Kamilbike - Pią 27 Mar, 2009 A ja niestety nie mialem okazji w to grac, ale pamietam podobne gierki, dobre czasy. Mysle ze Gdyby Koziol pojechal Punciakiem wygladaloby to zupelnie inaczej, ja niestety jeszcze nie ogarniam fury tak dobrze jak Rasta ogarnia Morsa, swoje pewnie robi tutaj tez to ze on jezdzi tym wozem na codzien, a ja Pontonem 2-3x/tydzien. Ale wszystko w swoim czasie M - Pią 27 Mar, 2009 A ja mysle ze Rasciak ma po prostu wieksza moc w zakresie uzytecznym.pP - Pią 27 Mar, 2009
eM napisał/a:
wieksza moc w zakresie uzytecznym.
Kamilbike - Pią 27 Mar, 2009 A to swoja droga, u mnie trzeba startowac z 4-5tys obr zeby nie zmulic silnika A jesli chodzi o elastycznosc to drugi filmik pokazuje co potrafi foka. Kiedys w Top Gear bylo pokazane jak Evo 400KM i Stilo 100KM z 6biegu ok 40-50kmh jada, Stilo rozlozylo EVO. Jak rasta nam odjechal to przypomnial mi sie ten odcinek TG Michał - Pią 27 Mar, 2009 przepraszam.
mam pytanie bo nie rozumiem tej całej rozmowy
co jest do ogarniania w jedzie na wprost ? szybka zmiana biegów ( kurwa LOL ) tego sie chyba można nauczyć. Ruszenie z ustalonej liczyby obrotów. Tyż wydaje mi sie to łatwiejesze niż drift przy 160 ...Michał - Pią 27 Mar, 2009 czytam i czytam i ciągle widze
- nie ogarniam fury, nie ogarniam fury , jeszcze jej dobrze nie poznałem ...
kurde, nie kumam ...GOKART - Pią 27 Mar, 2009 właśnie dlatego nie lubię turbodziurawych samochodów. Kompressorek rula
Maksymalna moc to nie wszystko, przynajmniej tam gdzie trzeba trochę poskręcać. Myślę że na krętym foka zniszczyłaby punciaka właśnie przez lepszy przebieg mocypP - Pią 27 Mar, 2009
Michał napisał/a:
co jest do ogarniania w jedzie na wprost ?
Michał, wiem dobrze, że nie lubisz prostej, ale wbrew pozorom nawet taka prosta wg Ciebie zmiana biegów jest bardzo ważna (przejedź się ze mną a ze stf a zobaczysz różnicę).
Poza tym trzeba umieć korzystać z mocy w odpowiednim zakresie. To nie jest tak, że wsiadasz, gaz w podłogę i samo jedzie. Sama kwestia ruszania wymaga wprawy i praktyki.
Odnośnie Cargo (że pozwolę sobie poruszyć bo wiele razy pisałeś, że wieś itd.) to wolę, że chłopaki jadą czasem się sprawdzić aniżeli mieliby wyżywać się na zwykłej drodze publicznej (okej tam też jest publiczna ale mało uczęszczana). Poza tym koledzy nie robią tego codziennie i nie mają nic wspólnego z tymi kolesami co na cargo czy spalarni spotykają się i ścigają swoimi wyścigówkami . Nie wspomnę już o tym, że praktycznie wszyscy, którzy jeżdzą na cargo skręcają .
Poza tym:
1. no offence (a tym bardziej za wczoraj )
2. jaki ET kręci Twoja fura?
EOTMichał - Pią 27 Mar, 2009
Cytat:
Poza tym trzeba umieć korzystać z mocy w odpowiednim zakresie. To nie jest tak, że wsiadasz, gaz w podłogę i samo jedzie. Sama kwestia ruszania wymaga wprawy i praktyki.
przepraszam pP - Pią 27 Mar, 2009
Michał napisał/a:
Cytat:
Poza tym trzeba umieć korzystać z mocy w odpowiednim zakresie. To nie jest tak, że wsiadasz, gaz w podłogę i samo jedzie. Sama kwestia ruszania wymaga wprawy i praktyki.
nieprawda?Kamilbike - Pią 27 Mar, 2009 Majk, wiem o co Ci chodzi. Jestes zazdrosny poprostu No dobra a na powaznie to. Jak jezdzilem roverem to moglem tam na jedynce dac noge w podloge, pozniej przepiac na 2 i i gaz opor. Tutaj trzeba to wyczuc, bo z noga w podlodze na 1 i 2 tylko sie mieli, co oznacza ze traci sie do przeciwnika i wlasnie tego jeszcze nie mam ogarnietego, tego modulowania gazem.Michał - Pią 27 Mar, 2009 dobra spoko teraz kumam dlaczego loeb sie nie sciga pod cargo. Nie ogarnąłby
koniec OTStf - Pią 27 Mar, 2009 Kamil wsadź dobrą świerzą gumkę 225 - np. r888 lub drogową conti sport 2 i problem nad którym się nie potrzebnie rozpisujecie zniknie.
Majk nie kuma czaczy bo w cabrio brakuje trakcji na każdym biegu, dla niego bez różnicy czy wciska gaz czy nie - jest kocioł ! nawet podczas parkowania szuka trakcji- szczególnie na Okęciu Maciusiowy - Pią 27 Mar, 2009
Stf napisał/a:
wciska gaz czy nie
on zawsze wciska GAZ rasta - Pią 27 Mar, 2009
Cytat:
czy nie jest przypadkiem tak, że punto jest szybsze, a KamilRower nie ogarnia (na razie)?
A może ja też nie ogarniam
eM napisał/a:
ja mysle ze Rasciak ma po prostu wieksza moc w zakresie uzytecznym.
Jako nieliczny na tym forum wiesz o co qaman i nie patrzysz tylko na max moc na wykresie.
Michał napisał/a:
czytam i czytam i ciągle widze
- nie ogarniam fury, nie ogarniam fury , jeszcze jej dobrze nie poznałem ...
kurde, nie kumam ...
Bo nigdy nie jechałeś naprawdę mocną ośką....
GOKART napisał/a:
Myślę że na krętym foka zniszczyłaby punciaka właśnie przez lepszy przebieg mocy
Muszę się z tobą zgodzić Stf może potwiedzić, że Mors dobrze skręca. Na ostatnim RS'ie jakim byłem jakoś w grudniu na letniej oponie byłem 3 hehe