To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - NA vs TURBO vs KOMPRESOR

k-mart - Śro 28 Gru, 2005

linka to podstawa, nigdy nie moglem sie w hothatchach przyzwyczaic do potencjometru. szczegolnie na nawrotach 'iglach' gdy na recznym sie trzeba wbic hothatche z potencjometrem nie przenosza tak bezposrednio mocy jak te z linka - takie do tej pory doswiadczenia zrobilem
Anonymous - Nie 01 Sty, 2006

Myślę, że można przeczytać linka
nieźle poparte wykresem ;)

M - Pon 02 Sty, 2006

Spoon napisał/a:
Myślę, że można przeczytać linka
nieźle poparte wykresem ;)

O! godula tez czytal maximum boost hahahaha :)

saxorulez - Pon 02 Sty, 2006

Spoon napisał/a:
Myślę, że można przeczytać linka
nieźle poparte wykresem ;)


przeczytałem... w sumie nic odkrywczego ale dzięki anyway.
Rozumiem że Ty jestes za kompresorem???

dzik - Pon 02 Sty, 2006

A ja dodam od siebie ze turbo wg mnie daje najwieksze wrazenie na d**pohamowni przy tej samej mocy i osiagach.
M - Pon 02 Sty, 2006

dzik napisał/a:
A ja dodam od siebie ze turbo wg mnie daje najwieksze wrazenie na d**pohamowni przy tej samej mocy i osiagach.

Zgadza sie, efekt nieliniowego wzrostu momentu obrotowego jest dla kierowcy najbardziej zauwazalny, do liniowych wzrostów momentu idzie sie szybko przyzwyczaic, a jeszcze bardziej do quasi stalego momentu :D

saxorulez - Pon 02 Sty, 2006

płaski moment rządzi :D - w jeżdzie ulicznej...

aczkolwiek w wyścigowej zabawie dobrze mieć duuuzo na górze

dzik - Śro 04 Sty, 2006

Turbo z duzym lagiem robi wrazenie na pasazerach, nic sie nie dzieje a po chwili wszystkich wbija w fotel przy dzwieku odssynia powietrza z otoczenia.

Dla mnie porazka sa turbo diesle, nie potrafie sie przekonac. Spadajacy na leb na szyje moment jest dobijajacy.
Niby ostatnio ujezdzalem 150konnego diesla tylko ze wlaczajac sie do ruchu musialem dwa razy zmienic bieg, swoim clio na dwojce ide 110, ten diesel osiagnal 100 na trojce ostatnimi silami.

Anonymous - Czw 05 Sty, 2006

No ale czemu tu się dziwić ? Diesel kręci się do 4.5 bo potem nie ma już sensu, więc aby był dynamiczny należy pochochlować skrzynią.
TOXIC - Sob 24 Lip, 2010

Dla ogarniających

jest sobie taki pdfik

http://www.power-enterpri..._rotrex/C30.pdf

Do sporta w wiekszosci podejmowanych prób stosowano kompresor C30-94 (moce 250 do 400 po doładowaniu)
Pomimo tego ze max bezpieczna granica z seryjnymi gratami w silniku to 250kuca

Mnie ineresuje kompresor C30-64 ale nie łape sie w tych wykresach które tam nabazgrali. Czas w koncu postawic kropke nad i pakujac kompresor. Akcja oczywiscie ekonomode wiec wybieram C30-64 (teoretycznie do 280 kuca) Chce to puscic na seryjnych gratach z obecnymi wałkami (o ile zabójczy overlap nie bedzie wykluczał takiej aplikacji)

PYTANIE CZY NIE BEDZIE ZA SŁABY ?

saxorulez - Sob 24 Lip, 2010

Widze ze juz wiesz ze overlap jest za duzy. Polecam wrocic do serii badz zamieni. Na model do kompresora. W tym przypadku wydmucha cie wiekszosc mieszanki w wydech.. w na to wydech ma zassac ale tutaj gdy pojawia sie doladowanie z drugiej striny to sie nie sprawdzi. Uderz na PW do mnie z checia pomoge z prfilem pod komprespr w dobtej cenie
Vlodarsky - Sob 24 Lip, 2010

Łukasz po pijaku się nie odpisuje :) to nieładnie :)
wasq - Sob 24 Lip, 2010

TOXIC to ja te za ostre walki od ciebie przyjme w rozliczeniu dam ci moje seryjne :jupi: :jupi:
TOXIC - Sob 24 Lip, 2010

HeHe :) spoko spoko, seryjne to ja mam :) Zreszta to narazie faza składania klocków. Do ukonczenia projektu jeszcze długa droga. Najwieksza rzezba to dorobienie mocowania a mysle grubo bo che zostawic klime.
kaziu1985pn - Pon 26 Lip, 2010

TOXIC, jak myślisz ile seryjny silnik wytrzyma doładowania i na czym chciałbys to stroić ??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group