To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie..

Maciek - Sob 14 Kwi, 2007

Yeeeeeeees, powiedz chociaż czy jest w jedynym słusznym kolorze :D
k-mart - Sob 14 Kwi, 2007

yes sir! :)
Peter - Pią 20 Kwi, 2007

tak lukam te katalogi i faktycznie do Saxo nie podaja B8. Najdziwniejsze jest to ze do 106 sa. Czyzby te 2 auta mialy inna budowe zawieszenia, inne amorki?
Michał - Pią 20 Kwi, 2007

miały inna, bo podno 106 sie lepiej jeszcze prowadzi.
strick - Pią 20 Kwi, 2007

Jest ktoś kto jeździł i saxo i 106? Tak zeby mozna było to potwierdzić...
qbus - Pią 20 Kwi, 2007

no ale nr katalogowe b6 sa takie same zarowno w saxo jak i w 106
saxorulez - Pią 20 Kwi, 2007

saxo o 106 to to samo..
przecież graty Pug Sport wchodzą do Saxo jak w masło :D

CHRZANEK - Wto 24 Kwi, 2007

Ja moge Ci polecić to co mam sam czyli gwint Bilsteina - moze sa lepsze zawiechy ale ja mam o bilim wyłacznie dobre zdanie.
Jedyny problem to optymalne zestrojenie ale jak sie chce to mozna wszystko ;)
W razie czego mam springi Eibacha do 206 ;)

saxorulez - Wto 24 Kwi, 2007

CHRZANEK napisał/a:
gwint Bilsteina


nie ma gwintów do Saxo od Billiego

CHRZANEK - Wto 24 Kwi, 2007

Moze gotowych made in germany nie ma.
Ale takie made in uczniowska street są.
I ja takie mam, z małym talerzykiem na cylindryczne springi.
Wszystko mozna zrobic. Oficjalnie gwintów do SC/CC tez nie ma ale zapotrzebowanie jest takie że w zerkopolu tłuką to niemal seryjnie.
Proponuję kontakt telefoniczny z Zerkopolem...

grzech - Wto 24 Kwi, 2007

Lukasz, zerkopol podobno klepie gwint do saxo/106 na jeszcze grubszej ladze niz my mamy (przerabiaja inny model amortyzatora od innego auta).

Chrzanek: jak bys chcial sie zamienic ,Twoj bilstein na gwincie na moj zwykly b6 (ale smigany tylko 2-3 tysie + tarcze 266 + doplata) to ja chetnie :)

saxorulez - Wto 24 Kwi, 2007

Wiecei co sądze o amorkach tłuczonych w zerokopolu.. to samo co o wydechach robionych w szopie.
Loko - Śro 25 Kwi, 2007

Czemu, wkońcu w rajdach się to sprawdza wiec nie mozę być źle.
Amor jak amor zostaje ten sam, a ze bilstein jest rozbieralny, to da sie go naprawić, ewentualnie poprawić i zmienić jego charakterystyke.

CHRZANEK - Pon 30 Kwi, 2007

grzech napisał/a:
Lukasz, zerkopol podobno klepie gwint do saxo/106 na jeszcze grubszej ladze niz my mamy (przerabiaja inny model amortyzatora od innego auta).

Chrzanek: jak bys chcial sie zamienic ,Twoj bilstein na gwincie na moj zwykly b6 (ale smigany tylko 2-3 tysie + tarcze 266 + doplata) to ja chetnie :)


Na razie nie jestem zainteresowany - poza tym moje sa do regulacji po zimie...
Ostatnio byy na hodze gwinty za jakieś naprawde okazyjne pieniadze.

saxorulez - Pon 30 Kwi, 2007

Ja po jezdzie na torze mówie Bilsteinowi B6 stanowcze - NIE w imprezach torowych.. moim zdaniem auto pomimo tego że nieżle sie trzymłało poprostu wychylało sie za bardzo.. co aż nadto było widać z zewnątrz.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group