Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - co powiecie na twmat zakupu 206 RC?
kubas - Czw 27 Lis, 2008
Vlodarsky napisał/a:
drążki skrętne - kubas jak Ty chcesz sobie co do milimetra stawić ? zęby piłujesz ?
a szefie tak ze po obu stronach inaczej sie przestawia je i odpowiednio manipulujac podobno da sie ustawic jak sie chce Tak czytalem w praktyce jeszcze nie testowalem.Vlodarsky - Czw 27 Lis, 2008 nie ma cudów - ząb to ząbMick - Czw 27 Lis, 2008 z zakupem 206 RC w polsce nie jest za kolorowo...
oglądałem kilka sztuk i muszę powiedzieć, że mocno się zawiodłem... do tego ten pierwszy bieg na którym ten samochód strasznie traci... za długi zrobili, a brak 6 zabija...
jak już szukasz czegoś podobnego pod względem koniuuuffff to Clio, a jak szybsze i lepsze to Hąda ciwik tajp eR Bad-i - Czw 27 Lis, 2008 Mick, domyslam sie ze kolega tez chce skrecac, takze twoj ostatni typ odpada Stf - Czw 27 Lis, 2008
MoRToN napisał/a:
Lepiej wykończone w środku jest clio.
no tutaj bym polemizował. siedziałeś w RC ? siedzenia jak na auto tej klasy ma bardzo przyjemne.qbus - Czw 27 Lis, 2008 w odpowiedzi na temat... nicpit - Czw 27 Lis, 2008
saxorulez napisał/a:
pit,
każda wersja 182 ma dwie rury, tak torphy tylko czerwone
Aha ok, a Clio sport 170 z jedną rurą? też jest przecież.saxorulez - Czw 27 Lis, 2008 182 KM ma dwie rury
172 KM ma jedną schowanąpit - Czw 27 Lis, 2008 Dobra kminie.
Ale i tak bym RC kupił i krótką skrzynie dołożył.saxorulez - Czw 27 Lis, 2008 tylko że problem jest z tą krótką skrzynią do RC..
z tego co wiem mało ich na ryku a nowa tylko z Pug Sportpit - Czw 27 Lis, 2008 No to już zgłupiałem czyli w 206 RC jest inna skrzynia (w sensie mocowań i obudowy) niż w 206?
Pytam ponieważ koleś od którego brałem swoją mówił że jeździł na niej w pucharowym 206 i zmienił mi tylko dzwignie wybieraka bo jest inna. Prawda to?saxorulez - Czw 27 Lis, 2008 pit,
ale o czym my mówimy? bo ja też sie zgubiłem
nie musisz wymieniać całej skrzyni żeby była nazywana krótką wystarczy samo przełożenie główne wiec obudowa pozostaje ta sama i wybierak nie ma z tym nic wspólnego.Loko - Czw 27 Lis, 2008
pit napisał/a:
No to już zgłupiałem czyli w 206 RC jest inna skrzynia (w sensie mocowań i obudowy) niż w 206?
Pytam ponieważ koleś od którego brałem swoją mówił że jeździł na niej w pucharowym 206 i zmienił mi tylko dzwignie wybieraka bo jest inna. Prawda to?
Pucharowe 206 ma silnik 1.6, dlatego skrzynia z twojej 106 mgła wcześniej jezdzić w pucharowej 206, ale RC to silnik 2.0 zupełnie inna seria silnika i skrzynie też sa inne.Anonymous - Pią 28 Lis, 2008
Mick napisał/a:
z zakupem 206 RC w polsce nie jest za kolorowo...
oglądałem kilka sztuk i muszę powiedzieć, że mocno się zawiodłem... do tego ten pierwszy bieg na którym ten samochód strasznie traci... za długi zrobili, a brak 6 zabija...
jak już szukasz czegoś podobnego pod względem koniuuuffff to Clio, a jak szybsze i lepsze to Hąda ciwik tajp eR
Jak dla mnie to bomba, jeśli faktycznie ma długą jedynke, a resztę biegów ciasno.. Chyba że pozostałe biegi także za długie, wtedy lipa. Czy RC dokręca 5ty bieg do odcięcia??Skrzynki do sportu tak są zestopniowane, np w moim starym parchu z klatką - Golfie - mimo że skrzynia nie jest wybitnie sportowa (synchronizatory) , mam jedynkę do ok 70km/h, a na 5-tce na odcince (7550RPM) mam jakies 165km/h.. To jest nieźle zestopniowana skrzynia pod rajdy/góry.
Co do 206RC - auto ciekawe uważam, pytałem kilku rajdowców, powiadają że 206RC N3 jest lepszą rajdówką od N-kowego Clio Sporta, bo lepiej się prowadzi.
Nawet Boruta mi to przyznał (mimo że wypożycza Renófki)..
Zauważcie co robili chłopaki w pucharówkach 206XS.
Nie tylko tym, jak bardzo 'auto w lusterku odjeżdża', człowiek żyje.. CHRZANEK - Pią 28 Lis, 2008
kubek13 napisał/a:
Jak dla mnie to bomba, jeśli faktycznie ma długą jedynke, a resztę biegów ciasno.. Chyba że pozostałe biegi także za długie, wtedy lipa
Kubek: Ja tak samo kiedyś myślałem że super bo tak jak piszesz długie jeden a potem biegi "pach, pach, pach" to idealny układ...
Ale w RC niestety skrzynia wygląda tak jak by ktoś zrobił 2x dłuższą jedynkę a później pozostałe biegi są "normalne", czyli dwójka jest jak gdzieindziej trójka itp...
Piątki to to bankowo nie dokręca...
kubek13 napisał/a:
w moim starym parchu z klatką - Golfie - mimo że skrzynia nie jest wybitnie sportowa (synchronizatory) , mam jedynkę do ok 70km/h, a na 5-tce na odcince (7550RPM) mam jakies 165km/h..
Podejrzewam że RC tyle to na 3ce robi ...
kubek13 napisał/a:
Co do 206RC - auto ciekawe uważam, pytałem kilku rajdowców, powiadają że 206RC N3 jest lepszą rajdówką od N-kowego Clio Sporta, bo lepiej się prowadzi.
Nawet Boruta mi to przyznał (mimo że wypożycza Renófki)..
Samochód do sportu jest tak dobry, jak dobra jest homologacja
W tym względzie trzeba pochwalić wszystkie francuskie firmy bo tu jest bardzo dobrze.
Z tym prowadzeniem to do końca nie można być pewnym, bo w PL mamy drogi (asfaltowe) jakie mamy a typ zawieszenia tylnego w Peugeotach jest średnio preferujący takie nawierzchnie. Owszem po włożeniu Ohlinsa problemu nie ma, ale są samochody (Np Astra OPC) które nie wymagają aż takich zabiegów.
kubek13 napisał/a:
Zauważcie co robili chłopaki w pucharówkach 206XS.
Ja zauważyłem
Ale zauważ teraz Ty jakie nazwiska tego dokonywały
Grzyb, Poloński, Adamus, Pelikański, Habaj, Witas czy Kajetanowicz...
Z całym szacunkiem ale Ci w/w kierowcy to "kwiat tego sportu" i tylko żal że z nich wszystkich tylko Kajto regularnie jeździ...
Jakoś w Pucharze PZM popucharowe 206 gdzieś znikły...
A generalnie wziął bym pod uwage zakup 206s16 który jest bardzo przystępny cenowo i za różnicę kupił bym gifty od "Wujka Łukasza" - i teraz mówię serio.