Ryba :] my tu mamy bardzo luźną politykę, coś jak nasz rząd tylko trochę lepiej, także bez spinania, posiedzisz z nami trochę to poznasz kulisy i arkana 106/saxo oraz wszystkich mistrzów ciętej riposty no poza Mi on sam znajdzie Ciebie
Luz
Pan twierdzi ze definytywnie najlepszy jest 300V, natomiast wezme i zakupie serie 8100 X-Cess 5W40, albo 5W30.Tomcat - Pon 07 Wrz, 2009 Ja mogę potwierdzić że Valvoline VR1 5W50 zdecydowanie daje radę w tym silniku. Jeśli masz serię to nie ma sensu lepszego pakować.Ryba - Wto 08 Wrz, 2009 Samochód zalany Motulem 8100 X-Cell 5W40, zobaczymy jak się będzie to sprawowało w praktyce.
Serdecznie dziękuję wszystkim za opinie =)Młody Papież - Wto 08 Wrz, 2009 tak?Ryba - Wto 08 Wrz, 2009
Dżon napisał/a:
tak?
ta Młody Papież - Wto 08 Wrz, 2009 ahaGreg - Wto 08 Wrz, 2009 Lej Motula, jako jeden z niewielu jest na pełnej bazie syntetycznej, a nie "syntetyczny" bo z dodatkami syntetycznymi.
Comma jest podobno równiez OK, ma serie do motorsportu, robi to afaik Exxon Mobil.
Castrol chyba oprócz TWS to tak samo niby-syntetyk. Edge to chłam.
Robiłem research w branzy i się nasłuchałem. Anonymous - Śro 09 Wrz, 2009 Ja niedawno zalałem Liqui Moly Synthoil 5W-40 do Reanult. Za bańkę w pelni syntetycznego oleju o pojemności 5ltr zapłaciłem niecałe 150zł. Uważam że to dobry zakup (dobry bo nierozlewany w Polsce, ale w DE - to już mi wystarczy). Do cywilnego auta nie ma potrzeby lać nic lepszego.. Do rajdówki zaleję wkrótce 10W-60, także od Liqui Moly.