Loko - Pon 17 Gru, 2007 A można uciułąć te papierki z kjsów np w 2007 roku, a pojść na egzamin na licencje np. dopiero w 2010 roku?Bad-i - Pon 17 Gru, 2007 nieqbus - Pon 17 Gru, 2007
Cytat:
Dlaczego ktos kogo stan na Lancernika musi kupowac oske ?
Nie musi... moze wybrac droge jaka wybral Chwist czyli obecny kierowca lagadulli... austriacka albo czeska licencja. O tym wlasnie mowie... niepotrzebne sa 3 stopnie licencji w naszym kraju. Ale tez niewporzadku bylo by wobec tych ktorzy tylko i wylacznie beda jezdzic np w 3 lidze aby startowali z lancerami, subarami, s2000 itp itd
Cytat:
PZM - Samochody z aktualna lub utracona homologacją (max 4 lata temu)wyp. bezpieczeństwa z aktualna lub utracona homologacja, zakaz uzywania samochodów powyżej 2000cm3 oraz kit-carów, i Super 2000 i Super 1600 (oraz o czym wyczytalem przed chwila R2, R3, R3D)
Nie do konca... w PPZM zabronione sa samochody R2C i R3C... Citroen C2 R2 ma pojemnosc mniejsza niz 1600 ccm a wiec jest to klasa R2B ktora jest dopuszczona do startow w rozgrywkach o ppzm. R2C to samochody o pojemnosci od 1600 do 2000 tak samo jak R3C ale roznia sie one cenami zakupu (R2C musi byc odpowiednio tansze i odpowiednio mniej dopasione) w tym jeszcze ja tez nei bardzo sie lapie. nie moge znalezc regulaminu nt R samochodow w angielskim.106 - Pon 17 Gru, 2007
Loko napisał/a:
A można uciułąć te papierki z kjsów np w 2007 roku, a pojść na egzamin na licencje np. dopiero w 2010 roku?
do tej pory punkty z kjs byly wazne przez rok.. tak samo jak egzamin na BC (WT).
po zdaniu egzaminu miales max rok na zlozenie wniosku o wydanie licencji w PZM.
qbus napisał/a:
moze wybrac droge jaka wybral Chwist czyli obecny kierowca lagadulli... austriacka albo czeska licencja.
tyle ze to nie takie proste, a startujac pod "obcym" ASNem jest chyba 2x wieksze
wpisowe.... zbyt otwarci na zagranicznych kierowcow to my nie jestesmy :)CHRZANEK - Pon 17 Gru, 2007 Prawdopodobnie dlatego że kupując Lancera nie kupuje umiejętności...
Prawda jest taka że rajdy są sportem z natury niebezpiecznym i samochód o mocy 300KM to niebezpieczeństwo poteguje...
Oczywiście nikt nie jedzie po to żeby sie zabić, ale coś takiego jak obycie z prędkościa to nie jest coś czego sie uczysz w tydzień albo po pierwszym rajdzie...
Poza tym chodzi o wyrównanie szans. Nawet najzdolniejszy drajwer w np Kadecie GSI nie ma szans w walce z lancerami czy imprezami, bo sa to samochody o lata świetlne szybsze i bardziej zaawansowane.
Bad-i : Obecne przepisy są kompromisem...OSKAR - Pon 17 Gru, 2007 no to juz wiem przynajmniej na czym stoje i jaka droga przedemna.Anonymous - Pon 17 Gru, 2007 no to zajebongo
i szybkie pytanie o III lige
mam juz 3 kajtki za soba .... jeszcze 1 i robie R2 a jak jest z pilotem tez musi miec x-KJSów by miec licencje P ?
i jak np uidzie potem droga do PZMotu jak bede miał R2 ??k-mart - Pon 17 Gru, 2007
CHRZANEK napisał/a:
WR - licencja dla zawodników startujących na "ćwiartke"
buehehehe, co za pomysl LOL LOLAnonymous - Pon 17 Gru, 2007
k-mart napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
WR - licencja dla zawodników startujących na "ćwiartke"
buehehehe, co za pomysl LOL LOL
inaczej nie mogles walczyc o tytuł i nie byłes klasyfikowany w MP LOLgrzech - Pon 17 Gru, 2007 w trzeciej lidze jest podzial ze wzgledu na pojemnosc:
Startujace samochody beda podzielone na klasy w zale<nosci od pojemnosci
silnika, jak nastepuje:
• K1 do 652 cm3 włacznie,
• K2 powy<ej 652 cm3 i do 903 cm3 włacznie,
• K3 powy<ej 903 cm3 i do 1300 cm3 włacznie,
• K4 powy<ej 1300 cm3 i do 1600 cm3 włacznie,
• K5 powy<ej 1600 cm3 i do 2000 cm3 włacznie,
• K Gosc (kierowcy lic. „R1”, „R”, piloci lic. „BC, R2, R1, R, Rcc i „P”).
ale nie wiedze nic o podziale ze wzgledu na modyfikacje (cos ala A czy Ngrupa). Czy to oznacza ze Nki i Agrupa beda jezdzic razem ?CHRZANEK - Pon 17 Gru, 2007 Tak jak w KJSach
"wolna amerykanka" qbus - Pon 17 Gru, 2007
Cytat:
mam juz 3 kajtki za soba .... jeszcze 1 i robie R2 a jak jest z pilotem tez musi miec x-KJSów by miec licencje P ?
teoretycznie nie... praktycznie roznie to bywa... czas zrobienia kjsow w przeciagu 12 miesiecy do tej pory oznaczal okres od stycznia do stycznia (12 miesiecy jako pelny sezon) a bywalo to roznie... raczej przymykali na to oko i jakims cudem ludzie nagle odbierali licencje.
Cytat:
jak np uidzie potem droga do PZMotu jak bede miał R2
21 pkt zdobytych w ciagu sezonu... tzn:
za rajd 3 ligi skladajacy sie z 3 odcinkow dostajemy 3 punkty, za rajd skladajacy sie z 6 odcinkow 6 pkt a za rajd skladajacy sie z 9 odcinkow 10 pkt (rajdy 3 ligowe maja miec 3 postacie O1=1 odcinek 3x przejezdzany/ O2=2 odcinki 3x przejezdzane/ O3= 3 odcinki 3x przejezdzane) lub zaliczone 3 rundy ppzm bez pomiaru czasu (to akurat jest imo mega debilne, zabija ducha tego sportu)grzech - Pon 17 Gru, 2007 6.1 Do udziału w rajdzie, jako kierowca i pilot dopuszczona bedzie ka<da
osoba, która posiada wa<na licencje odpowiedniej kategorii. Osoba zgłoszona
jako pilot, bedzie dopuszczona bez prawa prowadzenia samochodu na
odcinkach specjalnych.
Licencje odpowiedniego stopnia, uprawniaja ich
posiadaczy do udziału :
Rajdy
• RD-3L kierowca : R2
pilot : BC, R2, R1, R, R cross country only, P
• RSP PZM kierowca : R1
pilot : BC, R2, R1, R, R cross country only , P
• RSMP kierowca : R
pilot : R co-driver only
z tego wynika ze pilot tez musi miec jakas licencje.OSKAR - Pon 17 Gru, 2007 wlasnie jak to jest z licencja dla pilota ??
bo wsumie w kajtkach to moze zdobyc tak samo doswiadczenie i licencje jak kierowca.
dobrze to rozumiem??qbus - Pon 17 Gru, 2007 Oskar -> http://www.pzm.pl/userfil...encja_P_08_.pdf robisz kurs, zdajesz egzamin i masz licencje P, jak chcesz jezdzi jako kierowca to droga jak poprzednio KJSy 3 liga itd.