To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Szukam Saxo VTS 16v

Anonymous - Wto 26 Cze, 2007

saxorulez napisał/a:
o.. szajze :)
podnoszę cenę :D

dzisiaj wszedł nowy akumulator bo miałem lekki problem z dotarciem do pracy rano :570:
o to juz cena o szeset w gore :D akumulator 500zl wymiana 100zl problem z dotarciem do pracy bezcenny :)
saxorulez - Śro 27 Cze, 2007

Plus ustawianie zegarka który sie wyzerował - 50PLN
KonradMK - Czw 28 Cze, 2007

saxorulez napisał/a:
Ja Ci napisze..

Trudy naszych drug


o ziom, zaiste przykre to :D pomyliłeś dilera ;)

saxorulez - Czw 28 Cze, 2007

ssij :P
sam lepiej nie piszesz

Loko - Pią 29 Cze, 2007

saxorulez napisał/a:
Ja Ci napisze..

Trudy naszych drug wyglądają tak - w zeszłym roku wymieniłem wszystkie gumy w zawieszeniu i jak dotąd nic mi nie stuka i nie puka
Nie ma obniżonego zawieszenia wiec mze mniej w kość dostaje bo po obniżeniu chłopaki trochę marudzą.

Na co musisz uważać - to duże dziury - łatwo zerwać łącznik stabilizatora (cena ok 80PLN)

Poza tym ja nie narzekam.. mam 125kkm na liczniku i tylna belka mi nie strzela ani nie puka.. chociaż powinna juz 25kkm temu

Najsłabsza część tego auta to skrzynia biegów - synchroniatory są bardzo słabe i szybko sie zużywają.

Mi dwa razy pasek klinowy się szybko zużył - ale tochyba wina producenta a nie samochodu. Zasadniczo auto nie jest jakieś bardzo awaryjne - poprostu czasme cos lubi sie odkręcić :) a to mocowanie wachacza (trzeba dokrecić śrubkę) a to odpadnie zaczep od listwy, a to plastikow nadkole z mocowania wypadnie - jak to we francuskim aucie.

chyab sporo napisałem.. nie wiem czy o czymś zapomniałem?


JA mam queszczyna, jako ze chce się w najbliższym czasie zabrać za zawieszenie.

Zaczne od łącznika stabilizatora, zerwać ten łącznik to znaczy urwać go tak całkiem że wisi luźno? Czy to tylko takie określenie i wygląda to inaczej?
I cena ok 80 zł to jest za zamiennik tak?

Ni i pytanie numer dwa to co wchodzi w skłąd wszystkich gum ?

Anonymous - Pią 29 Cze, 2007

Łącznik jest pomiędzy kolumną mcphersona,a stabilizatorem.Jest w pozycji pionowej.Prawdopodobnie jak jest już wyru.chany to kątówka pójdzie w ruch,bo oryginalne nie mają z tyłu podejścia na klucz i trzeba je ciąć.Ja kupowałem do rejlaka i s16 na allegro polskie przystosowane do naszych dróg tzn z metalową miseczka,a nie jak w oryginale z plastikową.Jestem z nich bardzo zadowolony - link . Nie wchodzi to w skład gum,ale jak jest zepsuty to denerwująco stuka.
Loko - Sob 30 Cze, 2007

Kojarze łącznik, wiem która to czesc ;) , tylko włąśnie zastanawiam sie co znaczy zerwany.
U mnie guma z jednej strony jest sparciała ale tak na zdrowy rozsądek to ona jest tylko osłoną przegubu.
Jak to stuka? podczas jazdy po dziurach? czy podczas krecenia kiera czy moze jeszcze inaczej?
Jak poznać ze łacznik ma już dość?

Anonymous - Sob 30 Cze, 2007

Loko napisał/a:
Kojarze łącznik, wiem która to czesc ;) , tylko włąśnie zastanawiam sie co znaczy zerwany.
U mnie guma z jednej strony jest sparciała ale tak na zdrowy rozsądek to ona jest tylko osłoną przegubu.
Jak to stuka? podczas jazdy po dziurach? czy podczas krecenia kiera czy moze jeszcze inaczej?
Jak poznać ze łacznik ma już dość?
podjechac do warsztatu na romanowicza :D
saxorulez - Sob 30 Cze, 2007

słychać stukanie na nierównościach, przy manewrowaniu czasami puknie - zerwany znaczy że hałasuje

A komplet gum to rozumiem - podpory wahaczy, sworznie , gumy stabilizatora - wiem ze z tyłu jeszcze są dwie gumy pod belką ale ich nie ruszałem



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group