MotorSport - Legenda umarła, czyli nowa Impreza WRC
Anonymous - Wto 09 Paź, 2007 wczoraj zatrzymałem sie pod salonem subaru i malo sie nie zrzygałem na niebieska Impreze ... ten srebrny STI jeszcze jakos wyglada .... ale w sumie to ma wygrywac, jak zacznie to wszyscy pokochamy je zapewne, oczywiscie jezeli zacznie wygrywac Vlodarsky - Śro 10 Paź, 2007 moje zdanie jest takie, że jak na nową odmianę Lanosa to wygląda genialnie ten STIszymlorek - Śro 10 Paź, 2007 Fotograf za drugie zdjęcie z postu Maćka powinien dostać jakiś medal,order czy coś, to najładniejsze zdjęcie tego auta jakie widziałem, tył z profilu troszeczkę nawet wydaje mi się podobny do leona cupra pierwszej generacji, oczywiście nei oznacza to ze nagle polubiłem ten model
Z akt tajne/poufne udało mi się znaleść szpiegowską fotkę imprezy my09 - wszystkim fanom modelu radze poczekać bo dopiero kolejny model bedzie przełomowy
Marek23 - Śro 10 Paź, 2007 O kurde, super, co za kształty, ale to musi latać...Anonymous - Nie 14 Paź, 2007 Od poniedziałku do soboty prowadziliśmy z SPRT prezentację prasową nowej Imprezy. Zrobiliśmy parę prób na lotniksku Bednary , pod Poznaniem.
Do dyspozycji było 5 subaraków:
Po tygodniu "obcowania" z nową imprezą przestało mi przeszkadzać jak ona wygląda, a co wiecej modele z pakietem "sport" (czyli jak WRX) są nawet ładne :570: . Od wczoraj śnie po nocach o STI i natychmiastowo zmieniłem plany zakupu A4 2.0 TDI quatro i zamówiłem STi (kolejka jak stad do Tokio).
Dlaczego ? Otóż nowa impreza jest najlepszym (pod wzgledem trakcyjnym) samochodem jakim jezdziłem. Tego w żaden sposób nie da sie opisac, ale ma tak niesamowitą przyczepność ( z tyłu wielowachacz, i obciażenie 4x4) ze termin szybkiej jazdy na trasie zmienił znaczenie. Przedstała być podsterowna, i stała sie bardzo neutralna, z tendencją do perfekcyjnej nadsterowności.
Testy porównawcze na szybkim slalomie wykazały że da sie pokonywac go o ok 20 km/h szybciej niz Mazda 3, Toyota Auris (Subaru Impreza 2.0 ale amory dla kapelusznika, opony o profilu 65 itp...).
Próba sprawnosciowa (taka na 2-gi bieg) zszokowała wszystkich. 2.0 r-sport robiła taki sam czas jak N12
Naprawdę, daję słowo to doskonały samochód, solidnie wykonany, perfekcyjna pozycja za kierownicą, mega wypas mistrz trakcja i przyczepność. A wygląd ? Hm.. cóż , to musiał być hatchback z powodów marketingowych.....
Niestety póki co są dwa minusy WRX'a - cena (36.000 EUR) i mega beznadziejny hamulec tak mało odporny na fading że kopara mi opadła......saxorulez - Nie 14 Paź, 2007 Hej Laga.. czy mnie sie wydaje czy Ty mi agitujesz tutaj czytelników do nowej imprezy
lagadula napisał/a:
Testy porównawcze na szybkim slalomie wykazały że da sie pokonywac go o ok 20 km/h szybciej niz Mazda 3, Toyota Auris (Subaru Impreza 2.0 ale amory dla kapelusznika, opony o profilu 65 itp...).
Próba sprawnosciowa (taka na 2-gi bieg) zszokowała wszystkich. 2.0 r-sport robiła taki sam czas jak N12
To ze pokonała szybciej od Tych fur nic dziwnego w końcu ma 4x4 ale 20km/h to całkiem sporo
A co do N12 masz na myśli auto Turbo i rajdowe? Czym robiliscie te lepsze czasy N/A czy T?Anonymous - Nie 14 Paź, 2007 Kolega Mazdą 3 1.6 która rozpedza sie nie wiele gorzej na slalomie z ok. 10-cioma bramkami nie dawał rady szybciej niż 80 km/h. Ja w Imprezie 2.0 NA, rozpedziłem sie do ok 105 km/h. Oczywiście zaczynała "slajdować" ale pełna kontrola i uczucie jak w dobrym rwd.
Natomiasy porównanie z N12 (rajdówka !!!!) było w 2.0 R-sport NA 150 km/h i 196 NM z reduktorem 1:s5, koła to 205/50 R17 Yokohama Advan, sztywniejsze amorki.. itp...Loko - Pon 15 Paź, 2007
lagadula napisał/a:
Przedstała być nadsterowna, i stała sie bardzo neutralna, z tendencją do perfekcyjnej podsterwoności.
Tu to chyba coś pomyliłeś, o "starej" imprezie zawsze chodziły głosy ze ryje przodem czyli jest podsterowna i to wcale nie była cecha na plus, tylko jeden z wiekszych minusów.
Podsterowność- to poślizg przedniej osi, wyjeżdzanie auta przodem z zakretu
Nadsterowność- to poslizg tylnej osi, krótko mówiąc zamiatanie dupą polll - Pon 15 Paź, 2007 tak wlasnie myslałem ze nowy lanos bedzie brzydki i szybki hehehAnonymous - Pon 15 Paź, 2007
Loko napisał/a:
lagadula napisał/a:
Przedstała być nadsterowna, i stała sie bardzo neutralna, z tendencją do perfekcyjnej podsterwoności.
Tu to chyba coś pomyliłeś, o "starej" imprezie zawsze chodziły głosy ze ryje przodem czyli jest podsterowna i to wcale nie była cecha na plus, tylko jeden z wiekszych minusów.
Podsterowność- to poślizg przedniej osi, wyjeżdzanie auta przodem z zakretu
Nadsterowność- to poslizg tylnej osi, krótko mówiąc zamiatanie dupą
Tak... my bad.. miało być odwrotnie...saxorulez - Pon 15 Paź, 2007
lagadula napisał/a:
Natomiasy porównanie z N12 (rajdówka !!!!) było w 2.0 R-sport NA 150 km/h i 196 NM z reduktorem 1:s5, koła to 205/50 R17 Yokohama Advan, sztywniejsze amorki.. itp...
Kuba nie bardzo mogę w to uwierzyć ze zadyfrowane auto rajdowe na slicku dostaje baty od ulicznego auta. No ale skoro tak mówisz...
Pokaż fotki tego 2.0 R-sport , jakoś fajie to wygląda?Marek23 - Pon 15 Paź, 2007
polll napisał/a:
tak wlasnie myslałem ze nowy lanos bedzie brzydki i szybki heheh
Szybki? Proszę Cię... Nowy WRX bedzie wolniejszy od starego. Nie ma z tyłu blokady dyfra i ma VCD. Super, prawie się posikałem... O innych tu opisanych atrybutach nawet się nie wypowiadam, bo jak na razie jest problem z ustaleniem czy staremu przód wyjeżdżał czy może jednak tył uciekał.Anonymous - Pon 15 Paź, 2007 ta idealna podsterownosc to chyba pierwszy raz na rynku nowosc!
lagadula to zamowiles nowe sti? w hatchbacku?polll - Pon 15 Paź, 2007 Marek23, nie do konca jasno sie wyrazilem, mialem na mysli wrc nie bedzie wygladu ale bedzie szybkosc jak kierowca nie da dupy
swojego czasu na torze smigalismy imprezka gt i strasznie ryla przodemKonradMK - Pon 15 Paź, 2007 pewnie przyjedzie w kontenerze razem z moim R34