nie ma takiej wersji w nowym Clio puki co.
Taki zawias jest w F1 i można go dokupić do zwykłego sporta i chyba jest nazywany ten zawias właśnie Cup
dodam ze na Polskim rynku nie wystepuje wersja CUP.k-mart - Pon 19 Lis, 2007
Loko napisał/a:
Zawias w F1 to amortyzatory sztywniejsze o 10 %, sprężyny twardsze o 27 % na przodzie i 30 % na tyle, i do tego obniżony o 7 mm.
dla mnie to takie pseudo-kompromisy.
albo sie ma serie, albo mozna wlozyc na wlasne potrzeby jakis hardkor gwint czy cos tam. Ciekaw jestem jak to wypada czasowo w porownaniu do serii na n-ringu i hockenheimie.Loko - Pon 19 Lis, 2007 No to racja jest to kompromis, ale w niektórych krajach takich jak pl , takie coś sie sprawdza. Zawias w tej renówce to jest coś takiego jak założenie bilsteina do każdego innego auta, bill b6 też jest ok 30 % twardszy od serji.k-mart - Pon 19 Lis, 2007 Ale ja tego nie potepiam, tylko jesli bylo by mnie stac na sporta, to kupil bym serie. A wtedy w razie potrzeb dobral jakis fajny zawias.
I tak sie jaram tymi wszystkimi seriami limitowanymi, bo sa limitowane Anonymous - Pon 19 Lis, 2007 Moim zdaniem, nie dlatego że są limitowane, tylko że są trochę lepsze.
Bo takiego auta nie kupujesz głównie do sportu, a głównie do jazdy codziennej
i musi się dać z czymś takim wytrzymać na codzień. A z prawdziwym sportowym
zawieszeniem- nie da się.
Wiem coś o tym bo miałem typowo torowe zawieszenie Mugen w Type-Rze.
Na torze oczywiście bajka. Ale nie dało się z nim żyć! Pozbyłem się go z przyjemnością.
Jakimśtam rozwiązaniem jest zawieszenie regulowane, no ale to też kompromis...Loko - Pon 19 Lis, 2007
k-mart napisał/a:
Ciekaw jestem jak to wypada czasowo w porownaniu do serii na n-ringu i hockenheimie.
Mówisz i masz , hockenheim
Clio Sport 1.20.5
Clio Sport F1 1.20.2
Także róznica naprawde minimalna.Marek23 - Wto 20 Lis, 2007
Cytat:
Bo takiego auta nie kupujesz głównie do sportu, a głównie do jazdy codziennej
Tu ja wrzuce moje 2 grosze... Ja clio tylko do zapinaki...
Co do zawiasu, to jest zajebisty, naprawde, nie wiem czy bym go K-mart wymienial. To juz by trzeba porownac. Bo jazda na torze to jedno, ale oesiki nie sa rowne, wiec tam za twardy zawias nie pomaga. A wiecej mamy waskich kretych drog w Polsce niz torow...k-mart - Wto 20 Lis, 2007 Macie racje, ten zawias musi sie jednak sprawdzac, twardszy nie zawszy znaczy szybszy.