Techniczne - Wymiana płynu hamulcowego i urwany odpowietrznik
Anonymous - Czw 20 Lis, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Korektor to taki "tepy ch**" który lubi się zapiec i ogólnie odmówić współpracy wtedy (jak auto do upalania) warto zastapić go jakim¶ korektorem do regulacji recznej z kabiny. Jest zabawa.
Ale ja mam teraz zupełnie nówkę sztukę.Anonymous - Czw 20 Lis, 2008
Loko napisał/a:
..z ciekawostek to u mnie bardzo stawialo auto bokiem na hamowaniach jak przednie hamulce lapaly nierówno.
Loko u mnie tył łapie nierówno >>> brak odpowietrzenia odpowiedniego..Loko - Czw 20 Lis, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Miałem Saxo które fabrycznie miało ABS ale zepsuł sie bo nie działał i siła hamowania subiektywna była 50% / 50%.
ja tez mam takie saxo w ktorym jest abs ale nie dziala i jak tylko korektor zaczal wogole dzialac to rozklad jest okM - Czw 20 Lis, 2008 Ja nie mam ani saxo ani absu i ani korektora Vlodarsky - Czw 20 Lis, 2008