To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Zakup Renault Clio Sport

pP - Wto 31 Mar, 2009

pcs napisał/a:
po miescie da sie zejsc do 6.5 litra srednio

mi np. w 2 L motorze spali tyle chyba jakbym na 5 jeździł w nocy po siekierkowskim z jednostajną prędkością!! :lol2:
jak Wy to robicie? czy ekodriving w Clio daje naprawde takie efekty??

pcs - Wto 31 Mar, 2009

anjas napisał/a:
to powiedzcie mi co się zmieniło w CIII, że mi pali w mieście ok. 12 a na trasie minimum 8, ale raczej 9?
(ja rozumiem masa, masa, masa... ale czy to jedyny powód, bo silnik podobno jest zbliżony?)


Andrzejku, primo do sporta ph1 jest 200kg roznicy, silnik sie kreci o 1000obr. wiecej zeby dac rade ( w ph1 jezda do 3000obr nadal jest bardziej dynamiczna od wiekszosci uzytkownikow a w mk2 juz nie), krotka skrzynia, szerokie felgi 17'' ....

pcs - Wto 31 Mar, 2009

pP napisał/a:
pcs napisał/a:
po miescie da sie zejsc do 6.5 litra srednio

mi np. w 2 L motorze spali tyle chyba jakbym na 5 jeździł w nocy po siekierkowskim z jednostajną prędkością!! :lol2:
jak Wy to robicie? czy ekodriving w Clio daje naprawde takie efekty??


bo fordy chyba maja jakis lewy uklad z orlenem, focus ST 170km tez pali jakies kosmiczne liczby.

anjas - Wto 31 Mar, 2009

pcs napisał/a:
Andrzejku, primo do sporta ph1 jest 200kg roznicy, silnik sie kreci o 1000obr. wiecej zeby dac rade ( w ph1 jezda do 3000obr nadal jest bardziej dynamiczna od wiekszosci uzytkownikow a w mk2 juz nie), krotka skrzynia, szerokie felgi 17'' ....


no tak... :/

ale ważne, że jest fun! chuj ze spalaniem :D

Anonymous - Wto 31 Mar, 2009

Widze ze temat , jest dośc popularny i dziekuje wszystkim za odpowiedzi ;) , oczywiscie punkty zostaly rrozdane ;)

Ja raczej bym chciał znalezc jakies ph 3 :( wiec sliczna furka Mortona odpada :(

pP - Wto 31 Mar, 2009

Cytat:
Ja raczej bym chciał znalezc jakies ph 3

co za uparty człowiek.. :wall:








:rotfl:

MoRToN - Wto 31 Mar, 2009

Jak se tam chce :ble:
Anonymous - Wto 31 Mar, 2009

Heheh zlinczujecie mnie ;)

Morton proszę o zdjecia na maila -> bari2005@wp.pl

Oraz propozycje cenowa xD i to jest 2002r ?

No co ph3 mi sie podoba przez ten wydech ;p hehe jest taki bardziej sport :D

pP - Wto 31 Mar, 2009

Bari napisał/a:
hehe jest taki bardziej sport

kolega.. przede wszystkim clio ma zapie.lać a nie tam wyglądać..

Anonymous - Wto 31 Mar, 2009

No tak tak ale chciałbym wmiare jak najmłodsze :'(
Anonymous - Wto 31 Mar, 2009

apropos spalania to zanim zasne z nudow dodam ze jak wracalismy z Freemanem z lublina z toru, mielismy krotkofalowki i kasowalismy liczniki spalania w tych samych momentach, jechalismy jeden za drugim rowno. Jak u mnie bylo 8-9 to u kszyska 5.5-6 jak u mnie bylo 14 to u krzyska 10-11l. Bari, Jezdze Cooperem S r53 czyli z kompresorem btw.
Michał - Wto 31 Mar, 2009

saxo kotłowało 12 w miescie
ale ja nie oszczędzałem.
Każdy zakręt o zycie, boki na wsteku, drifty na wsteku, jazda po panelach akutstycznych na siekierowksim, jaranie lacza z kazdych swiateł. Rano , pełen bucior żeby silnik sie zagrzał szybciej. Non toper pobierałem z podłogi, pobier pobier pobier . Dachy, boki rolki przez obie strony też się zdażały. Pejzaż non stop zwiedzałem.Oleju nie brał bo nie było, ale fakt , kotłował 12 minimalnie.

GeKo - Wto 31 Mar, 2009

FreeMan napisał/a:


Znajdz ph3 w dobrym stani i dobrych pieniazkach....??
A to już zupełnie inna bajka. Mój był praktycznie igła, a i tak trzeba było parę rzeczy zrobić.
saxorulez - Wto 31 Mar, 2009

co do palwia już ustaliliśmy zę Clio mało pałi wiec już dziękujemy za dywagacje.
saxorulez - Wto 31 Mar, 2009

Bari napisał/a:
:
Jakie są ewentualne koszty modyfikacji żeby moc zbliżyć do 200km i co trzeba zrobić ? Z tego co wyczytałem to sporty raczej mogą nie trzymać serii wiec zależało by mi na jakichś modyfikacjach które zbliża do 200 lub pozwolą przekroczyć w tym clio 200koni , czy jest w ogóle taka szansa ?


Ziom z tymi 200KM to jest lekki problem - głównie przez seryjne ECU co udowdonił TOXIC że nic na guwnie nie nastrugasz. Pomimo montażu wałków (mówiłem że zbyt ostrych jak na serię ECU) efektów nie ma, mocy jest tyle co w lekko dłubanej serii i jestem przekonany ze wykres u TOXICA jest mniej korzystny.

Rozwiązaniem są kompy OMEXA ale niestety one są dosyć stare konstrukcyjne.
Warto kupować części plug and play oszczędza to trochę zabawy w przecieranie szlaków.

Tutaj ładny kit: http://www.k-tecracing.co...uct.asp?id=2478
Drogi ale sprawdzony i popularny. Nawet na seryjnych wałkach działa i daje radę.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group