej pensji , mając dostęp do najlepszych dziweksów , woli facetów , noo sorry ;/

PieQt - Pią 18 Wrz, 2009

grifin010 napisał/a:
anjas napisał/a:
Nelsinio gejem?


Jeżeli to prawda , to jak dla mnie Fail Roku albo stulecia , ze facet ścigający sie w f1 o niewyobrażalnej pensji , mając dostęp do najlepszych dziweksów , woli facetów , noo sorry ;/


a czemu - sory, ale co gej nie możesz w F1 jeździć - jazda samochodem jest uzależniona od preferencji seksualnych, znam laski, które świetnie jeżdza i mam kumpli, z którymi strach wsiąść do samochodu, znam też gejów którzy dobrze jeżdżą i takich, którzy sobie nie radzą za kółkiem

co ma kasa do bycia gejem - rany

Niemy - Pią 18 Wrz, 2009

PieQt napisał/a:
co ma kasa do bycia gejem - rany




jak ma kase to gej

jak jej nie ma to zwykly pedal

Anonymous - Pią 18 Wrz, 2009

PieQt napisał/a:
grifin010 napisał/a:
anjas napisał/a:
Nelsinio gejem?


Jeżeli to prawda , to jak dla mnie Fail Roku albo stulecia , ze facet ścigający sie w f1 o niewyobrażalnej pensji , mając dostęp do najlepszych dziweksów , woli facetów , noo sorry ;/


a czemu - sory, ale co gej nie możesz w F1 jeździć - jazda samochodem jest uzależniona od preferencji seksualnych, znam laski, które świetnie jeżdza i mam kumpli, z którymi strach wsiąść do samochodu, znam też gejów którzy dobrze jeżdżą i takich, którzy sobie nie radzą za kółkiem

co ma kasa do bycia gejem - rany



nie nie nie ,Zle mnie zrozumiałeś , to czy on jest gejem ,czy nie . Nie mam znaczenia , po prostu , F1 , a także otoczka jest pęłna pięknych kobiet , a facet startujący w f1 zarabiające Grube $ , No jak mógł bym im sie oprzeć ;)

i wcale nie miałem na myśli ze preferencje seksualne są powiązane z tym jakim kto jest kierowcą

mikan - Pią 18 Wrz, 2009

żeby zakończyć temat preferencji seksualnych, zadam pytanie gdzie lepiej by się odnalazł i który team jest lepsze dla Roberta: Renault czy Wiliams(podobno są propozycje z obydwu)
ps - Pią 18 Wrz, 2009

Renault - bo duzo z nas ma, czyli bedzie moglo powiedziec, ze jezdzi w tej samej stajni co Kubica. A Williamsa ciezko kupic ciezko..

A na powaznie, to oba teamy ze sporym doswiadczeniem. Renault w swietle Nelsinio-gay-Briatore gate troche niepewne.

Poza tym 2010 to znow spore zmiany w samochodach - zakaz tankowania. Wiec znowu tabela moze byc wywrocona do gory nogami.

Podsumowujac - nie wiem :)

Gaydek - Pią 18 Wrz, 2009

Duże zmiany w samochodach chyba nie. Zakaz tankowania tak. Kto wie co z matami grzewczymi do opon?

IMO sezon 2010 może być dla RK średnio udany jeśli przejdzie do Williamsa / Renault. Ani Williams, ani Renault dobrze nie rokują, bo - jak ostatnio czytałem - w sezonie 2010 dużych zmian nie będzie. Właśnie z tego powodu ubolewał Adrian Newey z RBR... że teraz ich dogoni Ferrari i McLaren i znowu będzie doopa.
Ja stawiam na Brawna, to byłoby coś :) . Oni mają problem chyba tylko ze sponsorem na przyszły rok, tzn. sponsora tytularnego brak, ale podobno środki na kolejny sezon mają już zabezpieczone i zdaje się, że jakieś podchody w kierunku Brawna robi Mercedes z szejkami z któregoś tam emiratu. Rubens chyba jest na wylocie, za dużo problemów robi a tak doświadczonego zawodnika każdy jeden nowy team chętnie by zatrudnił. Poza tym sponsorem Brawna jest firma, która poniekąd wywodzi się z Brodnicy i ma tu zakład więc... czekamy na Roberta w Brawnie :D . No i najważniejsze, Brawn to geniusz, strateg najwyższych lotów, dobrze byłoby mieć takiego szefa.

ps - Pią 18 Wrz, 2009

Mowiac o sporych zmianach, mialem na mysli, ze..

Tak na chlopski rozum: zakaz tankowania -> co najmniej 2x wiecej paliwa potrzeba w aucie -> duzo wieksza waga -> spore zmiany potrzebne, zeby chociazby dostosowac do tego aerodynamike.

Gaydek - Pią 18 Wrz, 2009

OK
Jakarti - Pon 21 Wrz, 2009

Były szef ekipy, Flavio Briatore, został dożywotnio zdyskwalifikowany i dostał zakaz jakiejkolwiek działalności związanej z F1.

fail:
http://sport.onet.pl/0,12...,wiadomosc.html

Bad-i - Pon 21 Wrz, 2009

szczerze mowiac ja nie dopatrzylem sie zadnych przesadzajacych dowodow

w sumie podawane sa tylko da

- zeznanie Piqeta Żuniora
- telemetria z bolidu (to do mnie nie przemawia, niech sprawdza wszystkie inne baczki na torze i przyczyna bedzie pewnie podobna)

Gaydek - Pon 21 Wrz, 2009

Dodaj do tego zeznania Pata Symondsa jeszcze sprzed posiedzenia Rady. On sypnął chyba wszystko i wszystkich w zamian za immunitet jako taki, bo karę jaką dostał można uznać za wakacje. Briatore może być teraz (chyba) co najwyżej menagerem kierowców, ale ja takiego menagera nie chciałbym mieć... .

BTW coś mi się wydaje, że oni wiedzą więcej i na 100% nie podjęli pochopnej decyzji.

Ciekawe co na to Kubika :) .

strick - Pon 21 Wrz, 2009

Gaydek napisał/a:
co najwyżej menagerem kierowców,


Tez nie, bo wg wp.pl:
Kod:
Żaden zawodnik związany z Briatore nie otrzyma także superlicencji na starty

Gaydek - Pon 21 Wrz, 2009

No właśnie, nie wczytywałem się i dlatego napisałem "chyba". W sumie jeżeli gość będzie miał zakaz bycia nawet menagerem to... no trudno ;) .
Bad-i - Pon 21 Wrz, 2009

Gaydek napisał/a:
Dodaj do tego zeznania Pata Symondsa jeszcze sprzed posiedzenia Rady.


Słowo przeciwko słowu :/

p.s. dodam ze ja bym byl sklonny zrobic to samo co FIA ale chcialbym miec wieksza wiedze na ten temat



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group