To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Amorki Kayaby - warto?

MoRToN - Wto 04 Lis, 2008

martin.h napisał/a:
Janusz napisał/a:
ale b6 chyab zniesie obnizenie -30?? czyli eibacha pro kit?? a Agx ma regulacje wysokosci i twardosci??

Tylko twardości.


A to istnieje wogole regulacja wysokości amora ?

Czy chodzi polozenie sprezyny ?

martin.h - Wto 04 Lis, 2008

Samym amorem nie można regulować wysokości. Jeśli mamy gwinta (sprężyna + amor) to tak.
MoRToN - Wto 04 Lis, 2008

Ano właśnie.

A mówimy o zakupie samych amorów z których żaden nie ma ruchomego talerzyka do regulacji.

A zastosowanie amora z możliwościa regulacji wysokości spręzyny wymagało by innych sprigów.

Nie pisze tego złośliwie czy żeby się przyczepić ale chcem wyprostować teamt bo zaraz nam wyjdą niestrworzone rzeczy ;)

mi - Wto 04 Lis, 2008

Janusz napisał/a:
no wiec pytanie do Rasty.. skoro AGX ma regulacje tylko twardosci to dlaczego do niego mozna zastosowac glebe a do b6 juz nie??

Bo AGX to amor dedykowany do springów -30mm, a b6 - do seryjnej wysokości...

Loko - Wto 04 Lis, 2008

Janusz napisał/a:
no wiec pytanie do Rasty.. skoro AGX ma regulacje tylko twardosci to dlaczego do niego mozna zastosowac glebe a do b6 juz nie??


Do niższch sprężyn są amortyzatory o skróconym skoku, tak jak bilstein b8, nie wiem czy taka kyb ma skrócony skok, ale jeśli ma o właśnie dlatego nadaje sie do niższego zawiasu :D , ale wtedy z kolei nie nadaje sie do seryjnych sprężyn.
U bilsteina jet o tyle prościej że wiadomo, masz seryjna sprężyne to b6, niższa spręzyna to kupujesz b8, ceny raczej sie nie różnią, w przypadku tematowej fiesty bill b8 jest tańszy o 20 zł :rotfl:

pP - Wto 04 Lis, 2008

mi napisał/a:
Janusz napisał/a:
no wiec pytanie do Rasty.. skoro AGX ma regulacje tylko twardosci to dlaczego do niego mozna zastosowac glebe a do b6 juz nie??

Bo AGX to amor dedykowany do springów -30mm, a b6 - do seryjnej wysokości...


czyli agx należy raczej porównywać z b8?? a wtedy już robi się duża różnica w cenie..

mi - Wto 04 Lis, 2008

brabusss napisał/a:
czyli agx należy raczej porównywać z b8?

umiarkowanie, to zupełnie różne amory. Zalecana wysokość sprężyn to jeden z niewielu łączących je elementów. W samochodzie uniwersalnym (albo mocno odchudzonym ;) ) KYB kopie dupę Bilowi, w samochodzie do męczenia stricte, na dodatek robiącym jakieś przebiegi - Bil jest nie do pobicia. Ot co.

Loko - Wto 04 Lis, 2008

Jak sie robi duża różnica, jeśli komplet b6 do twojej fiesty kosztuje 1540, a komplet b8 1520? :D
mi - Wto 04 Lis, 2008

przy tak małej różnicy w cenie zastanów się 2 razy, jeśli jeździsz dużo furem to bil może okazać się tańszy (uwzględniając regenerowalność). U mnie KYB kosztowała jakieś 1100, Bil - 1800, na dodatek mój pug robi rocznie koło 5tkm, więc wybór był raczej prosty... No i możliwość regulacji i dalece większa wszechstronność...
Janusz - Wto 04 Lis, 2008

dobra chłopaki faktycznie eni am amorów o regulacji wysokosci... znaczy sa ale zestawy... a mi sie popierdzieliłoz b14 i b16 bo te zestawy maja..:D
rasta - Wto 04 Lis, 2008

Janusz napisał/a:
b14 i b16 bo te zestawy maja..:D


Ale kosztują majątek :lol2:

Kamilbike - Śro 05 Lis, 2008

Panowie a co byscie mogli dobrac do mojej zachcianki. Mianowicie. Lapa skrzyni biegow jest nisko, na b6 i seria sprezyna na nierownosciach dobijam ta lapa, chcialbym jakiegos amora/gwint ktory mozna byloby ustawic dosc twardo, ale nie tak zeby obnizyc samochod. Nizej juz nie chce, bo wtedy to bedzie juz totalna porazka z ta lapa. Teraz pytanie. Czy do takiego czegos lepszy bedzie gwint czy jakis wymyslny amor? Chcialbym sie zmiescic w 2k.
GeKo - Czw 06 Lis, 2008

wyślij tego bila do zerkopolu niech ci zrobią gwinta z tego, najlepiej na dwóch spręzynach. tyle że wtedy będą musiały inne sprężyny przyjść. Sprężyna główna oraz tzw. helper
CHRZANEK - Czw 06 Lis, 2008

Geko dobrze prawi !

Ale zestaw na jednej sprężynie tez powinien dać radę (ja mam takie coś i jakimś cudownym zbiegiem okoliczności w zerkopolu świetnie zestroili jedno z drugim.

Osobiście polecam Ci (Kamilbike) zainwestowanie w jakąś streetową płytę pod silnik (myślę że 6mm to max) bo nawet jak nie obniżysz mocniej to w końcu trafisz na jakąś wredną muldę, a wtedy płyta jak znalazł.

Kamilbike - Czw 06 Lis, 2008

Nie wiem czy ten zrobienie gwintu z b6 to bylo do mnie czy nie?

Co do pyty to myslalem nad jakas oslona, duza byc nie musi ale przydalaby sie jakas. Ktos takim czyms sie w ogole zajmuje ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group