To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [CAR]Klasa N4 Minus

martin.h - Śro 28 Sty, 2009

Ja bym wolał jeździć topowym C2 R2 niż seryjnym N4. Założę się, że większość zawodników, którzy będą jeździć w N4- będzie dostawała regularne baty od czołówki C2 R2 challange. Niestety w Polsce panuje taka moda (poza nielicznymi wyjątkami), że jak już ktoś posmakował N4 to do niczego słabszego już nie wejdzie.
A jeśli w Polsce nie powstanie w najbliższym czasie jakiś tani puchar to frekwencja w Mistrzostwach Polski będzie na poziomie 20-30 załóg.

PS: Poczekajmy jeszcze na regulamin, bo może się okazać, że N4- to nie będzie nic innego, jak auta w specyfikacji Teamu Dytki jakimi jeździli Grzybek czy Butruk. A to "trochę" więcej niż seryjna eNka.

Anonymous - Śro 28 Sty, 2009

martin.h napisał/a:
Ja bym wolał jeździć topowym C2 R2 niż seryjnym N4

No to jest nas dwóch ;)

martin.h napisał/a:
Niestety w Polsce panuje taka moda (poza nielicznymi wyjątkami), że jak już ktoś posmakował N4 to do niczego słabszego już nie wejdzie


No dokładnie o to mi chodziło. Może jest szansa na powrót paru zawodników w związku z tym.

martin.h napisał/a:
20-30 załóg


Niestety już tak było w końcówce ostatniego sezonu :/

Puchar Pandy poległ, a na horyzoncie nie widać nowego chętnego na puchar.
Dobrze że chociaż jest Citroen...

Anonymous - Śro 28 Sty, 2009

AndreXSi napisał/a:
martin.h napisał/a:
Ja bym wolał jeździć topowym C2 R2 niż seryjnym N4

No to jest nas dwóch ;)


AndreXSi napisał/a:
martin.h napisał/a:
Niestety w Polsce panuje taka moda (poza nielicznymi wyjątkami), że jak już ktoś posmakował N4 to do niczego słabszego już nie wejdzie


No dokładnie o to mi chodziło. Może jest szansa na powrót paru zawodników w związku z tym.


a nie jest tak ze oni po prostu boja się tak naprawdę wrócić , boja się konfrontacji ze na równym poziomie sprzętowym dostano po plecach nie będą mieli przewagi jaka posiadali gdy startowali WRC albo gdy po prostu byli na fali. Mi np bardzo imponuje postawa Pana Ryszarda pluch , który stara tavrią wystartował bo go po prostu ciągnęło

Anonymous - Śro 28 Sty, 2009

Że się tak wyrażę

CHRZANEK napisał/a:
grifin idż ogól bobra - chyba nie wiesz co mówisz...


:P

Anonymous - Śro 28 Sty, 2009

AndreXSi napisał/a:
Że się tak wyrażę

CHRZANEK napisał/a:
grifin idż ogól bobra - chyba nie wiesz co mówisz...


:P


a z czym się nie zgadzasz. :faja:

martin.h - Śro 28 Sty, 2009

A niby dlaczego. Co do Pana Pluchy to grifin010, ma rację. Pokazał, że jak się chce to można (co prawda jak się jeździ to On nie pokazał, ale chęci się liczą i dobra zabawa). Dlaczego za granicą jeżdżą Łady, stare Skody, Trabanty itp., a u Nas nie można zobaczyć Dużych Fiatów czy Polonezów, takie klasy jak N1/A6, czy N2 są już na totalnym wymarciu.
Anonymous - Śro 28 Sty, 2009

co do Pluchy sie zgadzam, co do reszty nie bardzo...

Absencja co po niektórych jest wg.mnie spowodowana tym, że nie mają kasy na topowy sprzęt kalsy, w której chcieliby startować. N4- przy niższych nakładach gwarantowałoby podobne wrażenia z jazdy i szansę na tytuł jakiśtam...

CHRZANEK - Czw 29 Sty, 2009

Upadek niższych klas to po części wina:

1) Mediów bo zazwyczaj (z wyjątkiem miesięczników branżowych oraz portali) podają tylko pierwsza trójkę w generalce a walkę w klasach i grupach mają centralnie w żopie

2) Zawodników którzy raz zaznali jazdy 4x4 i za cholere nie chcą wsiąść niżej...
Są wyjątki jak np Typa albo Doskocz (tak tak Waldi pojechał kiedyś rajd zimowy lancerem od Leszka K.) ale większość jak wsiądzie w N4 to woli zakończyć karierę niż wrócić do słabszej klasy.

106 - Czw 29 Sty, 2009

CHRZANEK napisał/a:
2) Zawodników którzy raz zaznali jazdy 4x4 i za cholere nie chcą wsiąść niżej...(...)ale większość jak wsiądzie w N4 to woli zakończyć karierę niż wrócić do słabszej klasy.

jednym z lepszych przykladow jest chyba piotrek adamus :/

GeKo - Pią 30 Sty, 2009

No i jest regulamin, ale ja już widzę pierwsze wady na tzw. chłopski rozum. Dopuszcza się dyfry z VO a zabrania półosi z VO - wniosek będą się ukręcać. Paliwo nie musi być seryjne co podnosi koszty jego średnio 4krotnie. Szczegóły tutaj
martin.h - Pią 30 Sty, 2009

Bardzo podoba mi się pkt. 6. Zderzak przedni i tylny, spojler tylny i nakładki boczne progów mogą być wykonane z dowolnych laminatów. Wreszcie ktoś pomyślał.
Anonymous - Pią 30 Sty, 2009

Zwężka 30 mm ? o_O

32 jest chyba w normalnej N4...

Anonymous - Czw 19 Lut, 2009

AndreXSi napisał/a:
Zwężka 30 mm ? o_O

32 jest chyba w normalnej N4...


Dokładnie tak jest, a 34 mm będzie w N4+, można będzie jechać tym w Open.
Jeśli te wszystkie zmiany mają wpłynąć na frekwencję, to może i dobrze, choć też do wszystkiego przekonany nie jestem.

Poza tym, cześć, bo jestem nowy, a temat do przywitań jest zamknięty ;-)

Anonymous - Czw 19 Lut, 2009

Yoou temat od przywitań nie jest Zamknięty Wiec ZAPRASZAMY :D
anjas - Czw 19 Lut, 2009

Filip_HGT napisał/a:
Poza tym, cześć, bo jestem nowy, a temat do przywitań jest zamknięty


ooo, faktycznie.
Już otworzyłem. Można się przywitać ładnie :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group