M - Śro 20 Sie, 2008 Zalety wzgledem cifa... lzejszy jest moze?
Nie ma wiekszych roznic, to i to jest zajebiste. Licza sie osobiste preferencje tu CHRZANEK - Śro 20 Sie, 2008
eM napisał/a:
Zalety wzgledem cifa... lzejszy jest moze?
O widzisz i to jest jakaś odpowiedź.
To konstrukcyjnie to chyba z żelazkiem ma coś wspólnego ??
Chodzi mi zawias, mocowania silnika itp ??
A jak zawieszeniowo/hamulcowo takie concerto wyglada ?? Były tam jakieś wersje VTI ??TomsoN - Śro 20 Sie, 2008 Ne byłoM - Śro 20 Sie, 2008 concerto to żelazko sedan
A hamulcowo do concerto pasuje taki zestaw:
http://www.importparts.co...roducts_id=5885
i mamy 282mm heble z przodu
665$Anonymous - Śro 20 Sie, 2008
CHRZANEK napisał/a:
To konstrukcyjnie to chyba z żelazkiem ma coś wspólnego ??
Chodzi mi zawias, mocowania silnika itp ??
A jak zawieszeniowo/hamulcowo takie concerto wyglada ?? Były tam jakieś wersje VTI ??
ma rade .... cały front to w zasadzie crx 2 gen i cif 4 gen
hamulec mozna wsadzic od MG ZR 282mm
iVT - 2gen crx i 4 gen civic'a z lat 90-91 = 150HP
VTI - 3gen crx i od 5gen civic'a od 92 - 2003 (chyba)dzik - Śro 20 Sie, 2008
eM napisał/a:
Karaś, musisz do listy zakupów dopisać łapy od iVT.
Bedzie jeszcze jakas robótka z ciegnami skrzyni.
Nie czepiam sie ale gdzie te legendarne plug & pray?
Mialo wszystko wszedzie samo wchodzic M - Śro 20 Sie, 2008
dzik napisał/a:
eM napisał/a:
Karaś, musisz do listy zakupów dopisać łapy od iVT.
Bedzie jeszcze jakas robótka z ciegnami skrzyni.
Nie czepiam sie ale gdzie te legendarne plug & pray?
Mialo wszystko wszedzie samo wchodzic
Misiu pysiu, to jest swap silnika 6gen do budy 4gen. Są to inne karoserie, stąd potrzeba odpowiednich łap. Łapy od ivt montuje sie do ivt plug n play wiec cala teoria sie potwierdza
Linka do hamulcow nie skomentujesz?
Rozumiem ze Ci sie podobają
ps. tęskniłęmdzik - Śro 20 Sie, 2008 Kochanie, co mam komentowac hamulec, do clio daja taki w fabryce Michał - Czw 21 Sie, 2008 a wsadzisz silnik ze sporta do 1.2 ? Karaś - Czw 21 Sie, 2008
eM napisał/a:
Cos ich strona kuleje... wczesniej dzialalo.
Prosze o cierpliwosc.
W takim razie jeszcze trzeba ogarnac sprawe hydraulicznego sterowania sprzeglem poniewaz
zapewne masz linkowe.
No i jak 4g to kwestia czy pasuje jak ulał czy bedą kombinacje z łapami.
Jesli chcesz to zamowie Ci od razu zestaw do konwersji do obd1 i bedziemy mogli od razu to cudo wystroić zeby na dziendobry smigało jak złe.
Jak ogarniemy sprzęgło? Mam linkowe...
Ile kosztuje taka konwersja do obd1?
CHRZANEK napisał/a:
The Mc napisał/a:
to niespotykany i oryginalny pomysl na projekt
No z pewnością. Silnik jest mega, a może mi ktoś wogóle pokazać o jakie Concerto chodzi ?? Bo wy "hondziarze to wszystko wiecie i rozumiecie się bez słów, a mnie zajeło pół roku odróznainie b16 od k20 i fajnie by było jak by ten temat był tez otwarty na "nie hondziarzy".
Popieram pionierstwo i dlatego zapytałem o zalety/wady concerto wzgledem civa.
No i jusz
No to powie mi ktoś ???
Concerto jest na pewno rzadko spotykanym autkiem na polskich drochach, tym bardziej w tak dobrym stanie. Wygląda dokładnie tak -> pimp my ride
Czy jest lepszy, to trudno powiedzieć... Wiem tylko, że zajebiście się ustawia z lewej nogi
Mamy go od nowości, hania kupiona w ASO, ma śmiesznie niski przebieg, zero dzwonów - szkoda rezygnować z takiej bazy...
Generalnie B16B uważam za majstersztyk. Chce zostać przy 1.6 żeby OC nie było droższe, hehee - tak na poważnie to nie chcę dociążać przodu.
TMs napisał/a:
tak btw gdzie parkujesz?
Może gdzieś przy Odyńca bo tam takie 1.6 fajne stoi [...]
Jedyne co mogę powiedzieć to, że będzie troche rzeźby, maska się nie bedzie domykać
Parkuję w garażu na Ursynowie, więc to nie ten.
TMs, Masz pewność, że nie domkniemy machy?
Przy monotwanym w Concerto DOHC jest identyczna maska a i jeszcze odrobina miejsca zostaje.. ???
Marcel 08 napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
A jak zawieszeniowo/hamulcowo takie concerto wyglada ?? Były tam jakieś wersje VTI ??
ma rade .... cały front to w zasadzie crx 2 gen i cif 4 gen
hamulec mozna wsadzic od MG ZR 282mm
Autko fabrycznie ma 4 tarcze, skuteczność średnia niestety.
Orientujecie się ile kosztuje staki zestawik od MG ZRa?
Marcel 08 napisał/a:
iVT - 2gen crx i 4 gen civic'a z lat 90-91 = 150HP
VTI - 3gen crx i od 5gen civic'a od 92 - 2003 (chyba)
W Concerto występowały silniki 1.4, 1.5, 1.6 OHC, 1.6 DOHC
Marcel 08 napisał/a:
Karaś kolega Barto ma na sprzedaż B16A z mocowaniami do CRXa 2gen wiec winno do ciebie podejsc - tam jest chyba kompletny SWAP ...
Z tego co Pamiętam to jest to B16A1, tzn 150KM - chyba wolę dopłacić i na wejściu mieć fabrycznie 185 Poza tym silnik leży już chyba trochę czasu w garażu, więc może już być przyśniadziały... Mocowania bardzo chętnie przejmę, jeśli podejdą eM jak to oceniasz?
k-mart napisał/a:
Czy mam pozwolenie by udzielic pare wartosciowych rad w tym temacie?
Jedziesz Misiu CHRZANEK - Czw 21 Sie, 2008
Karaś napisał/a:
Czy jest lepszy, to trudno powiedzieć... Wiem tylko, że zajebiście się ustawia z lewej nogi
Mamy go od nowości, hania kupiona w ASO, ma śmiesznie niski przebieg, zero dzwonów - szkoda rezygnować z takiej bazy...
Karaś i to lubie
O silnikach coś tam mnie eM uświadamia, a na temat modelu Concerto to już mi nic więcej nie musisz mówić
Wszystko jasne.
Karaś napisał/a:
Autko fabrycznie ma 4 tarcze, skuteczność średnia niestety.
A nie ma jakichś klocków a'la performance ??
4 tarcze to podstawa, a autko chyba jeszcze z tych czasów że kilogramów nie dokładali Anonymous - Czw 21 Sie, 2008
Karaś napisał/a:
Orientujecie się ile kosztuje staki zestawik od MG ZRa?
ja kupilem CAŁY komplet za 300zł (jarzma, tarcze, kolcki, zaciski) - trzeba szukac na allegro uzytkownik CCU chyba
Karaś napisał/a:
Z tego co Pamiętam to jest to B16A1
nie B16A
B16A
Note: All JDM B16A engines are stamped 'B16A' (with no number after the "A" to identify version).
* VTEC
* Found in:
o 1988-1991 JDM Honda Integra RSi/XSi (DA6/DA8)
o 1988-1991 JDM Honda CRX SiR (EF8)
o 1988-1991 JDM Honda Civic SiR (EF9)
+ Displacement: 1595 cc
+ Compression: 10.2:1
+ Rod/stroke ratio: 1.74
+ Power: 158 hp (118 kW) @ 7600 rpm & 111 ft·lbf (150 N·m) @ 7000 rpm
+ Transmission: S1/J1/Y1/YS1
o 1992-1996 JDM Honda CR-X del Sol SiR (EG2)
o 1992-2000 JDM Honda Civic SiRII (EG6/EG9/EK4)
+ Displacement: 1595 cc
+ Compression: 10.4:1
+ Power: 170 hp (130 kW) @ 7800 rpm & 116 ft·lbf (157 N·m) @ 7300 rpm
+ Transmission: S4C/Y21 (Some with LSD)
+ Redline: 8200rpmsaxorulez - Pią 22 Sie, 2008 Marcel 08,
nie namawiaj go proszę na B16A to jest inna liga w porównaniu z B16B...
Karaś atakuj B16B - to jest moje marzenie silnikowe...Anonymous - Pią 22 Sie, 2008 lukasz nie namawiam .... poza tym wiem czym jest b16b
a wogole to fajnie by bylo zrobic góre b16 a dół b20 M - Pią 22 Sie, 2008
saxorulez napisał/a:
Marcel 08,
nie namawiaj go proszę na B16A to jest inna liga w porównaniu z B16B...
Karaś atakuj B16B - to jest moje marzenie silnikowe...
Łukasz nie przesadzaj, b16b to jest po prostu kultowy silnik, a liga ta sama.
Inna liga to sa silniki o mocy 120koni np d-seria.