Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Dylemat przy zakupie nowego auta z grupy VAG
anjas - Sob 19 Wrz, 2015
kaziu1985pn napisał/a:
Realnie patrząc pewnie wersja bieda. Fabia w takiej konfiguracji kosztuje 3razy taniej.
więc po co przepłacać? kaziu1985pn - Sob 19 Wrz, 2015 za biedne x3 z psującym się rozrządem tak PiTT - Sob 19 Wrz, 2015
Marek23 napisał/a:
matt napisał/a:
Po jeździe Markową23 też się jaram Skodą
Po latach błądzenia zrozumiałem 2 rzeczy, w rajdówce najważniejsze jest zawieszenie a w aucie drogowym moc silnika.
mala uwaga dot. auta do wozenia dupy
jesli jezdzisz sam + ew. z pasazerka to jak najbardziej liczy sie moc
jak wieziesz juz foteliki to powtarza sie zasada z rajdowki
wez na betonie przewiez 2 mlodych pasazerow, zapewniam Cie ze odechce Ci sie dalszej jazdy po kilku kilometrach
dzisiaj pojezdzilem nowa C5, tak dla porownania z poprzednimi furami
absolutnie nie mam zamiaru oceniac jak sie zbiera albo sklada w zakretach... po prostu jazda po wybojach, nierownosciach i typowych polskich ulicach
jedzie to dobrze, po prostu wsiadasz, ustawiasz sobie wygodnie fotel i jedziesz bez spiny
po jezdzie outbackiem stwierdzilem ze moze bym sie przyzwyczail, ale po przemysleniu juz wiem ze absolutnie nie bo jak wsiadlem do paska to poczulem ulge
po wejsciu z z5 do paska nic takiego nie odczulem, raczej troche mnie zmartwila smutna stylistyka i prostota wnetrza
za 130k brutto jest C5 180KM automat w wersji exclusive + szklany dach i masa innych pierdół... to sporo jak na citroena, ale wystarczy poszukac takiego 2 latka i juz kwota robi sie sensowna
obczaje jeszcze C6, ale tu juz by musial mi pomoc klubowy szpec od cytryn
edit:
sieknalem teraz trase 2x 500km i musze przyznac ze dobrze sie pokonuje kilometry w tym szmelcwagenie
srednie spalanie z 1000km wyszlo 7.3 a predkosc autostradowa 130-140 + drogi lokalne zgodnie z przepisami
jazda nadmorskimi drogami nie przekladala sie na spalanie wieksze niz 6.3l. Marek23 - Sob 19 Wrz, 2015 Moc nie wyklucza komfortu.
Poza tym Ty robisz 8000 km rocznie ja ponad 60 000 wiec wiadomo ze komfort jest u mnie nie ważny
Kazdy ma swoje mądrości, nie mam zamiaru nikogo do czegoś przekonywać.Kamill - Sob 19 Wrz, 2015 Pitt odpowiedz sobie na pytanie czemu znudził Ci się Passat. Jak by to był 2.0T myślę że byś go tak szybko nie sprzedał.
Miałem już ponad 20 samochodów. Ponad rok trzymałem tylko te które miały duży silnik. Proporcjonalnie najmocniejsze auta trzymam najdluzej (Oprócz civika bo ten motor był hujowy)EmerytRs2 - Nie 20 Wrz, 2015 Co do x3 ma pewno nie jest za te kase w M pakiecie . Jest to wersja xline 2.0d ze skrzynia 8stopniowa, auto skonfigurowane bylo na 48k€.anjas - Nie 20 Wrz, 2015 Kurdens, to może ta fabie skonfigurowana na 83 tysie też by szło taniej wyrwać?zefir - Nie 20 Wrz, 2015 Nie, to niemożliwe!EmerytRs2 - Nie 20 Wrz, 2015 ta fabia nie jest zła, ale superb najlepszyBonczek - Nie 20 Wrz, 2015
Kamill napisał/a:
Miałem już ponad 20 samochodów.
Marcel i rabarbar tez.anjas - Nie 20 Wrz, 2015
EmerytRs2 napisał/a:
ta fabia nie jest zła, ale superb najlepszy
też prawda, ale taki dopasiony superb to by był chyba droższy niż x3.
No hello, skoda droższa niż bumer? Hello.Kamill - Nie 20 Wrz, 2015
anjas napisał/a:
EmerytRs2 napisał/a:
ta fabia nie jest zła, ale superb najlepszy
też prawda, ale taki dopasiony superb to by był chyba droższy niż x3.
Marcel i rabarbar też.PiTT - Nie 20 Wrz, 2015
Kamill napisał/a:
Pitt odpowiedz sobie na pytanie czemu znudził Ci się Passat. Jak by to był 2.0T myślę że byś go tak szybko nie sprzedał.
Miałem już ponad 20 samochodów. Ponad rok trzymałem tylko te które miały duży silnik. Proporcjonalnie najmocniejsze auta trzymam najdluzej (Oprócz civika bo ten motor był hujowy)
znudzil mi sie po prostu...
jakby mial 2.0 to by bylo 200KM a mam 160KM, az takiej roznicy to nie ma zeby mnie zatrzymal na dluzej
na serio w tym 1.4tsi nie ma tragedii bo kompresor i turbo calkiem sprawnie wspolpracuja i moge kazdemu polecic ten motor... w sumie nie kazdy uturbiony sprzet zbiera sie zauwazalnie od 1.2 obr dzik - Nie 20 Wrz, 2015 Na paska złego słowa nie powiem, zmieniając łatam takie bolączki pierwszego świata:
- wachlowanie biegami w mieście i w korkach - automat
- jazda w trasie - tempomat aktywny
- bluetooth
Gdyby mój B6 to miał to by zmiana była mało prawdopodobna, na trasy genialny samochód. Pierwszy w którym po 1000km i 8h wysiadam pod domem i nie myślę tylko o tym by odpocząć.PiTT - Nie 20 Wrz, 2015
dzik napisał/a:
Na paska złego słowa nie powiem, zmieniając łatam takie bolączki pierwszego świata:
- wachlowanie biegami w mieście i w korkach - automat
- jazda w trasie - tempomat aktywny
- bluetooth
Gdyby mój B6 to miał to by zmiana była mało prawdopodobna, na trasy genialny samochód. Pierwszy w którym po 1000km i 8h wysiadam pod domem i nie myślę tylko o tym by odpocząć.
aktywny tempomat to pomylka
mialem to w a6
nawet przy ustawianiu najmniejszych odleglosci i tak robi zbyt duze przerwy
do tego po zmianie pasa reaguje ospale
przy naszych krajowych nerwowcach za kierownica zupelnie sie nie sprawdzal