Loko - Śro 15 Lis, 2006 Co to krc?strick - Śro 15 Lis, 2006 klub renault clio saxorulez - Czw 16 Lis, 2006
Loko napisał/a:
CZyli Dariano ma tez inne tłoki? Nacięte?
tak.. seryjne tłoki od VTSa w których robi się podcięcia..
ja też tak mam ze względu na duży wznios zaworówAnonymous - Czw 23 Lis, 2006
saxorulez napisał/a:
tak.. seryjne tłoki od VTSa w których robi się podcięcia..
ja też tak mam ze względu na duży wznios zaworów
no ale skoro masz seryjne tłoki i robiłeś nacięcia to musiałeś to zrobisc perfekt bo tłoki nawet seryjne się wywarza( zbiera nadwagę z tych cięższych) żeby miały identyczną masę. chyba również wyważałeś dół ( z tego co pamiętam) więc tłoki również???-bo inaczej to mija się z celem.
[ Dodano: Czw 23 Lis, 2006 ]
tzn nacięcia musiały być ze względu na zmianę wznoisu ale chodzi mi o wywazenie samych tłoków.saxorulez - Pią 24 Lis, 2006 nie tłoków nie wywarzałem.
tylko wał z dociskiemsaxorulez - Wto 16 Wrz, 2008 poprawiłem mojego długiego posta powyżej - okazało się ze wcześniej napisałem ze C2 VTS ma silnik TU5JP4 a to nie prawda bo ma TU5JP4SGreg - Śro 17 Wrz, 2008
saxorulez napisał/a:
poprawiłem mojego długiego posta powyżej - okazało się ze wcześniej napisałem ze C2 VTS ma silnik TU5JP4 a to nie prawda bo ma TU5JP4S
Właśnie! Co za policzek w stronę C2 VTS! jarek-malopolska - Nie 15 Lis, 2009 Odkopuję stary temat;
Co różni TU5JP4 (206, 307, Xsara) od TU5JP4S (C2 VTS) ??
1. Kolektor ssący w JP4S jest aluminiowy w JP4 plastikowy.
2. ... ??
3. ... ???Vlodarsky - Pon 16 Lis, 2009 otwórz sobie darmowy program citroena do części zamiennych i patrz punkt po punkcie... W przeciwnym przypadku oczekujesz żeby ktoś zrobił to za ciebie? Strata czasu... Wałki, komp itd. Adres do tego programu kiedyś podawalem. Jak tak dobrze odkopujesz stare tematy to napewno znajdziesz. A różnic jest pewnie kilka dużych i mnóstwo malutkich.jarek-malopolska - Pon 16 Lis, 2009 nie oczekuję żeby ktoś szukał tego specjalnie, ale być może ktoś juz robił takie porównanie więc obejdzie się bez przeszukiwania programu citroenowskiego, nie jest mi to niezbędne do życia a jedynie jako ciekawostka... jeśli nikt nie bawił się w coś takiego to nie ma tematu choć zauważyłem że kilka osób ma na prawdę dużo do powiedzenia w kwestii porównań silników...Vlodarsky - Pon 16 Lis, 2009 jak nie zapomnę i będę miał wolną chwilę to sprawdze jutro w pracy.k-mart - Pon 16 Lis, 2009 szkoda ze nikt u nas nie ma tej limitowanej wersji "gutmann" o 128KM jarek-malopolska - Pon 16 Lis, 2009
Vlodarsky napisał/a:
jak nie zapomnę i będę miał wolną chwilę to sprawdze jutro w pracy.
Ale tylko jeśli to nie będzie problem... dziękuje jarek-malopolska - Pon 16 Lis, 2009
k-mart napisał/a:
szkoda ze nikt u nas nie ma tej limitowanej wersji "gutmann" o 128KM
nawet jeśli jest limitowana to często pojawia się na allegro.pl
poza tym chodzą nawet słuchy, że w polsce jest wiecej tych "stoszóstek" GUTMANN niż faktycznie wypuścili na rynek europejski... Vlodarsky - Pon 16 Lis, 2009 głowice obecnie montowane w C2 VTS pochodzą z C4 110 KM , wałki i kółka inne, tłoki, w saxo mechaniczna przepustnica a w c2 elelktryczna,
Generalnie wszystko jest trochę inne... gdzie nie zajrzysz to coś jest delikatnie inne. Albo z oszczędności albo jest poprawione albo zupełnie inne. Strata czasu. O co Ci właściwie chodzi dokładnie ?