Vlodarsky - Pon 07 Kwi, 2008 No zdążyłem już zajrzeć ale dzięki. A i odrazu daje "pomógł" stux za napisanie jakie mam wtryski bo miałem to sprawdzać Vlodarsky - Pon 07 Kwi, 2008 Wtryski wymienione na stare. Odczucia potwierdzone przeze mnie i Chrzania to :
jest lepiej niż na tych dużych wtryskach i to o wiele... aalllleeeee :
jest do dupy w stosunku do starego kolektora... eM, dzik co dalej ?saxorulez - Pon 07 Kwi, 2008 Marek, tak szczerze oczekiwałęś ze nagle zacznie pluć ogniem i przybedzie 10KM?
Przecież po zmianie u Oskara było widać ze to jest nie duża korekta mocy - teraz wypadało by dac ostrzejsze wałki i pobawić sie ECU i można szaleć dzik - Pon 07 Kwi, 2008 Vlodziu, mozesz pro forma afr sprawdzic.
Ale powinienes wczesniej moc sprawdzic i po zmianie kolektora. Ew jesli to zajmuje 15min to zmienic na miejscu.
Lukasz dobrze gada, oczekiwales odczuwalnego przyrostu?M - Pon 07 Kwi, 2008 Marku twoje ecu chcialbym dostac jak rozmawialismy...saxorulez - Pon 07 Kwi, 2008 Dzisiaj przyszedł mi pomysł do głowy ciekawy..
jeżeli masz stosunkowo nisku budżet, a nie chcesz wrócić do serii i decydujesz się na strojenie. Dołożył bym wałek ssący trochę ostrzejszy.
Zabieg stosowany w serii EW10.
Ponizej dane dla serii:
Czas otw 0,1mm 278 / 277°
Czas otw 1mm 226 / 226°
Oraz dane dla wałków które polecam
Czas otw 0,1mm 275 / 256°
Czas otw 1 mm 237 / 226°
Widać wyraźnie że przy 1mm - ja zawszę patrzę na ten parametr - czas otwarcia wydechu (druga pozycja) jest taki sam jak w serii. Oczywiście wałki Cat Cams mają wyższe wzniosy
seria wznios max
9.15 / 9.15mm
cat cams
10.80 / 10.25mm
ale już przy wzniosie w GMP
seria
1.10 / 1.10mm
cat cams
1.75 / 1.15mm
różnica jest znaczna na ssaniu...
Uważam że rozwiązanie to może się sprawdzić w połączeniu z remapem ECU i nowym kolektorem. Bo jeśli robić mapę to nie warto pod sam kolektor tylko pod coś więcej.
Estymuję + 15KMVlodarsky - Wto 08 Kwi, 2008
saxorulez napisał/a:
Marek, tak szczerze oczekiwałęś ze nagle zacznie pluć ogniem i przybedzie 10KM?
Łukasz to nie tak... zależało mi na poprawieniu tego co jest - marzy mi się, żeby mieć moc w jak największym zakresie obrotów a nie między 5k-6,8k obr bo czymś takim to nie pojeździsz... a nawet na starym kolektorze była moc w niewielkim zakresie.
Maciek dostaniesz ode mnie komputerek do obejrzenia jak tylko go wyjmę.
Po tym co powie Maciek będę myślał co dalej.M - Pią 11 Kwi, 2008 Dzisiaj troche posiedzialem i znalazlem w Marka programie ciekawostki
Zaplon tez juz mam, jeszcze do znalezienia odcinka i inne bajery.
Vlodarsky - Pią 11 Kwi, 2008 fajne te zygzaczki różne kolory i wogóle Michał - Sob 12 Kwi, 2008 macku mozesz wytłumaczyć o co w tym wykresie chadza ?M - Sob 12 Kwi, 2008 skala od 1 do 12 to obroty, 1-18 to aktualna pozycja wcisniecia gazu 1-min 18-max,
na przecieciu tych wartosci jest punkt i czym wyzej ten punkt sie znajduje tym wiecej sosu leją wtryski.saxorulez - Sob 12 Kwi, 2008 czy to oznacza ze dostałeś się do jego ECU, czy to tylko jakiś tam screen ?
jeśli się dostałeś to jak? przez OBD? czy wyprułeś kość?M - Sob 12 Kwi, 2008 Dostalem program zgrany z Marka ECU, jak sie domyslam jest to zwykla kosc eprom.
Program juz roztrzaskałem ładnie, jeszcze musze podłubać w szczegółach.
Wieć chłopaki od francuskich obd1 zgłaszać się Misiek_lbn - Sob 12 Kwi, 2008
Cytat:
Wieć chłopaki od francuskich obd1 zgłaszać się
a skąd mam wiedzieć co ja mam u siebie saxorulez - Sob 12 Kwi, 2008
Cytat:
Dostalem program zgrany z Marka ECU, jak sie domyslam jest to zwykla kosc eprom.
Program juz roztrzaskałem ładnie, jeszcze musze podłubać w szczegółach.
Wieć chłopaki od francuskich obd1 zgłaszać się
brawo!!!
na maila posłałem Ci schematy wszystkich silników Saxo.. pewnie Ci się przyda
Czekam na efekty pracy u Marka.. myślę że można tam dłubnąć bo jak projektowali te silniki to ECU nie były jeszcze tak wyżyłowane tak bardzo moim zdaniem