Nie stać mnie na niszczenie normalnych opon na torze. /bo tak to po 2 wypadach były by do kosza, a tak sezon polatają Janusz - Śro 29 Wrz, 2010
Cytat:
Nie stać mnie na niszczenie normalnych opon na torze. /bo tak to po 2 wypadach były by do kosza, a tak sezon polatają
a tak to masz slika po dwóch upalaniach do wyrzucenia rasta - Śro 29 Wrz, 2010 Mi R888 na 2/3 sezonu styknęły, a tak to po 2 upalaniach w ogóle nie miał bym na czym jeździć nawet po ulicy. No i czasy były by z dupy.Janusz - Śro 29 Wrz, 2010
Cytat:
Mi R888 na 2/3 sezonu styknęły, a tak to po 2 upalaniach w ogóle nie miał bym na czym jeździć nawet po ulicy. No i czasy były by z dupy.
hmm... to kto puscił plote ze r888 starcza na dwa-trzy upalania ??
a co do czasów to wiadomo... pomyśl co by było jakbyś zainwestował w gładkiego slicka rasta - Śro 29 Wrz, 2010 Kluczowa jest tu właściwie zrobione geometria i zbieżność! Jeśli jest źle to i na jednym upalaniu pójdą do kosza.
Na razie zainwestowałem R888 235 i stwierdzam, że robią robotę Miniac - Śro 29 Wrz, 2010
Janusz napisał/a:
w sumie większość fur chyba nie ma slicka ??
slicka ma chyba tylko:
anjas
rasta
Jacek
miniac
Jakiego mam slicka powiedz, bo chyba zapomniałem jakiego miałem i gdzie odłożyłem Loko - Śro 29 Wrz, 2010
rasta napisał/a:
Mi R888 na 2/3 sezonu styknęły, a tak to po 2 upalaniach w ogóle nie miał bym na czym jeździć nawet po ulicy. No i czasy były by z dupy.
Polecam się na przyszłość, moge zrobić kilka z dupy czasów, na deszczówce
Bez slicka też da się pojechać szybko, a opona wytrzymuje dużo więcej niż dwa upalania w tym momencie ma na koncie jakieś 5-6 imprez + codzienna jazda i jest nadal w świetnym stanie Janusz - Śro 29 Wrz, 2010
Miniac napisał/a:
Jakiego mam slicka powiedz, bo chyba zapomniałem jakiego miałem i gdzie odłożyłem
no to coś się mnie pomieszało Janusz - Śro 29 Wrz, 2010
Loko napisał/a:
rasta napisał/a:
Mi R888 na 2/3 sezonu styknęły, a tak to po 2 upalaniach w ogóle nie miał bym na czym jeździć nawet po ulicy. No i czasy były by z dupy.
Polecam się na przyszłość, moge zrobić kilka z dupy czasów, na deszczówce
Bez slicka też da się pojechać szybko, a opona wytrzymuje dużo więcej niż dwa upalania w tym momencie ma na koncie jakieś 5-6 imprez + codzienna jazda i jest nadal w świetnym stanie
no ale ostatnio rasta zrobił na slicku 40.x A warunki były raczej gorsze bo było chłodniej.
Natomiast u mnie gsd 3 wytrzymała 4 miechy normalnej jazdy... jednak nie ogarniam Loko - Śro 29 Wrz, 2010
Janusz napisał/a:
Loko napisał/a:
rasta napisał/a:
Mi R888 na 2/3 sezonu styknęły, a tak to po 2 upalaniach w ogóle nie miał bym na czym jeździć nawet po ulicy. No i czasy były by z dupy.
Polecam się na przyszłość, moge zrobić kilka z dupy czasów, na deszczówce
Bez slicka też da się pojechać szybko, a opona wytrzymuje dużo więcej niż dwa upalania w tym momencie ma na koncie jakieś 5-6 imprez + codzienna jazda i jest nadal w świetnym stanie
no ale ostatnio rasta zrobił na slicku 40.x A warunki były raczej gorsze bo było chłodniej.
Natomiast u mnie gsd 3 wytrzymała 4 miechy normalnej jazdy... jednak nie ogarniam
Nie wiem jak Ty to robisz, może pora ustawić zbieżność Pamietam ostatnią rozmowę na ten temat i wtedy przyjąłem do wiadomości, ze jeżdzisz długie traski codziennie to moze sie bardziej zużywać guma. Ja jeżdziłem wtedy głónie w korkach po mieście, ale od 3 miesiecy codziennie napierdalam po 50 km wiochami i na zakretach nie oszczędzam auta tym bardziej ze nie lubie rano wstawać i nadal nie zauważyłem specjalnego zużycia 206 Gti - Śro 29 Wrz, 2010 Byłoby uczciwie jak byśmy wszyscy jechali na drogowym kole :- )Anonymous - Śro 29 Wrz, 2010
206 Gti napisał/a:
Byłoby uczciwie jak byśmy wszyscy jechali na drogowym kole :- )
albo tylko jednym samochodem Janusz - Śro 29 Wrz, 2010
Loko napisał/a:
Nie wiem jak Ty to robisz, może pora ustawić zbieżność Pamietam ostatnią rozmowę na ten temat i wtedy przyjąłem do wiadomości, ze jeżdzisz długie traski codziennie to moze sie bardziej zużywać guma. Ja jeżdziłem wtedy głónie w korkach po mieście, ale od 3 miesiecy codziennie szybko leci po 50 km wiochami i na zakretach nie oszczędzam auta tym bardziej ze nie lubie rano wstawać i nadal nie zauważyłem specjalnego zużycia
no ja nie wiem no... najmocniej zabiły je Niepołomice, ale już wcześniej były bardzo ubogie... a ani nie jaram lacza ani nic... do tego zbieżność była ustawiana rok temu jak były zmieniany cały zawias
hmm gdzieś na Radomiu tracę do Ciebie 0.5 sekundy... fakt po suchym dużo tam mi sie nie udało polatac, ale kręciłem taki powtarzalny wynik.. wiec któryś zakręt muszę przejadając gorzej... (wydaje mi sie ze na tym torze różnica w osoiagach w przypadku saxo i sporta nie ma żadnego znaczenia, o ile w ogole mój sport jest szybszy niż Twoje saxo )mi - Śro 29 Wrz, 2010 łe tam uczciwie-nieuczciwie - znów jakieś napinanie i rywalizacja. Fun ma być, ot co. Niech każdy przyjedzie na tym, co ma. Tak to widzę (jako widz).
Janusz napisał/a:
ani nie jaram lacza ani nic...
ja ostatnio wykopałem bratu dziurę w podjeździe do garażu paląc gumę. Poważnie.rasta - Śro 29 Wrz, 2010
Loko napisał/a:
rasta napisał/a:
Mi R888 na 2/3 sezonu styknęły, a tak to po 2 upalaniach w ogóle nie miał bym na czym jeździć nawet po ulicy. No i czasy były by z dupy.
Polecam się na przyszłość, moge zrobić kilka z dupy czasów, na deszczówce
Bez slicka też da się pojechać szybko, a opona wytrzymuje dużo więcej niż dwa upalania w tym momencie ma na koncie jakieś 5-6 imprez + codzienna jazda i jest nadal w świetnym stanie