To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Hamowanie u Macka

Bad-i - Pią 07 Mar, 2008

he he a ja kurwa jestem w szoku - nie jestem w stanie racjonalnie wyjasnic swoje sytuacji (loot @ my pimp)

jedno jest pewne, przed Niedziela trzeba zmienic wydech :D

p.s. Marcel nie wiesz czasem czy Maciek juto bedzie u siebie?? z checia pojade sprawdzic co wyjdzie na starym tlumiku ;)

FreeMan - Sob 08 Mar, 2008

MoRToN napisał/a:
no i pohamowaliśmy ..

[url=http://img233.images....th.jpg]Obrazek[/URL]

Pierwszy byl 169,5.. reszty nie pamietam....


kozak... widac ze masz zdrowy motor.

M - Sob 08 Mar, 2008

Kurde strasznie poszarpane te wykresy, mozna by je wygladzic i urwac jeszcze czas przyspieszenia znaczaco :)
saxorulez - Sob 08 Mar, 2008

to samo z Free spostrzegłem.. seryjne ECU po zmianach wydechu chyba nie potrafi się skorygować
BaRtO_206GT - Sob 08 Mar, 2008

podczas hamowania Bad-iego na poczatku przy ok 2-2.5tys Pug tak jakby sie przelal, zadlawil cos w tym stylu (na wykresie w tym miejscu jest spory dolek) i dopiero potem zaczal jechac. Moze ten wydech jest totalnie z dupy i cos sie nie zgralo z samochodem. Bad-i zaklada spowrotem ten glosny i jedzie na rolki, wtedy bedzie mozna oceniac czy to wydech czy sie silnik konczy.
FreeMan - Sob 08 Mar, 2008



taki byl moj pierwszy wykres



a to MoRToNa... mocowo 8 koni wiecej.. ale wykres zupelnie inny...

Bad-i - Sob 08 Mar, 2008

pytanie z tylka, jakie sa oznaki konczacego sie silnika??

Nie chodzi o wykres tylko o to co widzimy w czasie jazdy??

kubas - Sob 08 Mar, 2008

Przedewszystkim chyba roznego rodzaju dymki z wydechu, brak mocy w pewnym zakresie, chlanie oleju i wiele innych zalezy co ci sie konczy :)
M - Sob 08 Mar, 2008

Duze stary oleju, puszczanie bąków, dymienie podczas jazdy.
Predkosc z jaka swiezy olej zamienia sie w smołe, zapach oleju - jak smierdzi benzyną ostro to znaczy ze wszystko tam puszcza.

Bad-i - Sob 08 Mar, 2008

czyli nadal jestesmy w tylku bo:

olej sprawdzany wczoraj wyglada jak nowy (tak samo jak go kupilem)
bakow zero, nawet na hamowni wczoraj patrzylem to zero dymku (Marcela przykopcal ale moj zero)
cisnienie na cylindrach OK na wszystkich
poziom oleju identyczny z tym jak go przywiezlismy

:/

Anonymous - Sob 08 Mar, 2008

kurwaaaaa badi zmien wydech na poprzedni i zobaczymy, nie ma sie co martwic NARAZIE, nic cie sie nie konczy wg mnie, ten wydech co masz obecnie tzn do godz. 11:08 po cos sie nazywa Treningowym, jest pewnie przytkany w środku i tyle .... wg mnie nie ma sie czym narazie martwic ...

Motro był miło poznac, jak również musze przyznac, ze auto jest IGIEŁKA naprawde, prawie jakby z salonu z Łodzi przyjechało przed chwila ;) - popraw tylko ten wydech i bedzie malina wg mnie ;)

MoRToN - Sob 08 Mar, 2008

Dzięki ;)

Z wydechcem myśle cały czas, zobaczymy co wymyśle :P

Dzieki za spotkanie.

Anonymous - Sob 08 Mar, 2008

podpatrz na FreeMan'a wg mnie cos takiego jest MEGA do tyłu Clio :D

i Morton moze wywal to EL z avantara :rotfl:

FreeMan - Sob 08 Mar, 2008

MoRToN napisał/a:
Dzięki ;)

Z wydechcem myśle cały czas, zobaczymy co wymyśle :P

Dzieki za spotkanie.


ja Ci moge dac fabryczny wydech za free ... jest kiepskim stanie, ale bedziesz mogl sobie zmienic i zobaczyc jak wychodzi na serii...

Bad-i - Sob 08 Mar, 2008

o 15:30 bede u Maćka :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group