Przem_106 - Pon 11 Paź, 2010 Chłopaki z serwisu noc spedzili w samochodzie. Wyjechali z Kłodzka około 21.30 i ujechali 150km. Dopiero dzis o 15.00 udało się odpalic serwisowke i ruszyli dalej. Nie wiem jak im idzie, ale mają 300km do domu, a auto nadal nie pracuje jak trzeba Kurwa az nie moge w to uwierzyc. Pieprzony pech speed555 - Pon 11 Paź, 2010 dachowanie 106 stki
fydi - Pon 11 Paź, 2010 no najważniejsze, że szyba cała Jaco - Pon 11 Paź, 2010 Załoga walczyła cała noc przy samochodzie, ale zniszczona chłodnica przekreśliła szanse na start w niedziele speed555 - Pon 11 Paź, 2010
fydi napisał/a:
no najważniejsze, że szyba cała
własnie wczoraj przy seju rajdówce grzebałem wieczorem, przyjechali kumple zrobili zamieszanie i jade nią do domu aż nagle jeeeebb maska sie otworzyła i rozwaliło szybe:[ i maske pomieło bo zapomniałem zapinek zapiąć:/
i mi sie smiać wlasnie chciało jak na tym onboardzie się o szybe bali:DLoko - Pon 11 Paź, 2010 Tak, mi się najbardziej podoba jak ktos leci na blokach, nie może skrecić i jeszcze dokreca kiero do maks skretu, genialne rozwiązanie Marek23 - Pon 11 Paź, 2010
Cytat:
Marek23, a moze w wyscigach bys popróbował sił??
Wole rajdy Anonymous - Pon 11 Paź, 2010
Marek23 napisał/a:
Cytat:
Marek23, a moze w wyscigach bys popróbował sił??
Wole rajdy
Kazdy normalny woli ale taki WPP wychodzi duzo taniej niz RPP a walczyc jest z kim,w tym roku jechało ok 40 autjarek-malopolska - Pon 11 Paź, 2010
Marek23 napisał/a:
Poza tym musze miec konkretnego pilota,który wyręczy mnie choc w polowie w papierkach i dostosuje się do jazdy,a także mnie czasem schłodzi.
MAras jak bym miał licencje wchodziłbym w to w ciemno Ale, ze nie mam pozostaje trzymac kciuki za powodzenie w przyszłym sezonie, i nie idz w poł srodki, zadne wyscigi, zostań w rajdach, jak sie karta obróci to czuje, ze bedzie bardzo dobrze 106 - Pon 11 Paź, 2010 marek jaki jest problem z papierami? na pierwszym rajdzie wszystko moze wydawac
sie trudne.. ale ze na kazdym rajdzie chca to samo w tym samym miejscu nie problem
sie do tego wczesniej przygotowac
zgloszenia moge ci wysylac GeKo - Pon 11 Paź, 2010
Marek23 napisał/a:
a także mnie czasem schłodzi.
Czy to ten sam Marek który mówił że pilot ma tylko dyktować?.
Co do papierów ja ogarniam burdel papierkowy, bo inaczej bałbym się że czegoś braknie GeKo - Pon 11 Paź, 2010
fydi napisał/a:
no najważniejsze, że szyba cała
dokładnie, bo jak rozwalisz szybę to masz marne szanse że cie wypuszczą z serwisu. Niby mozna jechać jak masz okulary, ale i tak marudzą.Marek23 - Wto 12 Paź, 2010
GeKo napisał/a:
Marek23 napisał/a:
a także mnie czasem schłodzi.
Czy to ten sam Marek który mówił że pilot ma tylko dyktować?.
Ja powiedziałem,że nie wyobrażam sobie,żeby mi pilot krzyczał,że mam jechać szybciej czy coś w tym stylu. Raczej schładzanie jest potrzebne...
rabarbar napisał/a:
Kazdy normalny woli ale taki WPP wychodzi duzo taniej niz RPP a walczyc jest z kim,w tym roku jechało ok 40 aut
Nie chce nikogo urazić,ale dla mnie jazda po suchym torze jest nudna. Szkoda mi kasy na cos takiego.
Co do papierków to ogarnąłem w sumie wszystko, ale dochodził stres po tej kolizji plus to,że auto swiezo złożone,było pare problemów na BK,itd...Bad-i - Wto 12 Paź, 2010