HH.ORG na Torze - Nowy Tor/Autodrom pod Szydłowcem!
M - Śro 25 Wrz, 2013 Ja z checia pojade, torow u nas jak na lekarstwo a narzekac bede mogl dopiero jak sie przejade Kamill - Śro 25 Wrz, 2013 Wszędzie ktoś będzie pierwszy ktoś ostatni.
Kenet - Śro 25 Wrz, 2013 Pojechać to i ja z chęcią pojadę, ale kurde, krawężniki wystają parę ładnych cm nad asfalt. Tarki byłyby lepsze - nie ważne czy to ośrodek doskonalenia techniki czy obiekt pod trackday - krawężnik zawsze boli. Na rallysłużewiec krawężniki się omijało to i tu się ominie, ale inna jazda jest jak można na 100% roj - Śro 25 Wrz, 2013 to Polska właśnie. obiekt do szkoleń/sportu/motorekreacji budowany od zera to kurwa krawężniki zrobili
jeszcze niech zrobią progi zwalniające na prostych to ostrożniejsi organizatorzy nie będą musieli ustawiać szykanwas79 - Śro 25 Wrz, 2013 Jajebie ale debilizm GeKo - Śro 25 Wrz, 2013 O kurwens Mistrz architekt.anjas - Śro 25 Wrz, 2013 może jeszcze będą wylewać jakąś wartwę asfaltu i się wyrówna z krawężnikiem... mam kurde nadzieję.Kenet - Śro 25 Wrz, 2013
Tutaj to lepiej wygląda, zobaczymy jak otworzą na gotowo.
Ale różnica poziomów mistrz, jak na nurburgringu
Janusz - Śro 25 Wrz, 2013 no tutaj to to dobrze wygląda może to jednak nie jest jakaś popierdółka, bo jednak wygląda na fest szeroko arssss - Śro 25 Wrz, 2013 Tam mają TIRami jeździć więc musi być szerokoroj - Śro 25 Wrz, 2013
arssss napisał/a:
Tam mają TIRami jeździć więc musi być szeroko
No w końcu to tor a jak wiadomo TIRY NA TORY
miszcz wygląda to na tej ostatniej focie od Kenjego Rasputin - Śro 25 Wrz, 2013 Jak robota pozwoli to jutro będę mógł na żywo ocenić stan tych krawężników roj - Śro 25 Wrz, 2013 http://tvnplayer.pl/progr...3E10,22336.htmlEkonomista - Czw 26 Wrz, 2013 Kolejny równy tor w Mazowieckim... Młody Papież - Pią 27 Wrz, 2013
Jaszczomp napisał/a:
Tor, położony na 21 hektarach, ma ponad 3,5 kilometra długości. W najwęższym miejscu szerokość nitki to 12 metrów. Nawierzchnia toru to wysokiej jakości asfalt, który układa się na drogach ekspresowych. Na torze znajduje się wzniesienie(tzw. BIG HILL) o 10% stopniu nachylenia i szerokości najazdów blisko 40 metrów. Tor wyposażono w automatyczny system nawadniania nawierzchni w miejscach gdzie znajdują się tzw. płyty poślizgowe. Podczas jazdy na torze nie jest konieczne korzystanie z płyt poślizgowych. Na każdej z płyt(jest ich 4) znajdują się kurtyny wodne symulujące rzeczywiste przeszkody. Przed płytą główną(na zdjęciach jasna nawierzchnia betonowa) zamontowana zostanie płyta hydrauliczna do wprowadzania pojazdów w poślizg. Będzie to jedyne urządzenie w Polsce(trzecie w Europie) umożliwiające poślizgi autobusów oraz ciężkich ciężarówek.
Przeznaczenie obiektu to szkolenia, sesje treningowe, firmowe imprezy zorganizowane, rundy zawodów motorowych, jazdy testowe i badawcze. Nie ograniczamy dostępności toru ze względu na typ pojazdów, czy też dyscyplinę. Po torze mogą poruszać się zarówno motocykle, samochody osobowe, jak i ciężarówki oraz autobusy. W tym miejscu podkreślam, że najważniejsze jest bezpieczeństwo uczestników każdej imprezy.
Obecnie na autodromie odbywają się jazdy testowe. Ze względu na trwające prace wykończeniowe autodrom nie jest jeszcze otwarty dla wszystkich. Oficjalne otwarcie autodromu wraz z zapleczem serwisowym, hotelem oraz restauracją planowane jest w maju 2014 r. W 2013 r. po zakończeniu wszystkich prac wykończeniowych oraz dokonaniu odbiorów części drogowej, na autodromie będą odbywały się jazdy testowe oraz zamknięte imprezy zorganizowane. Całość obiektu dostępna będzie dla wszystkich w 2014 r.
Grafik obłożenia na przyszły sezon opublikujemy w lutym 2014 r. Już wkrótce ruszy również oficjalny serwis internetowy AUTODROMU JASTRZĄB.