To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Gwint do gr N

zawodnik - Nie 26 Gru, 2010

Loko napisał/a:
tomecki napisał/a:
Obecnie mamy wkład bilsteina B6 na seryjnej sprężynie, chcę zmienić sprężyne na eibacha -35mm, oddać B6kę do skrócenia czy będzie można na tym bez szkody jeździć?


Zdecydowanie skrócić.


Jak skrocic? rozwinicie myśl? Bo w temat Bila dopierow chodze:D

Jaco - Nie 26 Gru, 2010

zawodnik napisał/a:


Jak skrocic? rozwinicie myśl? Bo w temat Bila dopierow chodze:D



B6 i B8 to praktycznie ten sam amortyzator, różnica polega na tym, że B6 jest dłuższy i powinno się go zakładać do seryjnej sprężyny

B8 jest krótszy i zalecany do stosowania z niższą sprężyną -30, -35...

Czyli jak masz B6 można go wysłać do Zerkopolu i skrócić ( czyli zrobic z niego B8)

zawodnik - Nie 26 Gru, 2010

czyli wszystko jasne, dzieki
k-mart - Pon 27 Gru, 2010

xD
tomecki - Pon 27 Gru, 2010

Dzwonię do zerkopolu, facet się pyta co to za wkłady-czy robione u nich czy włożone w kolumnę bez jej przerabiania, mówię że to drugie a on na to że na 99% będą krzywe (bo niby tylko takie doświadczenia z nimi ma) i wtedy dupa czapa ze skrócenia i nawet ich nie zregenerują, mówi że trzeba do nich wysłać cała kolumnę i oni rozwiercają ją i wkładają jakiś grubszy wkład P36 (ten pod ori kolume to P30) i wtedy to ponoć hula jak trzeba, P36 plus przeróbka kolumny - 900zł/szt :wall:
Anonymous - Pon 27 Gru, 2010

umieją robić pieniądze :/
Przem_106 - Pon 27 Gru, 2010

Czesio napisał/a:
umieją robić pieniądze :/


Nie masz racji Czesio, ale nie bede ci tłumaczył, bo juz 100 razy było to tłumaczone.

tomecki - Pon 27 Gru, 2010

Przem_106 napisał/a:
Czesio napisał/a:
umieją robić pieniądze :/


Nie masz racji Czesio, ale nie bede ci tłumaczył, bo juz 100 razy było to tłumaczone.



Mógłbyś jednak wyjaśnić?

Meehow - Pon 27 Gru, 2010

Ja niedawno za same wkłady płaciłem chyba 750 zl / szt
Przem_106 - Pon 27 Gru, 2010

Bilstein handlowy o oznaczeniach B6, B8 to amortyzator dostępny prawie w kazdym sklepie. To produkt tzw. dedykowany pod dany model auta rowinez do 106.
B6 i B8 do 106 mają tłoczysko grube ok. 32mm czyli P30, a więc tyle zeby zmiescic się w kolumne. I najczęstszym powodem zniszczenia takiego amorka jest jego skrzywienie. Dzieje się tak często gdy B6 uzywane jest ze spręzyną -30. Tych amorkow nie chcą regenerowac, bo bardzo często padają.
Do większosci innych aut Bilstein produkuje B6 i B8 ale juz uzywając wkładow grubszych, czyli P36. I to własnie te wkłady da się regenerowac, a więc utwardzac, skracac, regenerowac itp.
Dlatego u posiadaczy saxo/106 wystepują 2 rodzaje Bilsteinow, a więc seryjny P30 i customowy P36. Na zdjęciu moj asfaltowy komplet na wkładzie P36, ktory jest w pałni regenerowany i za 100-150zł mozna go ustawiac.


Podsumowując "tzw gruba rura", to Bilstein z wkładem P36

Meehow - Pon 27 Gru, 2010

Przem_106, Sam chciałeś drugą sprężynę czy tak Ci doradzili ?
Przem_106 - Pon 27 Gru, 2010

Zdjęcie jest poglądowe. To akurat spręzyny KW z mojej 206 :] Druga spręzyna nie jest konieczna. Tak doradzają i to racja. Aczkolwiek wiele eksperymentowałem juz ze spręzynami i mi najlepiej się jezdzi na springach Peugeot Sport. Nigdy nie dobijają!
Loko - Pon 27 Gru, 2010

Druga sprężyna to jest helper i jest stosowany, przy twardej sprężynie głównej, która w związku z twardością musi być dość krótka i w momencie kiedy zawias się "rozwija" sprężyna główna była by luźna, nie dotykała by ani dolnego ani górnego mocowanie, a tak trzyma ją własnie helper i to jest jego jedyne zadanie.
tomecki - Pon 27 Gru, 2010

podeśle ktoś jakies manuale z info nt obnizania belki tylnej?
iQ - Pon 27 Gru, 2010

tomecki,http://www.suzukituning.c...on/Lowering.htm


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group