To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - dolot zafajdany olejem

saxorulez - Śro 22 Lis, 2006

Moze i ja się wypowiem,
pisałem juz na PW grzesiowi..

nie rozumiem poszukiwania momentu na dole w Saxo.
Ogólnie go tam nie ma i nie będzie... to pierwsze.
Drugie wartość momentu jest istotna tylko z wartoscia obrotów.. sam moment to tak sama watość jak celcjusz jak dla mnie. Jest i tyle..

N - kowe saxofony są mega zdławione przez seryjny dolot, ja jak zapodałem dolot serię to straciłem 14KM !!!

Jeszcze troche popisze..

ze swojego doświadczenia nauczyłem sie już paru rzeczy - że w tej chwili poszedł bym tą samą drogą co poszedłem. Ale z tą wiedzą co terazm mam miał bym ponad 150KM

106 - Śro 22 Lis, 2006

Loko napisał/a:
Ciekawe na jakiej skrzyni jezdzi Kujawski, mam nadzieje ze nie pomyliłem sie, to chyba jego saxo ma podobno mieć okolice 180 km.

moze na takiej jak bednarski http://www.rally-team.pl/index1.php?page=rent - 6+1

Dariano - Śro 22 Lis, 2006

jeszcze wracajac do tego 180Konnego saxo co w rajdach lata. Jak bylem u marciniakow w rykach gadalem wlasnie na temat tego saxo chyba tego?! to cos wspominal ze skrzynia biegow tam siedzi za 30000zlych :570: :570:
Grzesiek VTS - Śro 22 Lis, 2006

Dokładnie Darku liczy się Fun a nie ilość wydanej kasy jak byś chciał patrzeć na wydana kasę to by cie trafiło .W saxo uzyskać 145 to już inwestycja rzędu 8 tysia może i więcej za 25 koni opłać się taki interes??? NIE, wiec po co tyle kasy wydawca, Wg mnie tak bo liczy się dobra zabawa a nie ile ja wydałem !!!!!!!
saxorulez - Śro 22 Lis, 2006

nie no bez przesady za 8000 dobijesz w okolice 160KM
Anonymous - Śro 22 Lis, 2006

Dariano napisał/a:
nie lubie takiego jak to mowi michal druciarstwa (sorry sebson )


ja tez nie lubie wiec nie masz za co przepraszac

rura od poloneza nie byla planowanym modem tylko przymusem - rozsypal sie srodkowy na dzien przed jakims KJSem i cos trzeba bylo zrobic.

Jedynymi planowanymi i przemyslanymi modyfikacjami byly: zmiana dlugosci dolotu i mocne opuszczenie glowicy.

Teraz staram sie podchodzic do tego troche inaczej i juz zaczynam zbierac budzet na koljne modyfikacje. Plan jest taki zeby jeszcze 2007 rok pojezdzic w N/A.

Loko - Śro 22 Lis, 2006

Dariano napisał/a:

nie zgodze sie z toba loko wydech i mapa kosztowala mnie ok 5tysi i nie uwazam ze efekt nie jest wspolmierny do wydanej kasy mapa dala mi 5KM i 14Nm poprawil sie przebieg i roznica jest ogromna ale to zalezy co kogo zadowala i wkurza mnie gadanie ze to tyle!! drogo !! moze i drogo i nieracjonalnie ale rura od poloneza i inne patenty mnie nie przekonuja i nie lubie takiego jak to mowi michal druciarstwa (sorry sebson )to moje zdanie i nie kazdy musi sie ze mna zgadzac nie wiem co bys chcial za 1000 zl motyla noga 160 KM zrobic?? sorry.,


Dariano bez napiny, każdy mozę miec własne zdanie. Nie rozumiem czemu denerwuje cię stwierdzenie że drogo, no jest to drogo i nie da się tego ukryć, 5000 to dla mnie jest w pizdu pieniędzy, to połowa wartości mojego auta.
No i wkłądanie takich pieniędzy dla uzyskania takiego efektu mija się dla mnie z celem. Któraś z przeprowadzonych modyfikacji w obecnym setupie jest po prostu bez sensu i daje prawie zerowy efekt. JA bym się skłąniał ku temu, ze orginalny vtsowy wydech jest do silnika bez wałków wystarczajacy i dobrze pasuje. Przy założeniu wałków sytuacja się zmienia i wydech zaczyna robić swoją robote.
Zupełnie co innego włożenie 8 tysi i wyciągnięcie z tego 160 km tu relacja cena/wynik jest znacznie lepsza i to jak najbardziej rozumiem.

saxorulez - Śro 22 Lis, 2006

Powiem tak Loko..

ważny jest też przebieg tej mocy.. nie zawsze 160KM jet lepsze, auto Darka jest moim zdnaiem bardzo.. bardzo szybkie.

Loko - Śro 22 Lis, 2006

No chyba ze tak jest ze auto ma 130 mocnych koni i daje rade, ale ja nie wiem jak to auto jeździ, a na papierze wygląda to tak sobie :)
saxorulez - Śro 22 Lis, 2006

Jedzie równo ze mną..
Loko - Śro 22 Lis, 2006

No ale Ty też raczej nie mozęsz powiedzieć ze wszystko co zrobiłeś wyszło tak jak powninno. Cos tam wyraźnie nie gra.
I tak jak piszesz na dzień dziwiejszy efekt pewnie był by lepszy.
Ciekawy jestem jak wyszło by porównanie twojego auta przed magnexem, i po.

Jeszcze chwila i sie naraże wszystkim na tym forum :D

[ Dodano: Sro 22 Lis, 2006 ]
Ale jeśli jezdzi tak jak twój to i tak jest dobrze, może okaże się ze te mody są dobre pod drapanie głowicy i wtedy będzie wogóle ok.

saxorulez - Śro 22 Lis, 2006

Ja w moim mam sporo do poprawienia... niestety zrobiłem kilka rzeczy nie w trej kolejności co trzeba i wsio...

Przede wszystkim mapa i ustawienia wałków. Jak to ogarnę to będizemy wiedzieli co ten motor jest wart...

Dariano - Śro 22 Lis, 2006

Loko napisał/a:
Dariano napisał/a:

nie zgodze sie z toba loko wydech i mapa kosztowala mnie ok 5tysi i nie uwazam ze efekt nie jest wspolmierny do wydanej kasy mapa dala mi 5KM i 14Nm poprawil sie przebieg i roznica jest ogromna ale to zalezy co kogo zadowala i wkurza mnie gadanie ze to tyle!! drogo !! moze i drogo i nieracjonalnie ale rura od poloneza i inne patenty mnie nie przekonuja i nie lubie takiego jak to mowi michal druciarstwa (sorry sebson )to moje zdanie i nie kazdy musi sie ze mna zgadzac nie wiem co bys chcial za 1000 zl motyla noga 160 KM zrobic?? sorry.,


Dariano bez napiny, każdy mozę miec własne zdanie. Nie rozumiem czemu denerwuje cię stwierdzenie że drogo, no jest to drogo i nie da się tego ukryć, 5000 to dla mnie jest w damski narząd płciowy pieniędzy, to połowa wartości mojego auta.
No i wkłądanie takich pieniędzy dla uzyskania takiego efektu mija się dla mnie z celem. Któraś z przeprowadzonych modyfikacji w obecnym setupie jest po prostu bez sensu i daje prawie zerowy efekt. JA bym się skłąniał ku temu, ze orginalny vtsowy wydech jest do silnika bez wałków wystarczajacy i dobrze pasuje. Przy założeniu wałków sytuacja się zmienia i wydech zaczyna robić swoją robote.
Zupełnie co innego włożenie 8 tysi i wyciągnięcie z tego 160 km tu relacja cena/wynik jest znacznie lepsza i to jak najbardziej rozumiem.



Nie napinam sie loko , Tylko nie czaje twojego rozumowania idac dalej tym tropem nie ma sensu wkladac kasy w mody bo sa tego mizerne efekty. i jest jeszcze jedno czego tym bardziej nie rozumie. Nie widzisz sensu wydania np: 5tys. w mody po ktorych saxo jezdzi porownywalnie lub nawet szybciej od clio sporta przy zachowaniu praktycznie tej samej zywotnosci silnika , a widzisz sens wlozenia 8tysi w 160km nie biorac pod uwage tego ze przy takich modach w saxo jest mocno wysilone i takie mody ciagna za soba kolejne trzeba wzmacnaiac kolejne podzespoly i te 8 tysi jest tylko pozorne bo w reszte trzeba wsadzic sporo wiecej kasy .

Peace Loko nic nie mam do ciebie ale poprostu sie nie dogadamy bo mamy inne rozumowanie pojecia modow cena wynik :/

dzik - Śro 22 Lis, 2006

grzech napisał/a:


OK, pozyjemy , zobaczymy. Mam nadzieje ze masz racje i po tych modach bede mial przynajmniej 180 Nm


Kur&$*&wa, panowie czy to forum klekotow ze wszyscy maja mokro na haslo "niutki"??

Od razu zrob sobie 200Nm, albo 300 vtech takie mody robi.

Ja bym wolal 200KM i 120Nm niz 120KM i 200Nm.
Pozatym powyzej 100Nm z litra w NA to jest BARDZO DUZO.
Zajmij sie przebiegiem tego momentu a nie wartoscia max wtedy samochod bedzie jezdzil szybciej. Jesli wiezysz ze wartosc momentu max przeklada sie w jakikolwiek sposo na osiagi to polecam ksiazki fizyki, klasa 6-7 starej szkoly podstawowej.

saxorulez - Śro 22 Lis, 2006

na to czekałem... :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group