To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - BP Ultimate vs. Orlen Verva vs. Shell V-power 99+

CHRZANEK - Pon 14 Maj, 2007

Ja z zalożenia tankuje na NESTE bo jest relatywnie niedrogo- ale za duzo stacji w kraju nie maja wiec czasem leje to co jest po drodze, nawet zdarzylo mi sie w auchan lub carrefour i silnik nie wybuchl ;) ;) ;)

Inna sprawa ze ja mam zajechaną serie, nie to co WY po 150KM z 1000cm3 ;) ;) ;)

Anonymous - Śro 16 Maj, 2007

dzik napisał/a:
mozesz mi wytlumaczyc co tak wysilony silniczek (125 z 1.6) moze zrobic z roznica pomiedzy 95 a 100 oktanow?
I powiedz mi jak paliwo moze wplywac na dzwiek ssania?

a dlaczego mój letko wysilony silniczek zaczyna spalać stukowo jak dostanie te pare oktanów mniej niz w 99+ ?

nox - Śro 16 Maj, 2007

sprawdzie sobie stopień sprężania i już :)

np w moim silniku aby osiągnąć 130 PS musze tak podniesc stopień sprężania ze minimum to jest 98+

dzik - Śro 16 Maj, 2007

mcken napisał/a:

a dlaczego mój letko wysilony silniczek zaczyna spalać stukowo jak dostanie te pare oktanów mniej niz w 99+ ?


A czy masz seryjny silnik?

M - Śro 16 Maj, 2007

mcken napisał/a:
dzik napisał/a:
mozesz mi wytlumaczyc co tak wysilony silniczek (125 z 1.6) moze zrobic z roznica pomiedzy 95 a 100 oktanow?
I powiedz mi jak paliwo moze wplywac na dzwiek ssania?

a dlaczego mój letko wysilony silniczek zaczyna spalać stukowo jak dostanie te pare oktanów mniej niz w 99+ ?

Dlatego kolego ze masz zaplon zle ustawiony :)

Anonymous - Czw 17 Maj, 2007

eM napisał/a:
mcken napisał/a:
dzik napisał/a:
mozesz mi wytlumaczyc co tak wysilony silniczek (125 z 1.6) moze zrobic z roznica pomiedzy 95 a 100 oktanow?
I powiedz mi jak paliwo moze wplywac na dzwiek ssania?

a dlaczego mój letko wysilony silniczek zaczyna spalać stukowo jak dostanie te pare oktanów mniej niz w 99+ ?

Dlatego kolego ze masz zaplon zle ustawiony :)

załóż się że zapłon mam ustawiony jak należy

Anonymous - Czw 17 Maj, 2007

dzik napisał/a:
mcken napisał/a:

a dlaczego mój letko wysilony silniczek zaczyna spalać stukowo jak dostanie te pare oktanów mniej niz w 99+ ?


A czy masz seryjny silnik?

nie no tak szczerze to z seria ma niewiele współnego, wściekle doprężony

Anonymous - Czw 17 Maj, 2007

Miałem CCSa z głowicą od chojnackiego, wałkiem od swiatka, robionym pod to kolektorem dolotowym i kpl wydechem. Zrobiłem do tego sterownik pod 99+ V-Power. No i potem tego żałowałem. 2 lata jazdy tylko na V-pałerze....:P Zalałem inne paliwo i dzwoniło jak śrubki w wiadrze.... :) Ale punktów miałem od chu....a :D
Anonymous - Czw 17 Maj, 2007

lagadula napisał/a:
Miałem CCSa z głowicą od chojnackiego, wałkiem od swiatka, robionym pod to kolektorem dolotowym i kpl wydechem. Zrobiłem do tego sterownik pod 99+ V-Power. No i potem tego żałowałem. 2 lata jazdy tylko na V-pałerze....:P Zalałem inne paliwo i dzwoniło jak śrubki w wiadrze.... :) Ale punktów miałem od chu....a :D

ja tam nie żałuję , prędkie mam urządzenie tyle że nie u Chojnackiego dłubane bo tam to fajnych efektów nie należy się spodziewać

dzik - Czw 17 Maj, 2007

mcken napisał/a:

nie no tak szczerze to z seria ma niewiele współnego, wściekle doprężony


No wlasnie, a tu mowa o seryjnym vts.

Zaplon masz poprostu ustawiony pod 99, sprawdzales ile by stracil przy ustawieniu go na 98?

Anonymous - Pią 18 Maj, 2007

dzik napisał/a:
mcken napisał/a:

nie no tak szczerze to z seria ma niewiele współnego, wściekle doprężony


No wlasnie, a tu mowa o seryjnym vts.

Zaplon masz poprostu ustawiony pod 99, sprawdzales ile by stracil przy ustawieniu go na 98?

0,3s na ćwiartkę

PiTT - Sob 07 Lip, 2007

zazwyczaj tankuje na Shellu V-Power 95 lub na innych 98, ale ostatnio na Shellu różnica między V-Power 95 a V-Power Racing wynosiła tylko kilka gr. zalałem sobie cały bak Racinga
jeździ mi się bardzo przyjemnie i mam wrażenie, że poprawiła się elastyczność
mam teraz pytanie czy mogę cały czas jeździć na Racingu jeśli producent zaleca paliwa od 95-98 oktanów?

106 - Sob 07 Lip, 2007

do puga leje v power racing chyba ze czasami jak mam malo paliwa
to dolewam na innych.

ostatnio trafilem na orlen zalalem verwe i... auto nie do poznania :)
w szoku jestem. dupohamownia wykazala wielka roznice na plus
/lepiej idzie od dolu/ moze na shellu akurat trafilem na jakis shit....
zaleje jeszcze raz verwa i zobacze jak bedzie :)

PiTT - Sob 07 Lip, 2007

obecnie ceny paliw wyglądają tak:
V Power Racing 99+ = 4.99
V Power 95 = 4.95
Orlen Verva 98 = 4.99

z powyżeszgo zestawienia wybieram Racinga, ciekawe ile jeszcze pozostanie bez zmiany ceny
a biorąc pod uwagę gorszą jakość paliwa u nas niż np. u sąsiadów za granicą, myślę, że bez problemu można lać Racinga 99+ (chyba że ktoś ma inne zdanie ;) )

dzik - Nie 08 Lip, 2007

PiTT napisał/a:
czy mogę cały czas jeździć na Racingu jeśli producent zaleca paliwa od 95-98 oktanów?


tak



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group