Wydaje mi się że to jest specyfikacja wszelkich skrzyń biegów z rodziny MA
To teraz mi jeszcze powiedzcie czy skrzynia z zewnątrz ma jakiś swój numer identyfikacyjny ???
------------------------------------
Jednak nie wszystkie typy bo nie ma skrzyń z przełożeniem głównym 13/59.
Interesująca jest skrzynia o oznaczeniu 2CB07 i przełożeniu głównym 13x64
Po czym poznać że to taka skrzynia ?????106 - Pią 25 Lip, 2008 tak na skrzyniach jest nabity symbol.... w rallye w serii 20cd15 (4.06)
Loko - Pią 25 Lip, 2008 Chyba brakuje skrzyń z przełożeniem 13/59, ale za to jest skrzynia z 13/64 swoją drogą strasznie dziwny ma pierwszy bieg, takie krótkie przełożenie i do tego pierwszy bieg jeszcze krótszy niż w saxo nieźle, nie wiem jak sie wtedy jeździ na 1.CHRZANEK - Pią 25 Lip, 2008 Może to z jakiegoś Partner/Berlingo jest ??
Zrobiłem taką analize pobieżną wariantów poszczególnych biegów:
1) 12/41 lub 11/40
2) 21/38 lub 20/39
3) 31/35 lub 28/38 lub 29/37
4) 37/39 lub 40/39 lub 41/35-ale tylko w 4biegowych
5) 41/35 lub 43/33 lub 47/32
Troche można pokombinowac Loko - Pią 25 Lip, 2008 13/64 ktoś kiedyś pisał ze w 307 1.6 było ale nie we wszystkich.
W saxo są takie przełożenia:
12/41
20/39
28/38
37/39
41/35
Więc z innych skrzyń można tylko pierwszy bieg wyrwać krótszy, ale to nie dobry pomysł, a wszystkie inne biegi są dłuższe.saxorulez - Pią 25 Lip, 2008 czyli dupa.. nie ma dłuższej jedynki.... CHRZANEK - Pią 25 Lip, 2008
Loko napisał/a:
13/64 ktoś kiedyś pisał ze w 307 1.6 było ale nie we wszystkich.
Oraz C4 z tym samym silnikiem ale w obu tych samochodach oprócz skrzyni MA wystepowała jeszcze jakaś inna (większa).Jaco - Pią 01 Sie, 2008
Marcel 08 napisał/a:
również musze wymienic sprzegło u siebie i dzis wracajac z pułtuska rozmwialismy z bartkiem n/t temat ....
Jak sprzęgło do rallye to tylko oryginał Valeo... no chyba że jakiś wyczyn...pit - Śro 06 Sie, 2008 Wpadła mi w ręce skrzynia od AX Gti i kilka innych. Pytanie czy coś z tego da się zmontować?
Jak by kto mógł zerknąć na te cyferki, czy da się coś zmontować (czy jest sens) z tego? Nie bardzo to kumam Dzięki
106 - Śro 06 Sie, 2008 temat jest ok krotkim przelozeniu wiec nie bardzo jest sens montowac te z twojej
listy. najkrotsza z nich ma przeloznie glowne takie jak w seryjnym vts-ie 3.9 cos
tam czyli to samo co w s16 pit - Czw 07 Sie, 2008 Dobra ostatnie pytanie
Jaki jest sens przebijania trzech biegów do 100 km/h? Tyle się zyska co się straci na przebijaniu. Czy nie?
Oczywisćie chodzi mi o jazde na stricie Loko - Czw 07 Sie, 2008 A zazwyczaj jezdzisz do 100 i koniec? pit - Pią 08 Sie, 2008 Zastanawiam się czy w aucie o tej samej mocy (np. 100kucy) na krótkiej skrzyni od
0-100 km/h będzie szybciej niż na seryjnej. Biorąc pod uwagę iż na krótkiej przebijemy trzy biegi a w seryjnej dwa? No i biorąc oczywiście pod uwagę mistrzostwa prostej a nie ciasne oesy etc.
Czy ktoś to mierzył?Anonymous - Pią 08 Sie, 2008 pit, jest szybciej, ja u siebie mam przelozenie duzo krotsze niz seryjne i rznica ogromna jest.Auto szybciej sie wkreca CHRZANEK - Pią 08 Sie, 2008 Kolega Sebson - był chyba u nas na forum, też jest specem od jazdy na wprost.
106 o mocy ok 150km + krótki dyfer = masakra.
Leczył wiekszych i mocniejszych.
Nawet STF dochodził go dopiero pod koniec 3-ki.