To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Track Day HH.org 03.05 Lublin

Bonczek - Śro 05 Maj, 2010

Moim zdaniem wszystko wpływa na czas. Chociażby przełożenia skrzyni co pozwala płynnie przejechać zakręt bez straty przyczepnosci, na która również może się złożyć przebieg momentu - bardzo gwałtowny przyrost momentu może przeszkadzać i już tracimy. Taka własnie sytuacje miałem w CRXie i przejechanie owalu na Miedziance z dobrym wejściem i wyjściem zajęła chwile czasu. A co do zyskiwania na konkretnej oponie to znowu zależy jak ja dogrzejesz, czy już się wjezdzisz etc :)
PiTT - Śro 05 Maj, 2010

a może inaczej
1:04 to dobry czas
a wszystko powyżej to najzwyczajniej kiepskie czasy :D
jest taka opcja, tak jak na gokartach, z okrążenia na okrążenie lepsze czasy, tyle że na gokartach nie ma żadnych barier psychicznych, najwyżej na oponach się zatrzymasz
na torze jednak może to się inaczej skończyć xD

nie zdziwiłbym się jakby ogarniający kierowca w każdym z aut na torze robił poniżej 1:05 ;)

pP - Śro 05 Maj, 2010

rasta napisał/a:
90% jazdy to drugi bieg


to wg mnie jest właśnie błąd..to co pisał kuba, jedziesz na trójce to nie walczysz z samochodem i trakcja tylko skupiasz sie na płynnej jeździe..ja tak w lub fiesta poprawiłem czas o 1s na 2-3 kółkach.. ^_^

Stf - Śro 05 Maj, 2010

jeśli masz trakcję na 2 biegu to zawsze auto przyśpiesza lepiej. większa ilość zmian biegów powoduje straty i dekoncentrację. raściaka skrzynia jest dosyć krótka i konieczne jest jednak wrzucenie 3 biegu w 2 max 3 miejscach.
PiTT - Śro 05 Maj, 2010

elo, nie ma więcej zdjęć z toru??
M - Śro 05 Maj, 2010

hmmm to dziwne zagadnienie który bieg lepszy,
tam gdzie idzie dwójka idzie dwójka, jak mozemy pociągnąć na 3 to ciągniemy i tyle.
Na radomiu prosta poprzedzająca długą to już był 3 bieg i do konca prostej a zmiana dopiero po dohamowaniu.

PiTT - Śro 05 Maj, 2010

mi siłą rzeczy wrzucał na 3
na długiej startowej, mniej więcej zaraz za metą było przepięcie na 3
potem na pierwszym długim łuku w lewo
a następnie po kolejnym w lewo przed ciasnym nawrotem

Bad-i - Śro 05 Maj, 2010

Mikan i Anjas chyba IIIki nie musieli wbijac :]
anjas - Śro 05 Maj, 2010

Bad-i napisał/a:
Mikan i Anjas chyba IIIki nie musieli wbijac


u nas trójkę trzeba potrafić wbić ;)

Ja jeździłem tylko na dwójce, mikan podobno zapinał 3 na łuku w lewo po prostej startowej i nawrocie.

M - Śro 05 Maj, 2010

ja tez wbijałem 3 w pralce - długa prosta + łuk w lewo po nawrocie
PGmaster - Śro 05 Maj, 2010

PiTT napisał/a:
mi siłą rzeczy wrzucał na 3
na długiej startowej, mniej więcej zaraz za metą było przepięcie na 3
potem na pierwszym długim łuku w lewo
a następnie po kolejnym w lewo przed ciasnym nawrotem


Jezdziles na sporcie? Mnie troszke denerwowal moment zmiany biegu i sam sobie przelaczalem.

M - Śro 05 Maj, 2010

PiTT smigałeś w automacie po torze?
PiTT - Śro 05 Maj, 2010

eM napisał/a:
PiTT smigałeś w automacie po torze?

nie, ale nawet w manualu jak wejdziesz na czerwone to wrzuca na wyższy
nie można go przeciągać na odcince

jechałem na manetkach cały czas
tryb sport zupełnie mi nie podchodzi, zresztą nawet w ruchu ulicznym jak chcę pośmigać to zawsze manetki są grane
sport może się nadaje do jazdy po górach, szczególnie przy zjeżdżaniu ;)

PG - na torze byłeś już po programie? przewaga mocy praktycznie zupełnie nie gra roli na tym torze

M - Śro 05 Maj, 2010

acha :) taki motyw
manetki musza byc mega wygodne na torze :)

PGmaster - Śro 05 Maj, 2010

Jak jedziesz prosto to sa bardzo wygodne. W zakretach robi sie ciekawie jak musisz
zmienic bieg manetka :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group