Wiecie że w trakcie gdy RK i NH byli razem w Sauberze to Heidfeld zdobył o 2pkt więcej
Było gdzieś takie porównanie. Nie pamiętam już czy czytałem to w F1 Racing czy gdzieś w sieci. Jak znajdę, to przedstawię całość tutaj, bo chyba aż tak blado RK w tym zestawieniu nie wypadł.saxorulez - Wto 29 Gru, 2009 z tego co czytałem to po prostu uzbierał o 2 pkt mniej. NH miał więcej pkt 3 lata temu i w ostatnim sezonie. Robert miał więcej rok temu gdy walczył o mistrzostwoGaydek - Sob 02 Sty, 2010 saxorulez - Sob 02 Sty, 2010
saxorulez - Sob 02 Sty, 2010 kurde.. dlaczego nie zadziałało - fatum jakieś?M - Sob 02 Sty, 2010 wkleiles linka nie kasując predefiniowanego http:// w formularzu
mozemy skasowac ostatnie 3 posty saxorulez - Sob 02 Sty, 2010 nie, zostawmy dla potomnychGaydek - Nie 03 Sty, 2010
Jaco - Pon 04 Sty, 2010
autoklub napisał/a:
BBC informuje, że Robert Kubica postanowił zostać w Renault mimo zmiany właściciela zespołu z Enstone. Klauzula w kontrakcie umożliwiała polskiemu kierowcy opuszczenie teamu w takiej sytuacji. Po rozmowach z Genii Capital, nabywcą 75 procent Renault F1 Team, zapadła decyzja o startach w Renault.
Daniel Morelli zapytany wprost przez BBC, czy Kubica ostatecznie będzie jeździł w Renault, odpowiedział: - Tak.
- Zmierzamy we właściwym kierunku - oświadczył Morelli. - Naprawdę nie ma co do tego wątpliwości, jednak bardzo ważne było zrozumienie przez nas, kto pełni kluczowe funkcje w teamie, no i oczywiście, jaki jest budżet. To podstawowa sprawa, jeżeli w samochodzie mają być wprowadzane poprawki w trakcie sezonu.
Renault potwierdziło, że uzyskano porozumienie z Kubicą, który będzie jeździł w teamie w 2010 roku. Morelli zaprzeczył, jakoby negocjacje dotyczyły podwyższenia pensji Roberta. - To jest totalna nieprawda, że żądaliśmy więcej pieniędzy. Nie leży w naszym interesie, by wykorzystać sytuację. Chcemy więcej pieniędzy dla teamu. Robert chce mieć szybki samochód. To bezużyteczne, jeżeli kierowca dostanie więcej pieniędzy, ale ma kiepski samochód i na tym straci. Lepiej zdobywać punkty i stawać na podium, niż więcej zarabiać.
W tym tygodniu Kubica planuje wizytę w bazie zespołu w Enstone. Morelli powiedział, że Robert nie spotkał się jeszcze z nowym właścicielem, Gerardem Lopezem, ani z Eric'kiem Boullierem, przed Świętami przedstawionym pracownikom przez Lopeza jako nowy szef. Według Morellego, Renault potwierdzi funkcje Boulliera, a także Boba Bella w ciągu najbliższych dwóch tygodni.
Menedżer Kubicy określił tegoroczny budżet zespołu jako "sensowny". Morelli dodał, że nie powiedziano mu, skąd nadejdą fundusze. Dowiedział się tylko tyle, iż Lopez planuje przyciągnięcie nowych sponsorów.
anjas - Pon 01 Lut, 2010 No i Renault zaprezentowało oficjalny skład. Obok Kubicy będzie jeździł rosjanin Pietrow.
Ciekawe co z tego wyjdzie, ale wydaje się, że to niezła decyzja
Pietrow zna swoje miejsce w szeregu, w wywiadzie mówił, że będzie się starał być blisko Kubicy i zdobywać punkty dla zespołu.
Po drugie, Pietrow jest wysoki i chyba dość ciężki, więc zespół będzie mial dwóch podobnych gabarytowo kierowców, więc będą mogli konstruować pod nich bolid.
Zastanawiam się też na ile decyzje Renault są podyktowane względami walki o rynek samochodowy... Obok Polaka Renault ma teraz Rosjanina i 3 kierowców testowych: Chińczyka (Ho Pin, czy Chopin, czy jakoś tak...), Czecha i Belga.
Belga w sumie odpuszczam, ale reszta to raczej przedstawiciele krajów, w których renault może się nieźle sprzedawać i gdzie warto powalczyć o rynek.Gaydek - Pon 01 Lut, 2010 http://www.f1wm.pl/php/te...&imprezaid=1050
testy w Walencji
Czasy mogą być trochę mylące, bo zapewne jedni jeżdżą zatankowani do pełna, inni może na rezerwie. Dopiero zestawienie wszystkich czasów ze wszystkich dni da jakieś pojęcie.
anjas napisał/a:
Zastanawiam się też na ile decyzje Renault są podyktowane względami walki o rynek samochodowy... Obok Polaka Renault ma teraz Rosjanina i 3 kierowców testowych: Chińczyka (Ho Pin, czy Chopin, czy jakoś tak...), Czecha i Belga.
Belga w sumie odpuszczam, ale reszta to raczej przedstawiciele krajów, w których renault może się nieźle sprzedawać i gdzie warto powalczyć o rynek.
Też tak sądzę. Plus Pietrow ma silne plecy (czyt. sponsorów).kubas - Pon 01 Lut, 2010
Gaydek napisał/a:
anjas napisał/a:
Zastanawiam się też na ile decyzje Renault są podyktowane względami walki o rynek samochodowy... Obok Polaka Renault ma teraz Rosjanina i 3 kierowców testowych: Chińczyka (Ho Pin, czy Chopin, czy jakoś tak...), Czecha i Belga.
Belga w sumie odpuszczam, ale reszta to raczej przedstawiciele krajów, w których renault może się nieźle sprzedawać i gdzie warto powalczyć o rynek.
Też tak sądzę. Plus Pietrow ma silne plecy (czyt. sponsorów).
podobno to tatuś i jego znajomi rzucili kasą Bogatego tatusia ma leon - Pon 01 Lut, 2010
nareszczie jakis normalny kolor bolidów Renault a nie barwy ING Anonymous - Pon 01 Lut, 2010 Czuję w moczu że bolidy renault w tym sezonie będzie w okolicy 10-15 miejsca maksymalnie...