To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RPP+RSMP] 20 Rajd Dolnośląski

Przem_106 - Pon 11 Paź, 2010

Chłopaki z serwisu noc spedzili w samochodzie. Wyjechali z Kłodzka około 21.30 i ujechali 150km. Dopiero dzis o 15.00 udało się odpalic serwisowke i ruszyli dalej. Nie wiem jak im idzie, ale mają 300km do domu, a auto nadal nie pracuje jak trzeba :/ Kurwa az nie moge w to uwierzyc. Pieprzony pech :wall:
speed555 - Pon 11 Paź, 2010

dachowanie 106 stki

fydi - Pon 11 Paź, 2010

no najważniejsze, że szyba cała :D
Jaco - Pon 11 Paź, 2010

Załoga walczyła cała noc przy samochodzie, ale zniszczona chłodnica przekreśliła szanse na start w niedziele :/
speed555 - Pon 11 Paź, 2010

fydi napisał/a:
no najważniejsze, że szyba cała :D


własnie wczoraj przy seju rajdówce grzebałem wieczorem, przyjechali kumple zrobili zamieszanie i jade nią do domu aż nagle jeeeebb maska sie otworzyła i rozwaliło szybe:[ i maske pomieło bo zapomniałem zapinek zapiąć:/
i mi sie smiać wlasnie chciało jak na tym onboardzie się o szybe bali:D

Loko - Pon 11 Paź, 2010

Tak, mi się najbardziej podoba jak ktos leci na blokach, nie może skrecić i jeszcze dokreca kiero do maks skretu, genialne rozwiązanie ;D
Marek23 - Pon 11 Paź, 2010

Cytat:
Marek23, a moze w wyscigach bys popróbował sił??

Wole rajdy :]

Anonymous - Pon 11 Paź, 2010

Marek23 napisał/a:
Cytat:
Marek23, a moze w wyscigach bys popróbował sił??

Wole rajdy :]


Kazdy normalny woli ale taki WPP wychodzi duzo taniej niz RPP a walczyc jest z kim,w tym roku jechało ok 40 aut

jarek-malopolska - Pon 11 Paź, 2010

Marek23 napisał/a:
Poza tym musze miec konkretnego pilota,który wyręczy mnie choc w polowie w papierkach i dostosuje się do jazdy,a także mnie czasem schłodzi.

MAras jak bym miał licencje wchodziłbym w to w ciemno ;D Ale, ze nie mam pozostaje trzymac kciuki za powodzenie w przyszłym sezonie, i nie idz w poł srodki, zadne wyscigi, zostań w rajdach, jak sie karta obróci to czuje, ze bedzie bardzo dobrze :jupi:

106 - Pon 11 Paź, 2010

marek jaki jest problem z papierami? na pierwszym rajdzie wszystko moze wydawac
sie trudne.. ale ze na kazdym rajdzie chca to samo w tym samym miejscu nie problem
sie do tego wczesniej przygotowac

zgloszenia moge ci wysylac ;)

GeKo - Pon 11 Paź, 2010

Marek23 napisał/a:
a także mnie czasem schłodzi.
Czy to ten sam Marek który mówił że pilot ma tylko dyktować?.

Co do papierów ja ogarniam burdel papierkowy, bo inaczej bałbym się że czegoś braknie :D

GeKo - Pon 11 Paź, 2010

fydi napisał/a:
no najważniejsze, że szyba cała
dokładnie, bo jak rozwalisz szybę to masz marne szanse że cie wypuszczą z serwisu. Niby mozna jechać jak masz okulary, ale i tak marudzą.
Marek23 - Wto 12 Paź, 2010

GeKo napisał/a:
Marek23 napisał/a:
a także mnie czasem schłodzi.
Czy to ten sam Marek który mówił że pilot ma tylko dyktować?.

Ja powiedziałem,że nie wyobrażam sobie,żeby mi pilot krzyczał,że mam jechać szybciej czy coś w tym stylu. Raczej schładzanie jest potrzebne...
rabarbar napisał/a:
Kazdy normalny woli ale taki WPP wychodzi duzo taniej niz RPP a walczyc jest z kim,w tym roku jechało ok 40 aut

Nie chce nikogo urazić,ale dla mnie jazda po suchym torze jest nudna. Szkoda mi kasy na cos takiego.

Co do papierków to ogarnąłem w sumie wszystko, ale dochodził stres po tej kolizji plus to,że auto swiezo złożone,było pare problemów na BK,itd...

Bad-i - Wto 12 Paź, 2010

106 napisał/a:


zgloszenia moge ci wysylac ;)


A Nasze też możesz ?? :]

106 - Wto 12 Paź, 2010

Bad-i napisał/a:
106 napisał/a:


zgloszenia moge ci wysylac ;)


A Nasze też możesz ?? :]

radzisz sobie z tym bardzo dobrze :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group