To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - TU5J4, a TU5JP4

Loko - Śro 15 Lis, 2006

Co to krc?
strick - Śro 15 Lis, 2006

klub renault clio :)
saxorulez - Czw 16 Lis, 2006

Loko napisał/a:
CZyli Dariano ma tez inne tłoki? Nacięte?


tak.. seryjne tłoki od VTSa w których robi się podcięcia..
ja też tak mam ze względu na duży wznios zaworów

Anonymous - Czw 23 Lis, 2006

saxorulez napisał/a:
tak.. seryjne tłoki od VTSa w których robi się podcięcia..
ja też tak mam ze względu na duży wznios zaworów

no ale skoro masz seryjne tłoki i robiłeś nacięcia to musiałeś to zrobisc perfekt bo tłoki nawet seryjne się wywarza( zbiera nadwagę z tych cięższych) żeby miały identyczną masę. chyba również wyważałeś dół ( z tego co pamiętam) więc tłoki również???-bo inaczej to mija się z celem.

[ Dodano: Czw 23 Lis, 2006 ]
tzn nacięcia musiały być ze względu na zmianę wznoisu ale chodzi mi o wywazenie samych tłoków.

saxorulez - Pią 24 Lis, 2006

nie tłoków nie wywarzałem.
tylko wał z dociskiem

saxorulez - Wto 16 Wrz, 2008

poprawiłem mojego długiego posta powyżej - okazało się ze wcześniej napisałem ze C2 VTS ma silnik TU5JP4 a to nie prawda bo ma TU5JP4S
Greg - Śro 17 Wrz, 2008

saxorulez napisał/a:
poprawiłem mojego długiego posta powyżej - okazało się ze wcześniej napisałem ze C2 VTS ma silnik TU5JP4 a to nie prawda bo ma TU5JP4S

Właśnie! Co za policzek w stronę C2 VTS! :P ;D

jarek-malopolska - Nie 15 Lis, 2009

Odkopuję stary temat;
Co różni TU5JP4 (206, 307, Xsara) od TU5JP4S (C2 VTS) ??
1. Kolektor ssący w JP4S jest aluminiowy w JP4 plastikowy.
2. ... ??
3. ... ???

Vlodarsky - Pon 16 Lis, 2009

otwórz sobie darmowy program citroena do części zamiennych i patrz punkt po punkcie... W przeciwnym przypadku oczekujesz żeby ktoś zrobił to za ciebie? Strata czasu... Wałki, komp itd. Adres do tego programu kiedyś podawalem. Jak tak dobrze odkopujesz stare tematy to napewno znajdziesz. A różnic jest pewnie kilka dużych i mnóstwo malutkich.
jarek-malopolska - Pon 16 Lis, 2009

nie oczekuję żeby ktoś szukał tego specjalnie, ale być może ktoś juz robił takie porównanie więc obejdzie się bez przeszukiwania programu citroenowskiego, nie jest mi to niezbędne do życia a jedynie jako ciekawostka... :] jeśli nikt nie bawił się w coś takiego to nie ma tematu choć zauważyłem że kilka osób ma na prawdę dużo do powiedzenia w kwestii porównań silników...
Vlodarsky - Pon 16 Lis, 2009

jak nie zapomnę i będę miał wolną chwilę to sprawdze jutro w pracy.
k-mart - Pon 16 Lis, 2009

szkoda ze nikt u nas nie ma tej limitowanej wersji "gutmann" o 128KM :>
jarek-malopolska - Pon 16 Lis, 2009

Vlodarsky napisał/a:
jak nie zapomnę i będę miał wolną chwilę to sprawdze jutro w pracy.


Ale tylko jeśli to nie będzie problem... :* dziękuje ;D

jarek-malopolska - Pon 16 Lis, 2009

k-mart napisał/a:
szkoda ze nikt u nas nie ma tej limitowanej wersji "gutmann" o 128KM :>

nawet jeśli jest limitowana to często pojawia się na allegro.pl ;D
poza tym chodzą nawet słuchy, że w polsce jest wiecej tych "stoszóstek" GUTMANN niż faktycznie wypuścili na rynek europejski... :wall:

Vlodarsky - Pon 16 Lis, 2009

głowice obecnie montowane w C2 VTS pochodzą z C4 110 KM , wałki i kółka inne, tłoki, w saxo mechaniczna przepustnica a w c2 elelktryczna,

Generalnie wszystko jest trochę inne... gdzie nie zajrzysz to coś jest delikatnie inne. Albo z oszczędności albo jest poprawione albo zupełnie inne. Strata czasu. O co Ci właściwie chodzi dokładnie ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group