Anonymous - Wto 12 Paź, 2010 No, było grubo. Podobno na 6-ce próbował się zmieścić w 4 minus...Bad-i - Wto 12 Paź, 2010
AndreXSi napisał/a:
No, było grubo. Podobno na 6-ce próbował się zmieścić w 4 minus...
tak jak Kucharczyk 106ką wchodzil w dwa "trójkowe" jakies 110 km/hAnonymous - Wto 12 Paź, 2010 I tam mu nie wydało jak mniemam?M - Wto 12 Paź, 2010 Nie wiem o czym wy rozmawiacie, to jakis szyfrogramBad-i - Wto 12 Paź, 2010
AndreXSi napisał/a:
I tam mu nie wydało jak mniemam?
dokładnie tak, do drugiego juz sie nie zlozyl - zlapal zielone i piruet przez dach na kola. Dokladnie pamietam ten zakret, nie wyobrazam sobie wchodzic tam 3 biegiem (oczywiscie mowa o pugu 106)106 - Wto 12 Paź, 2010 Jaco - Wto 12 Paź, 2010
a że czasu było dużo to pomagałem trochę na serwisie Jacka Płonki, który na dolnośląskim zapewnił sobie tytuł mistrza w clio cup GeKo - Wto 12 Paź, 2010 No to Honda Jędrusia już na żylety. 106 - Wto 12 Paź, 2010 patrzac na uszkodzenia przypomina mi sie dzwon wiselki z tyskiego'08 choc tam
jeszcze mocniej auto dostalojarek-malopolska - Wto 12 Paź, 2010 a Kucharczyka on-board z tego zdarzenia jest/bedzie gdzieś ??layer - Czw 14 Paź, 2010 Onboard Jędrusińskiego z dzwonem
Łaaa grubo wyszli z tej drogi Dobrze, że nie wbili się w jakieś drzewo wcześniej... Opanowanie pilota też mistrzBad-i - Czw 14 Paź, 2010 ja tam wogole nie widze tego prawego max krotki (bo rozumiem ze to wlasnie na nim ich wybilo)
dodatkowo na filmiku widac roznice jak rozni kierowcy widza odleglosci (oni to mieli opisane jako 70)