Barejka - Pon 13 Lip, 2009 AndreXSi, oszukuje ja okladam dwa tysie i biore Barejka - Pon 13 Lip, 2009 A szczeze mowiac te silniki cholernie drogo chodza, bardziej oplaca sie sciagnac anglika Loko - Pon 13 Lip, 2009
michool_vt napisał/a:
o ja jebie, za tysiaka wiecej sprzedam cale moje saxo...
To nie jest głupi pomysł, przy tym co ostatnio rozmawialiśmy o cenach saxofonów, a patrząc na ceny części, to jak będe chciał sprzedać saxo to 100 razy lepiej wyjde jak go rozbiore na cześci i sprzedam w kawałkach Grzesiek VTS - Pon 13 Lip, 2009 Tylko transport saxofona z Angli do PL to 3 tysie z ubezpieczeniem i trzeba go potem tam wrejestrowac .
A za ladne saxo w angli trzeba troche zaplacic to tak jak w pl Barejka - Pon 13 Lip, 2009 Grzesiek VTS, to jak Ty to sprowadzasz kto Ci to przywozi u mnie biora za auto jakie kolwiek 1,5 tys dowiaza pod sam dom pozostaje kwestia kupienia tam auta z ty tez nie mialbym problemu bo znajomy to kupuje w UK i ma tam lawete, faktycznie sraxo drogie tam jest, bo dla porownania audi a4 okolo 97, astra 99 passat 98 wszystko wychodzi okolo 1,5 tys w licytacjach albo juz tam wyrejestrowane. Saxo sa drosze mysle ze w 4 kola da sie zamknac, nie oszukuje Grzesiek VTS - Pon 13 Lip, 2009 Tylko saxo z 2002 - 2003 roku lykam plus Ks serwisowa i max 2 wlascicieli ten srebrny mial jednego od nowosci. transport wychodzi cos kolo 2 tysia do tego oplaty 1 tys. Zawsze cos gorszego mozna kupic tanio ,ale potem sprzedac vts ktory ma z 200 tysia nalatane to odpada.Barejka - Pon 13 Lip, 2009 Grzesiek VTS, jakie oplaty z Uk nima oplat u mnie jest koles co Tirem jada normalnie z towarem a wrcajaz z 5 autami biora po 1.5 od auta, ja to bym chcial saxo gdzies z poczatku produkcji bo silnik na dwie wtyczkie latwiej swapa zrobic do starego xsi
tylko znalezc saxo w dobrej kasie tam to problem a zwlaszcza ze chcesz jeszcze tak mlode
tutaj cikawa oferta
http://cgi.ebay.co.uk/Pug...93%3A1|294%3A50