Zdecydowany zwyciezca to ITG. Jesli chodzi o przyrosty mocy to kolejnosc byla nastepujaca: ITG, Blitz, Green, Ori Honda, K&N, Spoonk-mart - Sob 26 Lip, 2008 k&n oraz green'y produkuje jedna i ta sama fabryka, wiem od kogos kto tym handluje CHRZANEK - Sob 26 Lip, 2008 Ja pierdole... Na spoonie wyszło mniej koni niż na oryginale ??????
Ale jak to ?M - Sob 26 Lip, 2008 Wynik w koniach to raczej slaba sprawa...
Przepływ a i owszem.
Roznica jednego konia ba, nawet czterech to jest tak sliska sprawa ze nie moze byc porownaniem w testach... tzn takim racjonalnym.
Fajnie ze ten itg jest lepszy od spoona i tanszy dwa razy.saxorulez - Sob 26 Lip, 2008
Sprawdzone, mieści sie w puszce Racelanda trzeba tylko wykorzystać gumę z seryjnego filtra Raceland ponieważ rurka aluminiowa ma za małą średnicęr26rulez - Nie 27 Lip, 2008 jedyna nieseryjna rzecza w r26 jest wlasnie wkladka itg
miałbyć to poczatek wielkich modów Jaco - Nie 27 Lip, 2008 Jak coś to też jestem zainteresowany tylko jeszcze Raceland`a muszę zamówić... A właśnie wkładał ktoś Racelanda do 8v ??? Podobno coś trzeba lekko podszlifować...saxorulez - Nie 27 Lip, 2008 Marcel to przerobił.. przeszkadza w tym rozdzielacz zapłonu chybaGreg - Czw 14 Sie, 2008 Właśnie zamówiłem do siebie wkładeczkę ITG. Zobaczymy, mam nadzieję, że nie będzie to kasa wyrzucona w błoto (bo np. stwierdze, że jednak chcę dolot ).
To co z tym rabatem? Greg - Nie 25 Sty, 2009 Odkopuję.
Wkładka ITG jeździ już od dawna w CA2. Szczerze mówiąc, to efekty raczej niezauważalne, przynajmniej dupohamownia nic mi nie powiedziała. Ot jakby minimalnie żwawiej się wkręcał, ale to chyba złudzenie. Dźwięk bez zmian raczej..
Z budowy podobny do Racelanda - warto się tym zainteresować?nox - Nie 25 Sty, 2009 myśle że warto cena ok a układ jest nie głupiGeKo - Pon 26 Sty, 2009 Greg W tych pieniądzach to myśle że wystrugałbyś taki custom jaki jest w C2 R2, z wyglądu ten dolot to mi przypomina ten co miał Freeman i w Clio on zabierał a nie dodawał mocy.saxorulez - Pon 26 Sty, 2009 Greg,
sprawdz średnice tej rurki czy nei jest mniejsza od przepustnicy przypadkiemGreg - Pon 26 Sty, 2009 Panowie, spędziłem trochę czasu na buszowaniu w necie. Saxorulez jakiś czas temu mnie naprowadził na forced air'y (dzięki wielkie!).
Wyniki:
Zaj*bi*sty jest Green Cotton Forced Aitr Induction Kit:
(to jest akurat do 1.4; do 1.6 ma więcej elementów)
W C2:
Jest duży jak pyta murzyna.
Trzeba wywalić uszczelkę i te pierdoły pod maską żeby dobrze działał. Podobno OGARNIA.
I teraz najlepsze... w Polsce (2b rally) kosztuje... 1700zł , we FR jakieś 410euro...
Porażka.
I teraz pytanie do posiadaczy Racelandów: czy one są jakoś skomplikowanie zbudowane? Czy to po prostu obudowa? Są jakieś profilowania, kierowanie powietrza itd? Dlaczego pytam - myslę o zrobieniu takiej puchy samemu z jakiegos kompozytu np. Rurki to groszowa sprawa, za 100zł za to wyjdzie pewnie, filterek z ITG za jakieś 200zł i powinno grać.
Co sądzicie?
A o rurkę Simoty się dowiem.saxorulez - Pon 26 Sty, 2009 myśle ze bez problemu ogarniesz to z kompozytów. Kwestia czasu wolnego i tyle.
1700 to kwota zaporowa że tak powiem..