k-mart - Śro 28 Gru, 2005 linka to podstawa, nigdy nie moglem sie w hothatchach przyzwyczaic do potencjometru. szczegolnie na nawrotach 'iglach' gdy na recznym sie trzeba wbic hothatche z potencjometrem nie przenosza tak bezposrednio mocy jak te z linka - takie do tej pory doswiadczenia zrobilemAnonymous - Nie 01 Sty, 2006 Myślę, że można przeczytać linka
nieźle poparte wykresem M - Pon 02 Sty, 2006
Spoon napisał/a:
Myślę, że można przeczytać linka
nieźle poparte wykresem
O! godula tez czytal maximum boost hahahaha saxorulez - Pon 02 Sty, 2006
Spoon napisał/a:
Myślę, że można przeczytać linka
nieźle poparte wykresem
przeczytałem... w sumie nic odkrywczego ale dzięki anyway.
Rozumiem że Ty jestes za kompresorem???dzik - Pon 02 Sty, 2006 A ja dodam od siebie ze turbo wg mnie daje najwieksze wrazenie na d**pohamowni przy tej samej mocy i osiagach.M - Pon 02 Sty, 2006
dzik napisał/a:
A ja dodam od siebie ze turbo wg mnie daje najwieksze wrazenie na d**pohamowni przy tej samej mocy i osiagach.
Zgadza sie, efekt nieliniowego wzrostu momentu obrotowego jest dla kierowcy najbardziej zauwazalny, do liniowych wzrostów momentu idzie sie szybko przyzwyczaic, a jeszcze bardziej do quasi stalego momentu saxorulez - Pon 02 Sty, 2006 płaski moment rządzi - w jeżdzie ulicznej...
aczkolwiek w wyścigowej zabawie dobrze mieć duuuzo na górzedzik - Śro 04 Sty, 2006 Turbo z duzym lagiem robi wrazenie na pasazerach, nic sie nie dzieje a po chwili wszystkich wbija w fotel przy dzwieku odssynia powietrza z otoczenia.
Dla mnie porazka sa turbo diesle, nie potrafie sie przekonac. Spadajacy na leb na szyje moment jest dobijajacy.
Niby ostatnio ujezdzalem 150konnego diesla tylko ze wlaczajac sie do ruchu musialem dwa razy zmienic bieg, swoim clio na dwojce ide 110, ten diesel osiagnal 100 na trojce ostatnimi silami.Anonymous - Czw 05 Sty, 2006 No ale czemu tu się dziwić ? Diesel kręci się do 4.5 bo potem nie ma już sensu, więc aby był dynamiczny należy pochochlować skrzynią.TOXIC - Sob 24 Lip, 2010 Dla ogarniających
Do sporta w wiekszosci podejmowanych prób stosowano kompresor C30-94 (moce 250 do 400 po doładowaniu)
Pomimo tego ze max bezpieczna granica z seryjnymi gratami w silniku to 250kuca
Mnie ineresuje kompresor C30-64 ale nie łape sie w tych wykresach które tam nabazgrali. Czas w koncu postawic kropke nad i pakujac kompresor. Akcja oczywiscie ekonomode wiec wybieram C30-64 (teoretycznie do 280 kuca) Chce to puscic na seryjnych gratach z obecnymi wałkami (o ile zabójczy overlap nie bedzie wykluczał takiej aplikacji)
PYTANIE CZY NIE BEDZIE ZA SŁABY ?saxorulez - Sob 24 Lip, 2010 Widze ze juz wiesz ze overlap jest za duzy. Polecam wrocic do serii badz zamieni. Na model do kompresora. W tym przypadku wydmucha cie wiekszosc mieszanki w wydech.. w na to wydech ma zassac ale tutaj gdy pojawia sie doladowanie z drugiej striny to sie nie sprawdzi. Uderz na PW do mnie z checia pomoge z prfilem pod komprespr w dobtej cenieVlodarsky - Sob 24 Lip, 2010 Łukasz po pijaku się nie odpisuje to nieładnie wasq - Sob 24 Lip, 2010 TOXIC to ja te za ostre walki od ciebie przyjme w rozliczeniu dam ci moje seryjne TOXIC - Sob 24 Lip, 2010 HeHe spoko spoko, seryjne to ja mam Zreszta to narazie faza składania klocków. Do ukonczenia projektu jeszcze długa droga. Najwieksza rzezba to dorobienie mocowania a mysle grubo bo che zostawic klime.kaziu1985pn - Pon 26 Lip, 2010 TOXIC, jak myślisz ile seryjny silnik wytrzyma doładowania i na czym chciałbys to stroić ??