To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Homologacja AX i takie tam

Vlodarsky - Sob 19 Sty, 2008

to nie marzenie tylko moje przemyślenia.
Nie uważacie, że to ma sens ? pomijając koszty ?

saxorulez - Sob 19 Sty, 2008

nie ma sensu
moim zdaniem ten podział co jest ma sens.

Podział na pojemności.

Loko - Sob 19 Sty, 2008

Vlodarsky napisał/a:
Waga+hamownia wydaje mi się, że te urządzenia mogą to zrobić :)


Nie ma sensu, bo trzeba by na kazdym bk robić badanie na hamowni i wadze, a to jest po prostu niemożliwe, zajmowało by mnóstwo czasu, i kosztowało góre pieniędzy

qbus - Sob 19 Sty, 2008

podzial na pojemnosc jest ok... wiadomo ze czasami nie do konca sprawiedliwy bo ja np moim 90 KM 106 musze sie gonic z VTS'am i innymi 16v nie mowiac juz o 160 KM cifach... ale no coz... albo rybki albo akwarium. sprzet odgrywa duza role w motorsporcie i robi sie wszystko aby szanse wyrownac, nie jest to niestety mozliwe.
saxorulez - Sob 19 Sty, 2008

Cytat:
podzial na pojemnosc jest ok... wiadomo ze czasami nie do konca sprawiedliwy bo ja np moim 90 KM 106 musze sie gonic z VTS'am i innymi 16v nie mowiac juz o 160 KM cifach... ale no coz... albo rybki albo akwarium. sprzet odgrywa duza role w motorsporcie i robi sie wszystko aby szanse wyrownac, nie jest to niestety mozliwe


dlatego powstał Rallye 1.3 :) żeby bić seje i swifty

qbus - Nie 20 Sty, 2008

no tak ale w "normalnych" rajdach... czyli przy podziale pojemnosciowym narzuconym przez fia jade w klasie n1/a5... czyli w rzeczywistosci byly by to 106 rallye, seje (tylko w polsce jest klasa n0/a0) swifty, ax sport (dobry kozak, szybszy chyba niz 1.3 rallye) polo, micry itp.
CHRZANEK - Nie 20 Sty, 2008

Klasa N1/A5 = do 1400cm3 (więc jest dobrze bo w zasadzie only suka, 106 ph1, AX i polo 1,4 16V)

Klasa N0/A0 = do 1150cm3 (w praktyce cieniasy i seje)

qbus - Nie 20 Sty, 2008

warto dodac ze klasa N0/A0 w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski juz nie występuje.
CHRZANEK - Nie 20 Sty, 2008

Boisz sie sejów ? :D :D
qbus - Nie 20 Sty, 2008

Chrzanek a ty bys sie nie bał? :)

opowieść z ostatniego rajdu Krakowskiego, startowal moj znajomy Knapczyk Stanisław, Cif VTi silnik seria model EG, na 2 odcinku opuscil droge na jakis czas, startowal jako ostatnie auto z klasy N2, za nim odrazu A grupowe Sejko Kwaśnego, w momencie jak kibice pomogli Hondzie powrocic na trase zaczelo dojezdzac Seicento, 1 szczyt ... Honda musiala zjechac na bok i przepuscic seicento, 160 KM pod gore nie dawalo rady temu malemu potworkowi.

CHRZANEK - Nie 20 Sty, 2008

qbus: przyznaję że A grupowy Sej + kolega Kwaśny = Bardzo szybki zestaw.

GOść jest MEGA wjeżdżony w auto i już wielokrotnie tą swoją "łupinką" był powyżej 10 m-ca w generalce.

Raz to był nawet piąty a za nim A7,N3,A6 itp :D
No dobra a co będzie jak gość znajdzie sponsora i wsiądzie w A7 ?? ?? ??

106 - Nie 20 Sty, 2008

CHRZANEK napisał/a:
No dobra a co będzie jak gość znajdzie sponsora i wsiądzie w A7 ?? ?? ??

nie wiadomo :D

bardzo szybki driver w A0 mikolajczyk (mistrz z 2006?) wsiadl w 306 A7...i nic

CHRZANEK - Nie 20 Sty, 2008

106 napisał/a:
bardzo szybki driver w A0 mikolajczyk (mistrz z 2006?) wsiadl w 306 A7...i nic


Ja to nazywam "syndrom Ficonia" gość w CC 900 Abarth rządził, łoił, grzał i latał, a po przesiadce do mocniejszych osiek było coraz gorzej...

qbus - Nie 20 Sty, 2008

no ale mikołajczyk czesał niezłe czasy tym pugiem... tylko sprzęt nie domagał albo on go zabardzo katował. nie ma reguły... to fakt.
Marek23 - Nie 20 Sty, 2008

Będzie mi potrzeban homologacja clio, jakbyś ktoś coś wiedział...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group