To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - wlot powietrza na dach

rasta - Śro 10 Lip, 2013

Z szybasmi w dół słabo się jedzie 200 paki po audtostradzie. Ponadto u mnie problem robi płaska podłoga, która powoduje, że całe ciepłe powietrze wpada teraz do kabiny. Nagrzewnice jeszcze mam z wiatrakiem ale jes do wyebania bo kompletnie to nie daje sobie teraz rady, leci ciepłe powietrze.

Dobra daszek zamówiony jak się zamontuje będzie relacja.

Kenet - Śro 10 Lip, 2013

rasta napisał/a:
Nagrzewnice jeszcze mam z wiatrakiem ale jes do wyebania bo kompletnie to nie daje sobie teraz rady


nie wywalaj bo na deszczu będzie tragedia jak u mnie:


rasta - Śro 10 Lip, 2013

Wsadze se elektryczną i tylko nawiew na przednią szybę.
faldzip - Śro 10 Lip, 2013

a jak sie ma taki wywietrznik do homologacji, zal J itp? jakbym w saxo zamontowal i chcial gdzies wystartowac potem wyzej niz KJS to sie przyczepia?
pP - Śro 10 Lip, 2013

czy wlot będzie we flocku? :)
GeKo - Śro 10 Lip, 2013

Kenet napisał/a:
to pierwsze co leci to szyba boczna i chyba wtedy bez różnicy przy drugim salcie czy była zamknięta czy nie.
[b]
Jest różnica pod warunkiem że szyby są ofoliowane.

poziek - Śro 10 Lip, 2013

pP napisał/a:
czy wlot będzie we flocku? :)


karbon :faja:

Mrozu - Śro 10 Lip, 2013

faldzip napisał/a:
a jak sie ma taki wywietrznik do homologacji, zal J itp? jakbym w saxo zamontowal i chcial gdzies wystartowac potem wyzej niz KJS to sie przyczepia?


nie wiem jaksaxo, ale 106 z wlotem na dachu jak kiedyś sprawdzałem klasyfikowane jest jako kit car, chyba, że coś się pozmieniało

poziek - Śro 10 Lip, 2013

A co do szybek: http://www.lexan-windows....d=165&model=306

:faja:

M - Śro 10 Lip, 2013

poziek napisał/a:
A co do szybek: http://www.lexan-windows....d=165&model=306

:faja:

Dzięki Ci dobry człowieku za ten link :D

GeKo - Śro 10 Lip, 2013

Widziałem ta stronkę już kiedyś, tylko ceny nie na polska kieszeń, ale multum opcji do wyboru. :)
M - Śro 10 Lip, 2013

Pytanie czy da sie taniej w pl takie cos ogarnac w takich pieniadzach. Do civika komplet szyb to 2.5k
Kamill - Śro 10 Lip, 2013

M napisał/a:
Pytanie czy da sie taniej w pl takie cos ogarnac w takich pieniadzach. Do civika komplet szyb to 2.5k

Tylne do 3d auta mozna zrobić w granicach 100zł/szt juz ze wszystkim klej nity podklad itp. Roboty dla jednej osoby na kilka godzin. Przy montazu gotowych kupionych zaoszczedzisz niewiele czasu, bo wiekszosc zajmuje montaż/demontaż i jakies przygotowanie powierzchni pod klej, wiercenie dziur itp, samo wycinanie to jest chwila.
Właśnie jestem na etapie składania tutoriala jak cos takiego zrobić w sedanie w tylnych drzwiach. Tam jest 4x tyle roboty, ale też wagi schodzi duzo więcej.
Myśle ze z tylną o ile nie jest bardzo poprzeginana to też jest moment.
Przednie boczne to tylko kwestia okienek, trzeba by było gdzieś je kupic i przynitować, reszta tak jak w sedanie tył, czyli trzeba zrobić ramkę do ktorej szybe sie przynituje, troche roboty jest, mozna to zrobić 100% szczelnie, ale wagi napewno zejdzie sporo, mechanizm podnoszenia szyb, prowadnice, uszczelki itp.

Jaco - Śro 10 Lip, 2013

Kamill napisał/a:
M napisał/a:
Pytanie czy da sie taniej w pl takie cos ogarnac w takich pieniadzach. Do civika komplet szyb to 2.5k

Tylne do 3d auta mozna zrobić w granicach 100zł/szt juz ze wszystkim klej nity podklad itp. Roboty dla jednej osoby na kilka godzin. Przy montazu gotowych kupionych zaoszczedzisz niewiele czasu, bo wiekszosc zajmuje montaż/demontaż i jakies przygotowanie powierzchni pod klej, wiercenie dziur itp, samo wycinanie to jest chwila.
Właśnie jestem na etapie składania tutoriala jak cos takiego zrobić w sedanie w tylnych drzwiach. Tam jest 4x tyle roboty, ale też wagi schodzi duzo więcej.
Myśle ze z tylną o ile nie jest bardzo poprzeginana to też jest moment.
Przednie boczne to tylko kwestia okienek, trzeba by było gdzieś je kupic i przynitować, reszta tak jak w sedanie tył, czyli trzeba zrobić ramkę do ktorej szybe sie przynituje, troche roboty jest, mozna to zrobić 100% szczelnie, ale wagi napewno zejdzie sporo, mechanizm podnoszenia szyb, prowadnice, uszczelki itp.



Zawsze mnie zastanawiało, w sumie dalej zastanawia po co ludzie te szybynitują ? Tylko z tym problem, a do tego wygląda jak kupa ? Skoro normalna szyba trzyma się na kleju/ uszczelce to po co lżejszy zamiennik nitować ?

M - Śro 10 Lip, 2013

Jaco napisał/a:
Zawsze mnie zastanawiało, w sumie dalej zastanawia po co ludzie te szybynitują ? Tylko z tym problem, a do tego wygląda jak kupa ? Skoro normalna szyba trzyma się na kleju/ uszczelce to po co lżejszy zamiennik nitować ?

Być może tak w przypadku gdy chcesz zamontować szybę niewyprofilowana i sprezynuje, wtedy nitowanie i gotowe.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group