HydePark - Toyota 4 runner 4.0 V6 i jej przyśpieszenie
PieQt - Pon 06 Paź, 2008
dzik napisał/a:
sam czas do setki za duzo nie mowi, samochody moga jechac rowno a czas do setki moze sie roznic o 0.5s
moja fizyka nie jest może na wysokim poziomie, ale mógłbyś mi to jakoś Dziku wytłumaczyć ...dzik - Pon 06 Paź, 2008 anjas wyluzuj
nie mam zebranych wszystkich pomiarow i nie prowadze statystyk, testowalem CTS, corolle 1.4, rav4 w dieslu, YTS.
YTS' i CTS laczyl brak jakiejkolwiek powtarzalnosci, CTS jest pod tym wzgledem najgorszy, wystarczy jeden blad i czas jest do bani.
do listy optymistow dodam nowego swifta 1.3 ktorym nie udalo sie zblizyc do deklaracji oraz.. CIII RS.dzik - Wto 07 Paź, 2008
PieQt napisał/a:
moja fizyka nie jest może na wysokim poziomie, ale mógłbyś mi to jakoś Dziku wytłumaczyć ...
- zmiana biegu, jeden na II-ce pojdzie 95 drugi 103, spokojnie 0,3-0,4 mozna doliczyc, kilka samochodow na II-ce pojedzie 60mph, ale 100kmh juz nie i dane moga sie w katalogu tez rozjechac
- trakcja a dokladnie jej brak, R5 GTT mialo do setki >7, clio w tym okresie 6.3, przy ok 120 R5 bylo z przoduk-mart - Wto 07 Paź, 2008 cts nie przyspiesza i nie skreca, jeden z mniej udanych HH chyba.k-mart - Wto 07 Paź, 2008 ale to nadal starcza by klepac ctr'a http://www.youtube.com/watch?v=6oD8SBBBFTMdzik - Wto 07 Paź, 2008 ten samochod ponizej "lifta" stoi w miejscu, trzeba idealnie ruszyc by nie spasc za nisko, masz ze 100rpm zapasu przy zmianie biegu itp. Papierowe osiagi, podczas zwyklej jazdy elastycznosc kiblowatego 1.6M - Wto 07 Paź, 2008
moja fizyka nie jest może na wysokim poziomie, ale mógłbyś mi to jakoś Dziku wytłumaczyć ...
szczerze mówiąc też nie rozumiem. Bo jeśli równo wystartowały i jadą równo do 100 to czas chyba powinien być ten sam. A jeśli nie jest taki sam to znaczy, że nie jadą równo.
dzik napisał/a:
anjas wyluzuj
Dzik, jestem wyluzowany. Nie wiem po co to powtarzasz. Chyba, że za brak luzu uznajesz nie przyjmowanie wszystkich Twoich teorii jako prawdy objawionej?
dzik napisał/a:
testowalem CTS, corolle 1.4, rav4 w dieslu, YTS.
I jak, jakie różnice były względem katalogu?
dzik napisał/a:
YTS' i CTS laczyl brak jakiejkolwiek powtarzalnosci
Tu niestety się zgodzić nie mogę bo miałem YTS i robiłem bardzo powtarzalne czasy.
dzik napisał/a:
- zmiana biegu, jeden na II-ce pojdzie 95 drugi 103, spokojnie 0,3-0,4 mozna doliczyc, kilka samochodow na II-ce pojedzie 60mph, ale 100kmh juz nie i dane moga sie w katalogu tez rozjechac
- trakcja a dokladnie jej brak, R5 GTT mialo do setki >7, clio w tym okresie 6.3, przy ok 120 R5 bylo z przodu
Oczywiście, zdarzają się takie sytuacje. Ale chyba to troszkę naciągane napisać, że te samochody jadą RÓWNO?
dzik napisał/a:
Papierowe osiagi, podczas zwyklej jazdy elastycznosc kiblowatego 1.6
A jednak gdzieś tam pod niewzruszoną powierzchownością dzika musi się tlić żar miłośnika diesli Elastyczność RULEZ!strick - Wto 07 Paź, 2008
eMus czemu zalosny? Ty sie troszke za bardzo spinasz.
Poprostu pokazał filmikMichał - Wto 07 Paź, 2008 ale ile mozna, za przeproszeniem pierdolić ciągle o tym samym patryk ...
o placie, o haldexie i o s3 ....strick - Wto 07 Paź, 2008 Przynajmniej jest cos ciekawego, a nei ciagłe spinanie sie, zamykanie tematów, uciszanie ot...Vlodarsky - Wto 07 Paź, 2008
Michał napisał/a:
ale ile mozna, za przeproszeniem pierdolić ciągle o tym samym patryk ...
o placie, o haldexie i o s3 ....
tyle samo co o zasranych murzynach w złocie... Michał też wyluzuj - każdy ma swoje poczucie humoru. Mi też może się znudziło ale widocznie w Szwajcarii jest to jeszcze wesołe. Ostatnio każdy każdego upomina
A co do Yarka anjasa to pamiętam 3 albo 4 wyścigi ze świateł jak jeszcze miałem 2,0 8v pod maską i za każdym razem dymał mnie tak samo co do metra Bad-i - Wto 07 Paź, 2008 co nie zmienia faktu ze nadal nie wierze w 15,3 na cwiartke tego 4runnera (nie przy 236 KM mocy)dzik - Wto 07 Paź, 2008
anjas napisał/a:
dzik napisał/a:
- zmiana biegu, jeden na II-ce pojdzie 95 drugi 103, spokojnie 0,3-0,4 mozna doliczyc, kilka samochodow na II-ce pojedzie 60mph, ale 100kmh juz nie i dane moga sie w katalogu tez rozjechac
- trakcja a dokladnie jej brak, R5 GTT mialo do setki >7, clio w tym okresie 6.3, przy ok 120 R5 bylo z przodu
Oczywiście, zdarzają się takie sytuacje. Ale chyba to troszkę naciągane napisać, że te samochody jadą RÓWNO?
Ile mierzyles w zyciu samochodow?Bad-i - Wto 07 Paź, 2008 Dziku ja mysle ze chlopakom chodzi o fakt ze napisales ze oba auta jadą rowno a jedno jest o 0.5 sek szybsze. (czyli jedno zaprzecza drugiemu)
Dlatego proponuje wrocic do tematu 4 runnera i jego osiagow