To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RSMP] SEZON 2015

qbus - Śro 10 Gru, 2014

Ale zawsze drozej niz vti... dlaczego takie jak ma Klaudia? W klasie markowej maja byc docelowo dopuszczone IV, V i VI geny... homologacje A/N... tutaj jednak korzysc masy przemawia za jajkiem. W przypadku N gr homologacji EK4 niszczy EG6.

Ja wlasnie zglosilem sie do ERC3, poszlo rowniez wpisowe (od tego roku chcac punktowac w ERC trzeba sie najpierw zarejstrowac)... lecimy pierwsze 4 rundy RSMP a pozniej zobaczymy, w ERC zaczynamy od Jannera... pierwsze testy w nastepny weekend ;)

106 - Śro 10 Gru, 2014

qbus napisał/a:
Ale zawsze drozej niz vti... dlaczego takie jak ma Klaudia? W klasie markowej maja byc docelowo dopuszczone IV, V i VI geny... homologacje A/N... tutaj jednak korzysc masy przemawia za jajkiem. W przypadku N gr homologacji EK4 niszczy EG6.

pod katem Ngrupy pisalem.
w taniej Agr to raczej ciężko będzie powalczyć z Rkami, a zamiast robić pełną gr. A
lepiej kupić np. saxo :)
wszystko zależy co będzie w regulaminach. to nowsze nadwozie ma w Nce 5.45 (?)
niby z Michałem wygrywaliśmy z Cieślakiem w nowszym cifie ale to na zasadzie, że
co traciliśmy na napędzaniu odrabialiśmy w krętych, szybkich partiach.

ERC super sprawa :)

qbus - Śro 10 Gru, 2014

EK4 w eNce ma jeszcze przelozenie 5.8... chyba Wasilewski z takim jechal Cieszynke. Mozna zalozyc klowke i szpere plytkowa... minusem wzgledem jajka jest +100 kg ale ma to znaczenie tylko w gr A... klasa markowa Honda ma nie mieć generalnie podzialu na A i N wiec jak ktos chce isc w klowke a nie tylko w krotkie glowne to lepiej isc w jajko moim zdaniem. Sciganie sie z eRkami jest mozliwe tylko wtedy gdy za kierownica R2 siedzą slabi kierowcy...

No zobaczymy co to bedzie... zmieniamy tez zespol ;)

Mick - Sob 13 Gru, 2014

Qbus widzimy się na Janner w takim razie ;) może w końcu zrobię przymiarkę kombinezonu
qbus - Nie 14 Gru, 2014

Jedziecie?
Marek23 - Nie 14 Gru, 2014

Ile wpisowe na JAnner?
zajcev_28 - Nie 14 Gru, 2014

Marek23 napisał/a:
Ile wpisowe na JAnner?


Chyba 1200 EUR

Marek23 - Nie 14 Gru, 2014

Czasem sie zastanawiam po co ja sie w to bawie :rotfl:
zajcev_28 - Nie 14 Gru, 2014

To co, jedziemy? :rotfl:
Marek23 - Nie 14 Gru, 2014

Za rok myślę,że tak. Tylko se opony kupie, a Ty nie będziesz miał zapalenia gardła. No i zeby szpera była.
Mick - Nie 14 Gru, 2014

qbus napisał/a:
Jedziecie?


Oglądara!!! w razie czego to buduje ekipę na wyjazd gdyby ktoś był zainteresowany ;)

qbus - Pon 15 Gru, 2014

Marek23 napisał/a:
Za rok myślę,że tak. Tylko se opony kupie, a Ty nie będziesz miał zapalenia gardła. No i zeby szpera była.


Pamietaj, nikt Ci nie kaze jechac ;)

Janner mimo tego ze wzglednie blisko to jest drogi ze wzgledu na opony, w erc jest limit 14 opon na rajd ktorych mozesz uzyc ale musisz miec wszystko... waska zima z kolcem, monte carlo z kolcem i bez, slicki r11 i r21, w pelni asfaltowych rundach erc uzywa sie tylko slicka w roznych mieszankach... na razie termin zgloszen zostal wydluzony o tydzien. Poki co zglosilo sie 35 zalog w erc i 30 w klasie narodowej.

Marek23 - Pon 15 Gru, 2014

Ja tak w sferze marzeń bardziej :rotfl:
Na razie dalej szukam autka :faja:

106 - Pon 15 Gru, 2014

Marek23 napisał/a:
Na razie dalej szukam autka :faja:

realnie najblizej Ci do czego? bo saxo/Clio juz miales.. 328? ;)

swoja droga to ciekawe jak bedzie z licencjami - gdzie mnie wpisza.
od 10ciu lat mam r1 to zastanawiam sie gdzie teraz bede mogl jezdzic. w rd3l czy rsmp?

Marek23 - Pon 15 Gru, 2014

vti chyba w tym momencie...ma być puchar.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group