Bonczek - Śro 05 Maj, 2010 Moim zdaniem wszystko wpływa na czas. Chociażby przełożenia skrzyni co pozwala płynnie przejechać zakręt bez straty przyczepnosci, na która również może się złożyć przebieg momentu - bardzo gwałtowny przyrost momentu może przeszkadzać i już tracimy. Taka własnie sytuacje miałem w CRXie i przejechanie owalu na Miedziance z dobrym wejściem i wyjściem zajęła chwile czasu. A co do zyskiwania na konkretnej oponie to znowu zależy jak ja dogrzejesz, czy już się wjezdzisz etc PiTT - Śro 05 Maj, 2010 a może inaczej
1:04 to dobry czas
a wszystko powyżej to najzwyczajniej kiepskie czasy
jest taka opcja, tak jak na gokartach, z okrążenia na okrążenie lepsze czasy, tyle że na gokartach nie ma żadnych barier psychicznych, najwyżej na oponach się zatrzymasz
na torze jednak może to się inaczej skończyć
nie zdziwiłbym się jakby ogarniający kierowca w każdym z aut na torze robił poniżej 1:05 pP - Śro 05 Maj, 2010
rasta napisał/a:
90% jazdy to drugi bieg
to wg mnie jest właśnie błąd..to co pisał kuba, jedziesz na trójce to nie walczysz z samochodem i trakcja tylko skupiasz sie na płynnej jeździe..ja tak w lub fiesta poprawiłem czas o 1s na 2-3 kółkach.. Stf - Śro 05 Maj, 2010 jeśli masz trakcję na 2 biegu to zawsze auto przyśpiesza lepiej. większa ilość zmian biegów powoduje straty i dekoncentrację. raściaka skrzynia jest dosyć krótka i konieczne jest jednak wrzucenie 3 biegu w 2 max 3 miejscach.PiTT - Śro 05 Maj, 2010 elo, nie ma więcej zdjęć z toru??M - Śro 05 Maj, 2010 hmmm to dziwne zagadnienie który bieg lepszy,
tam gdzie idzie dwójka idzie dwójka, jak mozemy pociągnąć na 3 to ciągniemy i tyle.
Na radomiu prosta poprzedzająca długą to już był 3 bieg i do konca prostej a zmiana dopiero po dohamowaniu.PiTT - Śro 05 Maj, 2010 mi siłą rzeczy wrzucał na 3
na długiej startowej, mniej więcej zaraz za metą było przepięcie na 3
potem na pierwszym długim łuku w lewo
a następnie po kolejnym w lewo przed ciasnym nawrotemBad-i - Śro 05 Maj, 2010 Mikan i Anjas chyba IIIki nie musieli wbijac anjas - Śro 05 Maj, 2010
Bad-i napisał/a:
Mikan i Anjas chyba IIIki nie musieli wbijac
u nas trójkę trzeba potrafić wbić
Ja jeździłem tylko na dwójce, mikan podobno zapinał 3 na łuku w lewo po prostej startowej i nawrocie.M - Śro 05 Maj, 2010 ja tez wbijałem 3 w pralce - długa prosta + łuk w lewo po nawrociePGmaster - Śro 05 Maj, 2010
PiTT napisał/a:
mi siłą rzeczy wrzucał na 3
na długiej startowej, mniej więcej zaraz za metą było przepięcie na 3
potem na pierwszym długim łuku w lewo
a następnie po kolejnym w lewo przed ciasnym nawrotem
Jezdziles na sporcie? Mnie troszke denerwowal moment zmiany biegu i sam sobie przelaczalem.M - Śro 05 Maj, 2010 PiTT smigałeś w automacie po torze?PiTT - Śro 05 Maj, 2010
eM napisał/a:
PiTT smigałeś w automacie po torze?
nie, ale nawet w manualu jak wejdziesz na czerwone to wrzuca na wyższy
nie można go przeciągać na odcince
jechałem na manetkach cały czas
tryb sport zupełnie mi nie podchodzi, zresztą nawet w ruchu ulicznym jak chcę pośmigać to zawsze manetki są grane
sport może się nadaje do jazdy po górach, szczególnie przy zjeżdżaniu
PG - na torze byłeś już po programie? przewaga mocy praktycznie zupełnie nie gra roli na tym torzeM - Śro 05 Maj, 2010 acha taki motyw
manetki musza byc mega wygodne na torze PGmaster - Śro 05 Maj, 2010 Jak jedziesz prosto to sa bardzo wygodne. W zakretach robi sie ciekawie jak musisz
zmienic bieg manetka