HH.ORG na Torze - Clio Sport vs. Fabia vRS (188km i 410nm)
M - Pią 24 Sie, 2007 Dajcie juz spokoj z tym momentem bo mi sie nie chce pisac.FreeMan - Pią 24 Sie, 2007
eM napisał/a:
tak i to VTEC
cif 4gen b16a1 chyba u niego siedzi - to jezdzi ostro.
mozesz przestac do mnie mowic po japońsku.... Ja nie kumam tych waszych znaczkow.
Ile to ma kucy? Znasz wlasciciela ? 4 gen to znaczy jak to wyglada ?M - Pią 24 Sie, 2007
FreeMan napisał/a:
eM napisał/a:
tak i to VTEC
cif 4gen b16a1 chyba u niego siedzi - to jezdzi ostro.
mozesz przestac do mnie mowic po japońsku.... Ja nie kumam tych waszych znaczkow.
Ile to ma kucy? Znasz wlasciciela ? 4 gen to znaczy jak to wyglada ?
AFAIK
4gen - czwarta generacja,kwadratowy poprzedni cif
b16a1 - 1.6 150 koni, z tego co wiem teraz troche wiecej
VTEC - VTECAnonymous - Pią 24 Sie, 2007 FreeMan gratulacje za killa, ladnie Ci to musi smigać.
Próbowales juz sie moze z jakims CTR'em?
PozdroFreeMan - Pią 24 Sie, 2007
lukp napisał/a:
FreeMan gratulacje za killa, ladnie Ci to musi smigać.
Próbowales juz sie moze z jakims CTR'em?
Pozdro
tylko takim 215 konnym. Ogladalem jego zgrabna pupke.
Edit.
no i juz wiem kim byl kierowca zabojczego seja. To macpl z sr.pl
Nie wiem skad kojaze ta ksywe.....
A tu jego wypowiedz o seju i nie tylko....
macpl napisał/a:
A propos seja to znane zolto-zlote 1.2turbo doladowanie 1.2bar na poczatek i tak z mojej perspektywy wygladalo to tak.
Jak lecialem z clio to 1 i 2 bylo rowno jak zapielem 3 odzyskalem trakcje
i zaczelem sie oddalac....clio bardzo szybko reaguje na gaz i dzwiek ma zabojczy...
Ze skoda 1 i 2 rowno ale na 3 wyraznie lepiej niz z clio....skoda jest cichociemna i naprawde potrafi zaskoczyc!
PiTT - Pią 24 Sie, 2007 no to ładny wynik konfrontacji
czyli nie jest tak źle u mnie jak dostawałem od Ciebie w drodze do Sinusa
chyba że jechałeś na ręcznym Anonymous - Pią 24 Sie, 2007 izzy rajder tez do mnie chcial sie umawiac... ale potem juz nie chcial kiedys spotkal YRKa - tez fabia RS, zrobiona wtedy byla na +190koni i jechali rowno. generalnie jest dosc szybki i chyba lubi wygrywac wiec raczej nie prosi rownych do walki. wydaje mi sie ze bardzo pasowalo by mu objechac kogos kto jest w danym momencie na jezykach... a z tym golfem to vrs sie scigal jest temat poczytaj ziomek! Anonymous - Sob 25 Sie, 2007 FreeMan, co by duzo nie gadac to gratki a co do wyniku ,troche zaskakujacy, moj kolega ma MK3 podobne parametry jak ta Fabia i masakruje tu wszystko w okolicy (w swojej klasie) az sie z ciekawosci ustawie kiedys z nim, osobiscie mam duzy respekt do TDIkow a szczegolnie do nitonkowFreeMan - Sob 25 Sie, 2007
eM napisał/a:
4gen - czwarta generacja,kwadratowy poprzedni cif
b16a1 - 1.6 150 koni, z tego co wiem teraz troche wiecej
VTEC - VTEC
dzieki
PiTT napisał/a:
no to ładny wynik konfrontacji
czyli nie jest tak źle u mnie jak dostawałem od Ciebie w drodze do Sinusa
chyba że jechałeś na ręcznym
no cos w tym jest - przeciez saxorulez siedzial na prawym
a tak bez zartow, to calkiem niezle Ci chodzi bmw.
JIMEK napisał/a:
izzy rajder tez do mnie chcial sie umawiac... ale potem juz nie chcial kiedys spotkal YRKa - tez fabia RS, zrobiona wtedy byla na +190koni i jechali rowno. generalnie jest dosc szybki i chyba lubi wygrywac wiec raczej nie prosi rownych do walki. wydaje mi sie ze bardzo pasowalo by mu objechac kogos kto jest w danym momencie na jezykach... a z tym golfem to vrs sie scigal jest temat poczytaj ziomek!
no trudno, najwyzej przegram on twierdzi ze robi 14,6 /14,7 na cwiartke. jezeli to prawda to powinienm go zlac. Skoro mowisz ze jest taki szybki to moze zaloze na niego Toyo R888?
BARANMC napisał/a:
FreeMan, co by duzo nie gadac to gratki a co do wyniku ,troche zaskakujacy, moj kolega ma MK3 podobne parametry jak ta Fabia i masakruje tu wszystko w okolicy (w swojej klasie) az sie z ciekawosci ustawie kiedys z nim, osobiscie mam duzy respekt do TDIkow a szczegolnie do nitonkow
ja tez sie nastawialem na przegrana raczej...
Moim zdaniem takie mody w tej skodzie jest tylko papierkowym wyczynem.
160km i 380nm chodzilo baaaaaardzo podobnie.Anonymous - Sob 25 Sie, 2007
FreeMan napisał/a:
Moim zdaniem takie mody w tej skodzie jest tylko papierkowym wyczynem.
TEZ tak mysle , takie oszukane troche te konieM - Sob 25 Sie, 2007 to co juz powiedzialem... dyno queen dzik - Sob 25 Sie, 2007
BARANMC napisał/a:
mam duzy respekt do TDIkow a szczegolnie do nitonkow
Prawda jest taka ze kiedy sa na seryjnych malych sprezarkach moc max nie poraza ale moc srednia jest dobra, podobnie jak w clio. Przy zmianie sprezarki moc max rosnie, ale srednia juz roznie.
SR nie dziala, wiec nie zobacze jego wykresow i nie sprawdze czy turbo tez zmienial. Chociaz z tego co pamietam ASZ na seryjnej tyle nie pociagnie.
Pozatym kocham ich myslenie, jak ktos ma >200KM to wg nich nie ma trakcji do konca IV-ki, takie to u nich modne. Kumpel ma ibize 240KM tdi i poza I-ka klopotow nie bylo.dzik - Sob 25 Sie, 2007
eM napisał/a:
b16a1 - 1.6 150 koni, z tego co wiem teraz troche wiecej
VTEC - VTEC
A nie mial przypadkiem w okolicach 200? Chyba sie z nim kiedys bralem R5grzech - Sob 25 Sie, 2007 FreeMan, gratki ! a mi tez naklepiesz ? FreeMan - Nie 26 Sie, 2007
dzik napisał/a:
nie zobacze jego wykresow i nie sprawdze czy turbo tez zmienial. Chociaz z tego co pamietam ASZ na seryjnej tyle nie pociagnie.
Zmienial turbo i ma teraz tez duzy IC.
dzik napisał/a:
eM napisał/a:
b16a1 - 1.6 150 koni, z tego co wiem teraz troche wiecej
VTEC - VTEC
A nie mial przypadkiem w okolicach 200? Chyba sie z nim kiedys bralem R5