To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RSMP] RSMP 2012

CHRZANEK - Wto 24 Kwi, 2012

Na FB aż grzmi...

Blisko 20.000pln zebrali w ten sposób...

Ciekawe na co przeznaczą takie środki.
O ile sam przepis dot. głośności nie budzi moich watpliwości i tutaj nie ma o czym dyskutować, o tyle sposób pomiaru oraz warunki temu towarzyszące są kontrowersyjne...

Jacek - Wto 24 Kwi, 2012

uuuuła grubo astralą poratował
http://www.youtube.com/wa...d&v=dHrILtP0zsw

Marek23 - Wto 24 Kwi, 2012

To chyba Kadett...
Ostro chłopaki tam szli, jestem w szoku.

CHRZANEK - Wto 24 Kwi, 2012

Troche nimi miotało...
Jacek - Wto 24 Kwi, 2012

oczywiście że kadet :faja:
106 - Wto 24 Kwi, 2012

tyle tylko ze o tym ze w czasie rajdu bedzie lotny pomiar glosnosci bylo wiadomo
i nikt tego nie zrobil na partyzanta. wg wielu opinii mielismy drugie co do glosnsci
auto hehe na 1 miejscu virnikowe bmw :)
podczas regulaminowego i dodatkowego niedzielnego bk zostalismy poinformowani
ze bedzie sprawdzana glosnosc.

CHRZANEK - Wto 24 Kwi, 2012

106 napisał/a:
mielismy drugie co do glosnsci
auto hehe na 1 miejscu virnikowe bmw


W sumie można gratulowac - podium :)
Może wyjaśnie - nawet jezeli nie ma komunikatu to o ile dobrze pamietam samochód musi spełniać normy przez cały czas trwania zawodów i kontrola może się odbyc w dowolnym momencie zawodów - PEŁNA ZGODA.

Natomiast bardziej chodzi mi o fakt że o ile trudno na rajdzie o warunki laboratoryjne, o tyle czasem tzw "czynniki zewnetrzne" mogą przekłamać wynik o "ten jeden decybel" i wtedy jesteś w pizdu

martin.h - Wto 24 Kwi, 2012

106 napisał/a:
tyle tylko ze o tym ze w czasie rajdu bedzie lotny pomiar glosnosci bylo wiadomo
i nikt tego nie zrobil na partyzanta. wg wielu opinii mielismy drugie co do glosnsci
auto hehe na 1 miejscu virnikowe bmw :)
podczas regulaminowego i dodatkowego niedzielnego bk zostalismy poinformowani
ze bedzie sprawdzana glosnosc.


Co z tego skoro te pomiary są totalnie z dupy, komuś wyszło 120 dB, a to wynik porównywalny ze startującym odrzutowcem :lol2: Jak przeczytałem w jaki sposób dokonywano pomiarów to nie ma się co dziwić, że tyle załóg dostało kary. I jeszcze wyniki ogłoszono w taki sposób, że nie możnabyło się odwołać :lol2:

Polskie rajdy się kończą, a to co dzieje się na Dolnym Śląsku to paranoja. Wszyscy się dziwią, że Polacy wolą jeździć w Czechach, ale tam traktuje się zawodnika jak zawodnika, a nie niepotrzebnego pionka, która ma tylko wpłacić wpisowe + kary i siedzieć cicho :]

CHRZANEK - Wto 24 Kwi, 2012

martin.h napisał/a:
Polskie rajdy się kończą, a to co dzieje się na Dolnym Śląsku to paranoja. Wszyscy się dziwią, że Polacy wolą jeździć w Czechach, ale tam traktuje się zawodnika jak zawodnika, a nie niepotrzebnego pionka, która ma tylko wpłacić wpisowe + kary i siedzieć cicho


Ale nikt nie broni startować w Czechach.
Jezeli komuś nie odpowiada to przecież nie musi.
Bierna postawa nic nie zmieni. Można narzekać - jak ktoś lubi.

PZM dopiero wtedy się zastanowi jak na starcie będzie 10 samochodów - wtedy może być za późno.
Podam przykład rallycrossu który oczywiście nie ma najmniejszego podejścia do rajdów ale byl widowiskowy i BYŁ TANI !!!
Byla klasa malczestera, była klasa CC/SC, byla klasa 1600cm3 wszystko co tylko jeździło...
Dzięki kilku znakomitym regulacjom (min nowy podział na klasy) w ciągu ostatnich 3 lat dyscyplina dosłownie ZNIKŁA.
Na 6 rund 5 odbywa się zagranicą na pierwszej rundzie było KILKU Polaków i nic nie wskazuje na to żeby frekwencja miała ulec zmianie,

Marek23 - Wto 24 Kwi, 2012

W Wielkiej Brytania zrobili dobrze. Mistrzostwo kraju można jechać tylko fwd. Wtedy to nawet ja bym szukał budżetu na Hondę :rotfl:
kubas - Czw 26 Kwi, 2012

On-board "naszej" załogi.


faldzip - Czw 26 Kwi, 2012

kubas napisał/a:
On-board "naszej" załogi.

Fajna jazda, podoba mi sie, ale jak sie okazalo, nie bylo to jednak zdrowe dla tego evo:

:P

Bart - Czw 26 Kwi, 2012

producent chyba nie przewidywał wlotu powietrza w tym miejscu :>
kubas - Czw 26 Kwi, 2012

faldzip napisał/a:
kubas napisał/a:
On-board "naszej" załogi.

Fajna jazda, podoba mi sie, ale jak sie okazalo, nie bylo to jednak zdrowe dla tego evo:
Obrazek

:P
Najlepsza była akcja:

Cytat:
Budowa samochodu daje możliwość spięcia dyferencjału w najmocniejszej opcji. Przy takim ustawieniu udało się dojechać do mety odcinka z napędem tylko na przód. Po dojechaniu do końca odcinka mogło się wydawać, że teraz wystarczy dotrzeć do serwisu i wszystko będzie dobrze. Nic bardziej mylnego. Przez 50 km jazdy do parku serwisowego pozacierały się łożyska w uszkodzonym dyferencjale. 100 m przed wjazdem do serwisu utworzył się korek, a po zatrzymaniu okazało się, że Gacek nie może ponownie ruszyć! Przyczyna? Pozacierane łożyska zapiekły się i spowodowały zablokowanie kół.

Po kilku próbach ruszenia do przodu lub do tyłu w końcu udało się odblokować koła i wjechać do serwisu. Ekipa mechaników naszego zespołu wykonała tam fantastyczną pracę i w 10 minut wymieniła uszkodzony element! Po raz kolejny udowodniona została teza, że na sportowy sukces pracuje każdy członek zespołu. Awaria miała też jeden trwały negatywny skutek. Zapasowy dyfer był seryjny i nie posiadał szpery, co miało wpływ na osiągane wyniki, ponieważ pogorszyła się trakcja auta.


;D

kosmita - Czw 26 Kwi, 2012

Cytat:
Zapasowy dyfer był seryjny i nie posiadał szpery

a są takie w ogóle ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group