CHRZANEK - Pon 06 Wrz, 2010 W tym budżecie to chyba najlepszy kapeć jaki możesz mieć.
A co masz alternatywnie na sucho ???Marek23 - Pon 06 Wrz, 2010
CHRZANEK napisał/a:
A co masz alternatywnie na sucho ???
Nic. W sumie jesli ma mnie w lesie zaskoczyc syf,to chyba lepiej na czyms takim jechac niz na R888,ktorych w sumie juz nie mam. Wiec nie mam wyboru Vlodarsky - Pon 06 Wrz, 2010 Marek23, póżnej w wywiadach dla WRC będzie
-Panie Marku jakie ogumienie dało Panu drugie miejsce w generalce po Rudym i Loczku ?
- nastawiałem się na syf na drodze i założyłem R1R od Vlodarskyego
- wysztko jasne... dziękuję za komentarz.Marek23 - Pon 06 Wrz, 2010 Ja jestem caly wystraszony przed tym rajdem. Nie jezdzilem, nie wiadomo czy dadza licencje,czy auto zagada,czy zawias i prowadzenie bedzie ok. Musze odpuscic spinke, bo i tak czasow nie bede robil dobrych.Yarko - Pon 06 Wrz, 2010 dzisiaj właśnie zamawiałem opony w racingtires i pogadałem sobie chwilę nt. R1R, są zrobione z innej mieszanki niż R888, twardszej, chociaż podobno całkiem szybko łapią temperaturę ze względu na dużą liczbę nacięć, całkiem nieźle odprowadzają wodę i inny syf, słyszałem natomiast że po mocnym nagrzaniu na bardzo przyczepnym asfalcie potrafi miejscami odpadać bieżnik, ale jeśli będzie mokro i chłodno to powinny być dobre.Marek23 - Pon 06 Wrz, 2010 Dziięki za info Yarko. Myślę,że w takim rajdzie mało będzie bardzo przyczepnego asfaltu i torowej jazdy max na oponie. Więc opony powinny dac rade...matt - Pon 06 Wrz, 2010
Yarko napisał/a:
słyszałem natomiast że po mocnym nagrzaniu na bardzo przyczepnym asfalcie potrafi miejscami odpadać bieżnik
wczoraj na porębie dokładnie to się stało kumplowi astrze gsi na drugiej suchej pętli z funkiel nówkami r1r, i wcale mega mocno nie mogły być nagrzane bo mówił, że w połowie odcinka już pływał czyli po mniej wiecej 2 km a pozatym temp wczoraj byla ok. 15 stopni także wniosek jest jeden, że r1r tylko jak faktycznie jest sporo wodyMarek23 - Pon 06 Wrz, 2010 Kurna,w takim razie martwie sie... Musze cos naruchac szybko.Yarko - Pon 06 Wrz, 2010 Marek, jak chcesz to wpadaj do Wawy za około tydzień, powinienem już mieć Federala 595 RS-R własnie w 195/50R15, to sobie przetestujesz, cena podobna do R1RJacek - Pon 06 Wrz, 2010
Yarko napisał/a:
dzisiaj właśnie zamawiałem opony w racingtires i pogadałem sobie chwilę nt. R1R, są zrobione z innej mieszanki niż R888, twardszej, chociaż podobno całkiem szybko łapią temperaturę ze względu na dużą liczbę nacięć, całkiem nieźle odprowadzają wodę i inny syf, słyszałem natomiast że po mocnym nagrzaniu na bardzo przyczepnym asfalcie potrafi miejscami odpadać bieżnik, ale jeśli będzie mokro i chłodno to powinny być dobre.
hehe. właśnie mu zostały dwie sztuki a chciałem 4 zamówić, szuka matt - Pon 06 Wrz, 2010 Marek23, były r888 nówki w dobrej cenie ostanio na allegro w 14tce trza było brać do cliówy, rozmiar w sam raz
ja po wczoraj zostałem fanem r888 nawet na mokrym, na grubą wode wiadomo pewnie nie wydadzą ale jakby je dociąć umijętnie to by chyba nie było tragedii, zresztą niech się wypowiedzą mądrzejsi odemnie np. geko bo wczoraj docinali i jechali w konkretnej ulewie ostatnią pętlęMarek23 - Pon 06 Wrz, 2010
Yarko napisał/a:
Marek, jak chcesz to wpadaj do Wawy za około tydzień, powinienem już mieć Federala 595 RS-R własnie w 195/50R15, to sobie przetestujesz, cena podobna do R1R
Tu chodzi o rajd wisły,najblizszy weekend Kurde,najwyzej pojade na drutach, chu.j z tym.Anonymous - Pon 06 Wrz, 2010
Marek23 napisał/a:
ak pojade na nowych Toyo R1R 15'
Na suchym nie bardzoYarko - Pon 06 Wrz, 2010
matt napisał/a:
Marek23, były r888 nówki w dobrej cenie ostanio na allegro w 14tce trza było brać do cliówy, rozmiar w sam raz