Anonymous - Czw 27 Gru, 2012 rabarbar, Liroy'owi się nie odmawia Janusz - Czw 27 Gru, 2012
PiTT napisał/a:
swoj± drog± takie informacje że pracownicy s± burakami, mog± być bardzo przydatne takiemu szefowi przy najbliższej negocjacji podwyżki lub zmiany stanowiska
firmy wydaj± kupę siana na prowadzenie akcji "tajny klient" a tu masz info z pierwszej ręki od niezadowolonego klienta
trzeba tylko wzi±ć pod uwagę że często klienci którzy się skarż± maj± fest nierówno pod kopuł± więc opinia od niewiadomo kogo nie jest miarodajna Anonymous - Czw 27 Gru, 2012
swoj± drog± takie informacje że pracownicy s± burakami, mog± być bardzo przydatne takiemu szefowi przy najbliższej negocjacji podwyżki lub zmiany stanowiska
firmy wydaj± kupę siana na prowadzenie akcji "tajny klient" a tu masz info z pierwszej ręki od niezadowolonego klienta
trzeba tylko wzi±ć pod uwagę że często klienci którzy się skarż± maj± fest nierówno pod kopuł± więc opinia od niewiadomo kogo nie jest miarodajna
Tylko jak taka opinia powtórzy się 3 razy to robi się bardzo miarodajna Janusz - Czw 27 Gru, 2012 dokładnie, choć na własnym przykładzie mogę stwierdzić ze niepoczytalnych klientów mam spoooro więcej martin.h - Czw 27 Gru, 2012
Janusz napisał/a:
dokładnie, choć na własnym przykładzie mogę stwierdzić ze niepoczytalnych klientów mam spoooro więcej
Ja ostatnio miałem takiego, który mimo całkowitego braku kompresji w silniku, próbował odpalić samochód na kable, a jak mu grzecznie u¶wiadomiłem, że to wogóle nie ma sensu, to złożył na mnie skargę Maciusiowy - Czw 27 Gru, 2012 pewnie dyskusja zeszła na tematy filmowo-muzyczno-kobiece (i się nie zrozumieli¶cie) Anonymous - Czw 27 Gru, 2012
Maciusiowy napisał/a:
pewnie dyskusja zeszła na tematy filmowo-muzyczno-kobiece (i się nie zrozumieli¶cie)
a tak btw. Jak zostać "tajnym klientem" bo u mnie ewidentnie marnuje się talent wkurwiania ludzi PGmaster - Czw 27 Gru, 2012
Czesio napisał/a:
Maciusiowy napisał/a:
pewnie dyskusja zeszła na tematy filmowo-muzyczno-kobiece (i się nie zrozumieli¶cie)
a tak btw. Jak zostać "tajnym klientem" bo u mnie ewidentnie marnuje się talent kurcze ludzi
swoj± drog± takie informacje że pracownicy s± burakami, mog± być bardzo przydatne takiemu szefowi przy najbliższej negocjacji podwyżki lub zmiany stanowiska
firmy wydaj± kupę siana na prowadzenie akcji "tajny klient" a tu masz info z pierwszej ręki od niezadowolonego klienta
trzeba tylko wzi±ć pod uwagę że często klienci którzy się skarż± maj± fest nierówno pod kopuł± więc opinia od niewiadomo kogo nie jest miarodajna
oczywi¶cie że tak, nikt przecież nie zwolni pracownika po jednym donosie
ale jak zbierze kilka "warnów" to może być co¶ na rzeczy
swoj± drog± to że klient jest koorw± nie usprawiedliwia burackiego zachowania wobec wszystkich pozostałych porz±dnych klientów, nieprawdaż? Jakarti - Pi± 28 Gru, 2012 nie udalo sie przeforsowac 10k ale jest 1,6 http://biznes.onet.pl/wzr...1,1,prasa-detal
i komentarze.. znajome jakies M - Pi± 28 Gru, 2012 Wdrażajmy socjalizm, będzie pięknie jak w hiszpanii.S2WED - Pi± 28 Gru, 2012
Ja pier.... 1600 Co to ma być niby? To jaka¶ masakra jest.
Tak przy okazji, nie zna kto¶ jakiego¶ normalnego sklepu ortopedycznego w okolicach Z±bki, Wołomin, Zielonka, Rembertów, Wesoła... tak żeby ceny nie zabijały. Musze chyba orteze kupić, mam kontuzje z tak± częstotliwo¶ci± że nie ma sensu pożyczać M - Pi± 28 Gru, 2012
S2WED napisał/a:
Musze chyba orteze kupić
Emeryt może wiedzieć, dogadasz się z nimCassis - Pi± 28 Gru, 2012 Jeszcze odno¶nie donosów, to w naszej firmie klienci nie wysyłaj± maili tylko bardzo chętnie wyrażaj± swoje opinie na firmowym profilu na facebooku, żeby inni mogli zobaczyć.
Pomijam fakt że te same osoby spotkane w klubie i zapytanie o sytuacje o której pisały, nie maj± nic do powiedzenia, wszystko im pasuje albo unikaj± menagerki, szefa.