qbus - Pon 16 Lut, 2009 ale to jest kalendarz KJS (czyli samych PPAiK) jak i RD polaczonych z RPP... w ktorych klatka potrzebna... a ty pytales o warszawski
niewazne whatever... w kazdym razie na warszawskim klatka potrzebnaAnonymous - Pon 16 Lut, 2009 poczekam co napisze grzech qbus - Pon 16 Lut, 2009 http://www.pzm.pl/userfil...GKSS_1_2009.pdf
i punkt 4 w postanowieniach ogolnych mówi:
"4. Powołuje się nowy cykl zawodów pod nazwą „Rajdowy Debiut”. Cykl będzie składał się
z 10-ciu rund umieszczonych w kalendarzu PZM – załącznik nr 2 niniejszego
komunikatu. W skład cyklu będzie wchodziło 5 rajdów RD-3L połączonych z RPP i kolejne
5 rajdów RD-3L połączonych z PPAiK. Nagrodą główną jest puchar Przewodniczącego
GKSS dla Rajdowego Debiutu w sezonie 2009."
jak dla mnie wynika z tego ze to uczestnicy 3L moga leciec w Rajdowym Debiucie z ktorych 5 el jest polaczona z PPAiK a nie na odwrot...106 - Pon 16 Lut, 2009 dzieki qbus..
... a mialo byc tak zajebiscie Bad-i - Pon 16 Lut, 2009 dokladnie tak jak qbus napisał. Jezeli chodzi o Rajd Mazowiecki to bedzie to standardowo RPP tylko tym razem połączony z RD3L. Dla przykladu, ja startujac w RD3L bede jechal zawody z pomiarem czasu gdzie pewnie jeden odcinek bedzie wspolny. W przypadku kiedy nie zbierze sie 10 zalog 3L to bede jechal caly RPP ale bez pomiaru czasu (czyli na koncu stawki)
Pozytywna rzecz, wyglada na to ze 10 zalog bedzie spokojnie.
Negatywna, jak bedzie te 10 zalog to nie pojedziemy wszystkich prob co RPP
(a to by bylo ciekawe)
Jezeli chodzi o klatke itd...... To w RD3L trzeba miec auto z klatką, jedyne co sie zmienilo to to ze auto nie musi byc homologowane (wszystkie pozostale kwestie bezpieczenstwa pozostają bez zmian)106 - Pon 16 Lut, 2009
Bad-i napisał/a:
ja startujac w RD3L bede jechal zawody z pomiarem czasu gdzie pewnie jeden odcinek bedzie wspolny
18to km maciejowice sprawdz mocowanie plyty i tnij smialo i gleboko Bad-i - Pon 16 Lut, 2009
106 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
ja startujac w RD3L bede jechal zawody z pomiarem czasu gdzie pewnie jeden odcinek bedzie wspolny
18to km maciejowice sprawdz mocowanie plyty i tnij smialo i gleboko
nie ma tak dobrze, odcinek w RD3L nie moze byc dluzszy niz 6 km Anonymous - Pią 20 Lut, 2009
Bad-i napisał/a:
nie ma tak dobrze, odcinek w RD3L nie moze byc dluzszy niz 6 km
2.1. Całkowita łączna długość Odcinków Specjalnych w rajdzie RD-3L nie może
przekroczyć 30 km. Długość pojedynczego OS-u musi zawierać się pomiędzy
2km - 5km. Pomiar czasu na Odcinkach Specjalnych będzie się odbywał
z dokładnością do 0,1 s. Pozostałe wymagania dotyczące trasy wg art. 3.3, 3.5 oraz
3.6 Regulaminu RSMP.
Ja mam pytanie z innej beczki. Z Licencją R2 czyli taką która daje udział w RD-3L można przejechać trzy razy RPP (dawny PZMot) bez pomiaru czasu, gdzie każdorazowy przejazd daje 7 punktów. Dzięki temu można uzbierać potrzebne 21 pkt do licencji R1. Ile kosztuje wpisowe na przejazd bez pomiaru czasu?Bad-i - Pią 20 Lut, 2009
Filip_HGT napisał/a:
Ile kosztuje wpisowe na przejazd bez pomiaru czasu?
znając zycie bedzie to tyle samo co wpisowe do RPPqbus - Pią 20 Lut, 2009 Na Wiśle było to 600 zł...
Maciejowic nie ma w tym roku podczas Rajdu Warszawskiego Bad-i - Pią 20 Lut, 2009 podobno trasa RD3L na Mazowiecki jest juz ustalona martin.h - Pon 23 Lut, 2009 Apropo Rajdu Warszawskiego 2009 -> http://rallyonline.pl/ind...=pnews&&s=20794