To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - 2009 WRC, RSME, IRC itp

martin.h - Pon 02 Lis, 2009

Bad-i, Twój czeski jest bardzo słaby :D

Za 44 500 Euro mamy Twingo R2 z motorem o mocy 160 kW.

Twingo R1 bedzie miało 30 koni mniej i skrzynię w układzie H, kit do zbudowania takiego auta będzie kosztował 10 000 Euro.

ceny niskie bo prawdopodobnie są to ceny netto.

Bad-i - Pon 02 Lis, 2009

mozliwe, ale jezeli R1 bedzie kosztowal 10.000 eur i bedzie mial 187 KM (chociaz nie wiedzialem ze w Czeskim k = KW) to super cena. Sam bym takiego przytylil
Bart - Pon 02 Lis, 2009

k to po czesku koń mechaniczny, znacz się skrót :>
martin.h - Pon 02 Lis, 2009

Bad-i napisał/a:
mozliwe, ale jezeli R1 bedzie kosztowal 10.000 eur


tyle kosztuje kit, do tego trzeba mieć seryjny egzemplarz Twingo RS'a.

saxorulez - Pon 02 Lis, 2009

martin.h napisał/a:
Każdy wysokoobrotowy silnik będzie miał mniej momentu niż niskoobrotowy


ale to nie jest silnik wysokoobrotowy (przynajmniej w moim odczuciu) - poza tyym moc max osiągana jest o 250rpm więcej niż w serii. Seria 6750rpm w wersji R2 7000rpm

Pozatym jest dziwna dysproporcja w mocy i momencie.. przyrost KM wynosi 63% przyrost nM wynosi 12,5% - wiem że to jest 1600cc i ilość momętu w NA jest ograniczona ale kurde nadal dziwnei to dla mnie wygląda. Chciał bym zobaczyć wykres. (bardziej realne jest to że tak jak napisał bart ta wartość to KM - gdzie przyrost ze 133KM do 160Km oznaczał by 20% wzrost)

A co do skoku tłoka.. to zarówno w K4M jak i K20 jest on proporcjonalnie taki sam do średnicy tłoka. W Twingo stosunek średnica skok wynosi 0.99 (79,5mmx80,5mm) a w Civicu 1 (86mmx86mm)

Ale cóż skoro piszą ze ma te 180nm i 217KM to nie wykluczone może ogarnicza to kolektor ssący (chyba zostaje seryjny) ale silnik z serii TU z moca +200KM miały ok 200nm - i obie wartości były osiągane dużo wyżej niż w Twingo bo odpwiednio przy 8500rpm i 7000rpm

martin.h - Pon 02 Lis, 2009

saxorulez napisał/a:
ale to nie jest silnik wysokoobrotowy (przynajmniej w moim odczuciu)

Może nie jest to typowo wysokoobrotowy silnik, ale kręci się wyżej niż nie jeden 1.6 w zwykłych dupowozach typu Golf, Astra czy Focus.

martin.h - Pon 02 Lis, 2009

bart napisał/a:
k to po czesku koń mechaniczny, znacz się skrót :>


W takim razie tak jak myślałem na początku 160 KM, trochę mało.

Nawet Czesi się pogubili bo nie wiedzą czy to kW czy KM :D

saxorulez - Pon 02 Lis, 2009

martin.h,

no Martin rozmawiamy o autach sportowych a nie Golfach, Astarach i Focusach w wersji zwykłej.

Reasumując pogrzebałem w sprawie parametrów i zanosi się na to że to jednak MOC jest te 160KM

Tutaj info z Francji o tym że ma mieć jakeiś 150KM

Cytat:
Basé sur la réglementation FIA R2, ce nouveau produit bénéficiera d’un moteur 1.6 16V évolué (on parle de 150ch au lieu de 133), d’une boîte de vitesses séquentielle, de suspensions et de freins optimisés. Il sera commercialisé par Renault Sport Technologies sous la forme d’un kit de pièces spécifiques et d’une Twingo Renault Sport neuve à un prix préférentiel.

GeKo - Pon 02 Lis, 2009

Eeee to lipnie bardzo :/ Jeszcze jak Robert nie pojedzie Fabią to juz w ogóle kicha.
Bad-i - Pon 02 Lis, 2009

czyli jednak moj czeski jest git
k-mart - Pon 02 Lis, 2009

w takim razie cena kurewska :/
aczkolwiek auto bardzo fajne, wlasnie n.p. dla takich amatorw jak my

Bad-i - Pon 02 Lis, 2009

k-mart napisał/a:
w takim razie cena kurewska :/


to ja im moge za 35.000 ojro sprzedac swoj kit z puga ;D a za dodatkowe 10.000 odbuduje mu bude ;)

Marek23 - Pon 02 Lis, 2009

Konie to nie wszystko w rajdówce. Po drugie czy my wiemy, czy C2 R2 max ma te 195 koni?
Bo ogólnie wydaje mi się, że to są konie papierowe...

Bart - Pon 02 Lis, 2009


Bad-i - Pon 02 Lis, 2009

:]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group