Techniczne - BP Ultimate vs. Orlen Verva vs. Shell V-power 99+
CHRZANEK - Pon 14 Maj, 2007 Ja z zalożenia tankuje na NESTE bo jest relatywnie niedrogo- ale za duzo stacji w kraju nie maja wiec czasem leje to co jest po drodze, nawet zdarzylo mi sie w auchan lub carrefour i silnik nie wybuchl
Inna sprawa ze ja mam zajechaną serie, nie to co WY po 150KM z 1000cm3 Anonymous - Śro 16 Maj, 2007
dzik napisał/a:
mozesz mi wytlumaczyc co tak wysilony silniczek (125 z 1.6) moze zrobic z roznica pomiedzy 95 a 100 oktanow?
I powiedz mi jak paliwo moze wplywac na dzwiek ssania?
a dlaczego mój letko wysilony silniczek zaczyna spalać stukowo jak dostanie te pare oktanów mniej niz w 99+ ?nox - Śro 16 Maj, 2007 sprawdzie sobie stopień sprężania i już
np w moim silniku aby osiągnąć 130 PS musze tak podniesc stopień sprężania ze minimum to jest 98+dzik - Śro 16 Maj, 2007
mcken napisał/a:
a dlaczego mój letko wysilony silniczek zaczyna spalać stukowo jak dostanie te pare oktanów mniej niz w 99+ ?
A czy masz seryjny silnik?M - Śro 16 Maj, 2007
mcken napisał/a:
dzik napisał/a:
mozesz mi wytlumaczyc co tak wysilony silniczek (125 z 1.6) moze zrobic z roznica pomiedzy 95 a 100 oktanow?
I powiedz mi jak paliwo moze wplywac na dzwiek ssania?
a dlaczego mój letko wysilony silniczek zaczyna spalać stukowo jak dostanie te pare oktanów mniej niz w 99+ ?
Dlatego kolego ze masz zaplon zle ustawiony Anonymous - Czw 17 Maj, 2007
eM napisał/a:
mcken napisał/a:
dzik napisał/a:
mozesz mi wytlumaczyc co tak wysilony silniczek (125 z 1.6) moze zrobic z roznica pomiedzy 95 a 100 oktanow?
I powiedz mi jak paliwo moze wplywac na dzwiek ssania?
a dlaczego mój letko wysilony silniczek zaczyna spalać stukowo jak dostanie te pare oktanów mniej niz w 99+ ?
Dlatego kolego ze masz zaplon zle ustawiony
załóż się że zapłon mam ustawiony jak należyAnonymous - Czw 17 Maj, 2007
dzik napisał/a:
mcken napisał/a:
a dlaczego mój letko wysilony silniczek zaczyna spalać stukowo jak dostanie te pare oktanów mniej niz w 99+ ?
A czy masz seryjny silnik?
nie no tak szczerze to z seria ma niewiele współnego, wściekle doprężonyAnonymous - Czw 17 Maj, 2007 Miałem CCSa z głowicą od chojnackiego, wałkiem od swiatka, robionym pod to kolektorem dolotowym i kpl wydechem. Zrobiłem do tego sterownik pod 99+ V-Power. No i potem tego żałowałem. 2 lata jazdy tylko na V-pałerze....:P Zalałem inne paliwo i dzwoniło jak śrubki w wiadrze.... Ale punktów miałem od chu....a Anonymous - Czw 17 Maj, 2007
lagadula napisał/a:
Miałem CCSa z głowicą od chojnackiego, wałkiem od swiatka, robionym pod to kolektorem dolotowym i kpl wydechem. Zrobiłem do tego sterownik pod 99+ V-Power. No i potem tego żałowałem. 2 lata jazdy tylko na V-pałerze....:P Zalałem inne paliwo i dzwoniło jak śrubki w wiadrze.... Ale punktów miałem od chu....a
ja tam nie żałuję , prędkie mam urządzenie tyle że nie u Chojnackiego dłubane bo tam to fajnych efektów nie należy się spodziewaćdzik - Czw 17 Maj, 2007
mcken napisał/a:
nie no tak szczerze to z seria ma niewiele współnego, wściekle doprężony
No wlasnie, a tu mowa o seryjnym vts.
Zaplon masz poprostu ustawiony pod 99, sprawdzales ile by stracil przy ustawieniu go na 98?Anonymous - Pią 18 Maj, 2007
dzik napisał/a:
mcken napisał/a:
nie no tak szczerze to z seria ma niewiele współnego, wściekle doprężony
No wlasnie, a tu mowa o seryjnym vts.
Zaplon masz poprostu ustawiony pod 99, sprawdzales ile by stracil przy ustawieniu go na 98?
0,3s na ćwiartkęPiTT - Sob 07 Lip, 2007 zazwyczaj tankuje na Shellu V-Power 95 lub na innych 98, ale ostatnio na Shellu różnica między V-Power 95 a V-Power Racing wynosiła tylko kilka gr. zalałem sobie cały bak Racinga
jeździ mi się bardzo przyjemnie i mam wrażenie, że poprawiła się elastyczność
mam teraz pytanie czy mogę cały czas jeździć na Racingu jeśli producent zaleca paliwa od 95-98 oktanów?106 - Sob 07 Lip, 2007 do puga leje v power racing chyba ze czasami jak mam malo paliwa
to dolewam na innych.
ostatnio trafilem na orlen zalalem verwe i... auto nie do poznania :)
w szoku jestem. dupohamownia wykazala wielka roznice na plus
/lepiej idzie od dolu/ moze na shellu akurat trafilem na jakis shit....
zaleje jeszcze raz verwa i zobacze jak bedzie :)PiTT - Sob 07 Lip, 2007 obecnie ceny paliw wyglądają tak:
V Power Racing 99+ = 4.99
V Power 95 = 4.95
Orlen Verva 98 = 4.99
z powyżeszgo zestawienia wybieram Racinga, ciekawe ile jeszcze pozostanie bez zmiany ceny
a biorąc pod uwagę gorszą jakość paliwa u nas niż np. u sąsiadów za granicą, myślę, że bez problemu można lać Racinga 99+ (chyba że ktoś ma inne zdanie )dzik - Nie 08 Lip, 2007
PiTT napisał/a:
czy mogę cały czas jeździć na Racingu jeśli producent zaleca paliwa od 95-98 oktanów?