acha taki motyw
manetki musza byc mega wygodne na torze
nie są, bo się kręcą razem z kierownicą i w ostrym skręcie czasami cieżko ją zlokalizować
lepiej jakby były na stałe w jednym miejscuM - Śro 05 Maj, 2010 ale jeszcze trudniej jest klasycznie, czy mylę się?itr 911 - Śro 05 Maj, 2010
eM napisał/a:
:) ale jeszcze trudniej jest klasycznie, czy mylę się?
dla mnie klasycznie zdecydowanie lepiej
Może to kwestia przyzwyczajenia, ale to jest tylko wygodne w normalnym ruchu ulicznym...jak przychodzi do kręcenia fajerą to już lipton.
Zresztą to mój pierwszy automat i choć jestem z niego mega zadowolony to czasami wbijałbym zupełnie inne biegi niż on
Zresztą kto zmienia biegi w zakręcie???!!!
DSG PiTT - Śro 05 Maj, 2010 mamy jakąś listę czasów?Loko - Pią 14 Maj, 2010 To jeszcze zdjęć ode mnie, jakoś nie mogłem się zebrać do robienia zdjęć więc jest tylko kilka.
Loko - Pią 14 Maj, 2010 Bonczek - Sob 15 Maj, 2010 Ostatnie fajne, jak z fotoradaru Anonymous - Sob 15 Maj, 2010
Bonczek napisał/a:
Ostatnie fajne, jak z fotoradaru
Dokladnie. Jescze tylko nie widac ile lecial iQ - Sob 15 Maj, 2010 Czyj jest ten cudowny GieTek z fotki Loko? rasta - Sob 15 Maj, 2010 Wolfa, ziomka Stf'a Anonymous - Nie 16 Maj, 2010 Fajnie to zapitala PiTT - Nie 30 Maj, 2010 Panowie, znalazłem fotki Freemana z wynikami z Lublina 2007r. (mimo mylnego 2005 na kartce )
chyba u niektórych jest progress
Jakarti - Nie 30 Maj, 2010 dla tych co nie wiedza,
pierwsze okrazenie byl start z zatrzymanego, drugie juz normalnie
trzeba dodac, ze nie są ta najlepsze czasy tamtego wyjazdu.PiTT - Nie 30 Maj, 2010
Jakarti napisał/a:
dla tych co nie wiedza,
pierwsze okrazenie byl start z zatrzymanego, drugie juz normalnie
trzeba dodac, ze nie są ta najlepsze czasy tamtego wyjazdu.
aha
nie wiem bo nie jeździłem, ale mimo wszystko widać że trening czyni mistrza Loko - Nie 30 Maj, 2010
PiTT napisał/a:
Panowie, znalazłem fotki Freemana z wynikami z Lublina 2007r. (mimo mylnego 2005 na kartce )
chyba u niektórych jest progress