To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Amortyzatory KONI

BaRtO_206GT - Nie 30 Gru, 2007

DeeS napisał/a:


http://rallyshop.pl/index...it-citroen-saxo ?


jesli chodzi o cene mysle ze to jest dobra oferta. Ja za eibachy pro kit do puga na przod placilem 380zl po rabacie wiec tyle za komplet moim zdaniem jest ok.

kubas - Nie 30 Gru, 2007

no ale przeciez komplet to dwie sprezyny bo z tylu nie ma.
k-mart - Nie 30 Gru, 2007

saxorulez napisał/a:
DeeS napisał/a:
http://rallyshop.pl/index...saxo-vts-010506 ?


to sie Pan popisał producentem nie jest SANDTLER tylko OMP, SANDTLER jest tylko dostawcą..


Nie koniecznie, na swojej stronie maja rowniez rozporki swojej lub niczyjej produkcji, ale fakt wyglada jak O.M.P.

CHRZANEK - Nie 30 Gru, 2007

BaRtO_206GT napisał/a:
esli chodzi o cene mysle ze to jest dobra oferta. Ja za eibachy pro kit do puga na przod placilem 380zl po rabacie wiec tyle za komplet moim zdaniem jest ok.


Barto: weź mnie nie roz.pier.da.laj :D :D :D

Przecież komplet do takich samochodów jak twój, mój czy Dees'a to właśnie SAM przód.
Springi z tyłu pojawiły sie dopiero w C2 ...

BaRtO_206GT - Nie 30 Gru, 2007

walcie sie ja dopiero wstalem LOL

P.S. O fu.ck ale wtopa heheheh LOL

Anonymous - Pon 31 Gru, 2007

Mam żółty kit koni i jedyne co w nim jest ok to stosunkowo niska cena. Obecnie bym brał Tein'a, tylko pytanie czy warto na te nasze sklepiska takie zawieszenie pakować.
Niemy - Wto 01 Sty, 2008

DeeS napisał/a:
Staram sie wybrac jakis kompromis tor - rajdy ?

Bardziej sklaniam sie ku torowi ale oczekuje tez dobrego komfortu(rajdowego) na szutrze itp.

Jesli chodzi o sprezyny czy to jest dobra oferta ?

http://rallyshop.pl/index...it-citroen-saxo ?

przy okazji
http://rallyshop.pl/index...saxo-vts-010506 ?

tez jestem zainteresowany tematem
nie da sie zalatwic tych sprezynek taniej? moge miec za 110 funtow
i dlaczego cena sprezyn do saxo (2szt) jest tylko niewiele nizsza od np C2 (4szt) ?

radzicie B6 czy B8 billiego do saxo? uzytek przewaznie droga, czasami tor

CHRZANEK - Śro 02 Sty, 2008

B6 będzie lepszy do seryjnej sprężyny i nieobniżanej belki.
B8 to chyba jest przygotowany do obnizonego zawieszenia (-30mm albo jakoś tak)

Jak chcesz obniżać autko to bierz B8. Jak nie to B6 styka.

Niemy - Śro 02 Sty, 2008

chce kupic Eibach Pro kit czyli -30

jescze jedna sprawa: w katalogu MTS nie ma B8 do saxo, ale jest B8 do 106tki, rozumie ze to jest to samo i tylko blad w katalogu tak??

Loko - Śro 02 Sty, 2008

Pewnie tak, Grzesiek kupił w mtsie b8 do saxofona.
Z róznic, to b8 zwykle jest na cienkiej ladze, a b6 na grubej, nie wiem jak w saxo.

Niemy - Śro 02 Sty, 2008

Loko napisał/a:
Pewnie tak, Grzesiek kupił w mtsie b8 do saxofona.
Z róznic, to b8 zwykle jest na cienkiej ladze, a b6 na grubej, nie wiem jak w saxo.


a dlaczego tak jest??

Grzes wypowiadaj sie czy B6 czy B8!

saxorulez - Śro 02 Sty, 2008

B8 jest na cienkeij.. e to lipa.

ja będę przerabiał B6 pod spręzynę - koszt 150PLN sztuka.. obniżenie/utwardzenie

Niemy - Śro 02 Sty, 2008

a B6 bedzie dobrze dzialac przy -30 z przodu i jeden zabek mniej z tylu? czy obowiazkowo trzeba przerabiac?
Loko - Śro 02 Sty, 2008

Nie mam pojęcia, ale z tego co pamietam to kiedyś chyba Ref wklejał zdjecie b8 i seryjnego amora do puga, i b8 było na grubej ladze wiec jeśli nic nie pomylił to . Zreszta najlepiej będzie wiedział Grzesiek jak to jest z b8 :)

Ale generalnie to i tak zostaje Ci do wyboru tylko przód, bo od tyłu nie ma b6.

Bad-i - Śro 02 Sty, 2008

nie wiem jak jest w Saxo ale w Clio kupuje sie uzywane B6 i przerabia na B14 w Zerkopolu ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group