To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - HONDA upgrade

M - Śro 20 Sie, 2008

Zalety wzgledem cifa... lzejszy jest moze?
Nie ma wiekszych roznic, to i to jest zajebiste. Licza sie osobiste preferencje tu :)

CHRZANEK - Śro 20 Sie, 2008

eM napisał/a:
Zalety wzgledem cifa... lzejszy jest moze?


O widzisz i to jest jakaś odpowiedź.

To konstrukcyjnie to chyba z żelazkiem ma coś wspólnego ??
Chodzi mi zawias, mocowania silnika itp ??

A jak zawieszeniowo/hamulcowo takie concerto wyglada ?? Były tam jakieś wersje VTI ??

TomsoN - Śro 20 Sie, 2008

Ne było
M - Śro 20 Sie, 2008

concerto to żelazko sedan :)
A hamulcowo do concerto pasuje taki zestaw:
http://www.importparts.co...roducts_id=5885
i mamy 282mm heble z przodu :)
665$

Anonymous - Śro 20 Sie, 2008

CHRZANEK napisał/a:


To konstrukcyjnie to chyba z żelazkiem ma coś wspólnego ??
Chodzi mi zawias, mocowania silnika itp ??

A jak zawieszeniowo/hamulcowo takie concerto wyglada ?? Były tam jakieś wersje VTI ??


ma rade .... cały front to w zasadzie crx 2 gen i cif 4 gen

hamulec mozna wsadzic od MG ZR 282mm :D

iVT - 2gen crx i 4 gen civic'a z lat 90-91 = 150HP
VTI - 3gen crx i od 5gen civic'a od 92 - 2003 (chyba)

dzik - Śro 20 Sie, 2008

eM napisał/a:
Karaś, musisz do listy zakupów dopisać łapy od iVT.
Bedzie jeszcze jakas robótka z ciegnami skrzyni.


Nie czepiam sie ale gdzie te legendarne plug & pray?
Mialo wszystko wszedzie samo wchodzic ;D

M - Śro 20 Sie, 2008

dzik napisał/a:
eM napisał/a:
Karaś, musisz do listy zakupów dopisać łapy od iVT.
Bedzie jeszcze jakas robótka z ciegnami skrzyni.


Nie czepiam sie ale gdzie te legendarne plug & pray?
Mialo wszystko wszedzie samo wchodzic ;D

Misiu pysiu, to jest swap silnika 6gen do budy 4gen. Są to inne karoserie, stąd potrzeba odpowiednich łap. Łapy od ivt montuje sie do ivt plug n play wiec cala teoria sie potwierdza :D :D

Linka do hamulcow nie skomentujesz?
Rozumiem ze Ci sie podobają :D

ps. tęskniłęm

dzik - Śro 20 Sie, 2008

Kochanie, co mam komentowac hamulec, do clio daja taki w fabryce :faja:
Michał - Czw 21 Sie, 2008

a wsadzisz silnik ze sporta do 1.2 ? :D
Karaś - Czw 21 Sie, 2008

eM napisał/a:
Cos ich strona kuleje... wczesniej dzialalo.
Prosze o cierpliwosc.
W takim razie jeszcze trzeba ogarnac sprawe hydraulicznego sterowania sprzeglem poniewaz
zapewne masz linkowe.
No i jak 4g to kwestia czy pasuje jak ulał czy bedą kombinacje z łapami.
Jesli chcesz to zamowie Ci od razu zestaw do konwersji do obd1 i bedziemy mogli od razu to cudo wystroić zeby na dziendobry smigało jak złe.

Jak ogarniemy sprzęgło? Mam linkowe... :/
Ile kosztuje taka konwersja do obd1?

CHRZANEK napisał/a:
The Mc napisał/a:
to niespotykany i oryginalny pomysl na projekt


No z pewnością. Silnik jest mega, a może mi ktoś wogóle pokazać o jakie Concerto chodzi ?? Bo wy "hondziarze to wszystko wiecie i rozumiecie się bez słów, a mnie zajeło pół roku odróznainie b16 od k20 i fajnie by było jak by ten temat był tez otwarty na "nie hondziarzy".

Popieram pionierstwo i dlatego zapytałem o zalety/wady concerto wzgledem civa.
No i jusz :)

No to powie mi ktoś ???
Concerto jest na pewno rzadko spotykanym autkiem na polskich drochach, tym bardziej w tak dobrym stanie. Wygląda dokładnie tak -> pimp my ride
Czy jest lepszy, to trudno powiedzieć... Wiem tylko, że zajebiście się ustawia z lewej nogi :)
Mamy go od nowości, hania kupiona w ASO, ma śmiesznie niski przebieg, zero dzwonów - szkoda rezygnować z takiej bazy...

Generalnie B16B uważam za majstersztyk. Chce zostać przy 1.6 żeby OC nie było droższe, hehee - tak na poważnie to nie chcę dociążać przodu.

TMs napisał/a:
tak btw gdzie parkujesz? :D
Może gdzieś przy Odyńca bo tam takie 1.6 fajne stoi [...]
Jedyne co mogę powiedzieć to, że będzie troche rzeźby, maska się nie bedzie domykać :P

Parkuję w garażu na Ursynowie, więc to nie ten.

TMs, Masz pewność, że nie domkniemy machy?
Przy monotwanym w Concerto DOHC jest identyczna maska a i jeszcze odrobina miejsca zostaje.. ???

Marcel 08 napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:


A jak zawieszeniowo/hamulcowo takie concerto wyglada ?? Były tam jakieś wersje VTI ??


ma rade .... cały front to w zasadzie crx 2 gen i cif 4 gen

hamulec mozna wsadzic od MG ZR 282mm :D

Autko fabrycznie ma 4 tarcze, skuteczność średnia niestety.
Orientujecie się ile kosztuje staki zestawik od MG ZRa?
Marcel 08 napisał/a:

iVT - 2gen crx i 4 gen civic'a z lat 90-91 = 150HP
VTI - 3gen crx i od 5gen civic'a od 92 - 2003 (chyba)


W Concerto występowały silniki 1.4, 1.5, 1.6 OHC, 1.6 DOHC

Marcel 08 napisał/a:
Karaś kolega Barto ma na sprzedaż B16A z mocowaniami do CRXa 2gen wiec winno do ciebie podejsc - tam jest chyba kompletny SWAP ...

Z tego co Pamiętam to jest to B16A1, tzn 150KM - chyba wolę dopłacić i na wejściu mieć fabrycznie 185 :) Poza tym silnik leży już chyba trochę czasu w garażu, więc może już być przyśniadziały... Mocowania bardzo chętnie przejmę, jeśli podejdą :) eM jak to oceniasz?

k-mart napisał/a:
Czy mam pozwolenie by udzielic pare wartosciowych rad w tym temacie? :D

Jedziesz Misiu :D

CHRZANEK - Czw 21 Sie, 2008

Karaś napisał/a:
Czy jest lepszy, to trudno powiedzieć... Wiem tylko, że zajebiście się ustawia z lewej nogi :)
Mamy go od nowości, hania kupiona w ASO, ma śmiesznie niski przebieg, zero dzwonów - szkoda rezygnować z takiej bazy...


Karaś i to lubie :) :) :)
O silnikach coś tam mnie eM uświadamia, a na temat modelu Concerto to już mi nic więcej nie musisz mówić :) :) :)
Wszystko jasne.
Karaś napisał/a:
Autko fabrycznie ma 4 tarcze, skuteczność średnia niestety.

A nie ma jakichś klocków a'la performance ??
4 tarcze to podstawa, a autko chyba jeszcze z tych czasów że kilogramów nie dokładali :D :D :D

Anonymous - Czw 21 Sie, 2008

Karaś napisał/a:
Orientujecie się ile kosztuje staki zestawik od MG ZRa?


ja kupilem CAŁY komplet za 300zł (jarzma, tarcze, kolcki, zaciski) - trzeba szukac na allegro uzytkownik CCU chyba :D

Karaś napisał/a:
Z tego co Pamiętam to jest to B16A1


nie B16A

B16A

Note: All JDM B16A engines are stamped 'B16A' (with no number after the "A" to identify version).

* VTEC
* Found in:
o 1988-1991 JDM Honda Integra RSi/XSi (DA6/DA8)
o 1988-1991 JDM Honda CRX SiR (EF8)
o 1988-1991 JDM Honda Civic SiR (EF9)
+ Displacement: 1595 cc
+ Compression: 10.2:1
+ Rod/stroke ratio: 1.74
+ Power: 158 hp (118 kW) @ 7600 rpm & 111 ft·lbf (150 N·m) @ 7000 rpm
+ Transmission: S1/J1/Y1/YS1
o 1992-1996 JDM Honda CR-X del Sol SiR (EG2)
o 1992-2000 JDM Honda Civic SiRII (EG6/EG9/EK4)
+ Displacement: 1595 cc
+ Compression: 10.4:1
+ Power: 170 hp (130 kW) @ 7800 rpm & 116 ft·lbf (157 N·m) @ 7300 rpm
+ Transmission: S4C/Y21 (Some with LSD)
+ Redline: 8200rpm

saxorulez - Pią 22 Sie, 2008

Marcel 08,

nie namawiaj go proszę na B16A to jest inna liga w porównaniu z B16B...

Karaś atakuj B16B - to jest moje marzenie silnikowe...

Anonymous - Pią 22 Sie, 2008

lukasz nie namawiam .... poza tym wiem czym jest b16b ;)

a wogole to fajnie by bylo zrobic góre b16 a dół b20 :]

M - Pią 22 Sie, 2008

saxorulez napisał/a:
Marcel 08,

nie namawiaj go proszę na B16A to jest inna liga w porównaniu z B16B...

Karaś atakuj B16B - to jest moje marzenie silnikowe...

Łukasz nie przesadzaj, b16b to jest po prostu kultowy silnik, a liga ta sama.
Inna liga to sa silniki o mocy 120koni np d-seria.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group