CHRZANEK - Pią 08 Lut, 2008 Jaco: zależy co chcesz
Zapraszam na PW
A co do rajdówki to myślę Marcelku że do KJSów to chyba nic wiecej nie trzeba, ale np w III lidze gdzie bedą wyłącznie klasy pojemnościowe bez podziału na N i A grupę to już moze być tak że kto mocniejszy ten szybszy...
Jeszcze nie jest za późno - Anonymous - Pią 08 Lut, 2008 FIA zamknęła homologacje s16 i vts'a na roku 2010(jeszcze niedawno było 2006+).Rallye ma skończona homologacje w 2005 roku.kubas - Pią 08 Lut, 2008 To troche lipa. Budowac samochod od podstaw na dwa lata i wlozyc w niego kupe kasy. Chyba lepiej kupic juz cos zrobionego gdzie homo konczy sie za dwa lata. Chyba ze przesiadka w cos innego np clio rs 106 - Pią 08 Lut, 2008 w mistrzostwach swiata nikt tym jezdzil nie bedzie, a nawet w RSMP mozna
jezdzic w klasach jeszcze przez bodajrze 5 lat po utracie homologacji....
nie wspominajac juz o PPZM gdzie nie ma takich ograniczen i wazne zeby
auto kiedykolwiek bylo homologowane.Anonymous - Pią 08 Lut, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Chcesz ??
Marcel 08 napisał/a:
poprosze 4pak Peroni
Wcześniej był Jacek i Daniel
?
wróc namówiłes mnie i przekonałes - wiesz co bardziej lubie Mick - Sob 09 Lut, 2008
106 napisał/a:
w mistrzostwach swiata nikt tym jezdzil nie bedzie, a nawet w RSMP mozna
jezdzic w klasach jeszcze przez bodajrze 5 lat po utracie homologacji....
nie wspominajac juz o PPZM gdzie nie ma takich ograniczen i wazne zeby
auto kiedykolwiek bylo homologowane.
czyli na dobrą sprawę nam to w niczym nie wadzi, bo nie sądze żeby ktoś chciał iść 106 w RSMP...
z resztą nie sądze że ktoś z nas uzyska takie fundusze żeby w ogóle tam się dostać Anonymous - Sob 09 Lut, 2008 jak ktos znajdzie jakies 106 przygotowane prosze tutaj wrzucac - moje idzie na 80% na sprzedaz - daje sobie narazie czas na 2 KJSy zeby "dozbierac" do licencji i potem jazda albo rybka albo pipka ....
łukasz prosze wstrzymaja sie jeszcze kolo tyg max 2 z tym wydechem - PROSZE , bo jezeli zamienie merca i moim rodzice dostane auto ode mnie na ktore sie zamienie to ta 106tke sobie zostawiam na ulice i tor a kupie "rajdówke" i tyle CHRZANEK - Sob 09 Lut, 2008 Marceli: ależ ty kombinujesz...
Jeżeli sprzedajesz (albo w 80% masz taki zamiar) no to sprawa jasna.
JA moge ci tylko powiedzieć że z racjonalnego punktu widzenia nie warto mieć dwóch rajdówek...
Natomiast nie zarzekałbym się że kolejny też będzie pug 106.
Może sie trafi fajny saxofon, albo nawet clio i co wtedy ??Anonymous - Sob 09 Lut, 2008 puga do 15k mozna wyrwac, saxo raczej nie, poza tyym jak zostawie to auto to bede nim jezdzil po miescie i tyle ..... to nie bedzie rajdówka to bedzie HOThatch na ulice z klatka i tyle ... nie potrzebny mi rodzinny samochód
dariano a moze ty chcesz kupic moja 106tke zostala by w rodzinie Bad-i - Sob 09 Lut, 2008 Marceli z tego co dzisiaj zobaczylem to motor masz dosc dobry. Dlatego ja bym chyba sie pokusil budowac na tej bazie qbus - Sob 09 Lut, 2008 buda zdrowa pewnikiem... inaczej bys klatki nie spawał... wiesz kupisz gotowe... ale tez w niego cos bedziesz musial wsadzic, masz niezla baze ktora teraz tylko trzeba rozwijac... wiadomo, wyjdzie ciut drozej ale bedziesz dokladnie wiedzial co masz i bedziesz mial co chciales miec.DeeS - Sob 09 Lut, 2008 Dokladnie tak jak Ci chlopaki radza zostaw puga, wieszo nim duzoo, swoje auto od poczatku. Zostaw i buduj na tym co masz. Zycze powodzenia !CHRZANEK - Sob 09 Lut, 2008
Marceli to jak to w końcu jest ?Anonymous - Nie 10 Lut, 2008
CHRZANEK napisał/a:
:faja:
Marceli to jak to w końcu jest ?
jak kurwa ja pierdole wrrrrrr burza mózgów
z tego co gdzies ktos pisał 106 ma homologacje do 2010 tak>? ale autem z utracona homo tez mozna jezdzic w PZMocie ?? bo juz sie gubie ....
skad mam sobie sciagnac homologacje wogole ? bo lukasz ja ma ale ma 9mb i nie moze mi jej wyslac .... a chce miec lekturke na kibelek - tak mi radek radził CHRZANEK - Nie 10 Lut, 2008 Jest gdzieś na forum homologacja Saxo VTS - też sie dobrze czyta na kibelku
W PZM auto może mieć UTRACONĄ homologację - czyli liczy sie tylko to czy miało homologację wogóle !!!