X też daje radę, a na seryjnym motorze 350 koca i 440 Nm to pikuś i mamy "seryjną" brykę do wyrywania generalek na miejscowych upalaniach i nie tylko.
Ale nigdy nie będzie tak agresywne jak IX w prowadzeniu, poza tym jest wolniejsze na prostej. Ja się X nie jaram jakoś bardzo.... Jak kupowac to IX, reszta to półśrodki.martin.h - Śro 14 Paź, 2009
Marek23 napisał/a:
rasta napisał/a:
X też daje radę, a na seryjnym motorze 350 koca i 440 Nm to pikuś i mamy "seryjną" brykę do wyrywania generalek na miejscowych upalaniach i nie tylko.
Ale nigdy nie będzie tak agresywne jak IX w prowadzeniu, poza tym jest wolniejsze na prostej. Ja się X nie jaram jakoś bardzo.... Jak kupowac to IX, reszta to półśrodki.
Myślę, że to kwestia czasu
Marek23 - Śro 14 Paź, 2009
martin.h napisał/a:
Myślę, że to kwestia czasu
Zawsze jest to 150kg wiecej. Ja się nie jaram i koniec. Jak kupię to evo 9, reszta niech się jara nowościami,esp i ładniejszą tapicerką anjas - Śro 14 Paź, 2009 miałem napisać coś ważnego w tym temacie, ale widzę, że ktoś wykasował mojego wcześniejszego posta, więc już się powstrzymam od dalszego komentarza...
martin.h - Śro 14 Paź, 2009
Marek23 napisał/a:
martin.h napisał/a:
Myślę, że to kwestia czasu
Zawsze jest to 150kg wiecej. Ja się nie jaram i koniec. Jak kupię to evo 9, reszta niech się jara nowościami,esp i ładniejszą tapicerką
Evo X RS jest lżejszy od "dziewiątki" o jakieś 50 kg Anonymous - Śro 14 Paź, 2009 a Evo X RS vs Evo IX RS ?
Ja też się nie jaram EvoX, i nie chodzi tylko o performance ale o sam wyglądmartin.h - Śro 14 Paź, 2009
AndreXSi napisał/a:
a Evo X RS vs Evo IX RS ?
Evo X RS - 1420 kg
Evo IX RS - 1310 kg
Tyle, że "dziewiątka" RS jest nie do dostania, a "dziesiątke" RS można kupić.Marek23 - Śro 14 Paź, 2009
martin.h napisał/a:
Evo X RS - 1420 kg
Evo IX RS - 1310 kg
Tyle, że "dziewiątka" RS jest nie do dostania, a "dziesiątke" RS można kupić.
Tylko, że taki RS X na dzień dobry wymaga ogromnego wkładu finansowego, bo auto jest bez hamulców,felg,itd. Biorę IX i nawet niech mi tu Anjas nic nie pisze. Poza tym X wygląda słabo.
Kocham te gadki Evo Michał - Śro 14 Paź, 2009 japa kały
pozamiatałemMarek23 - Śro 14 Paź, 2009 Tak gtr na pewno jest szybszy na polskich nierównych drogach, w deszczu i na śniegu Michał - Śro 14 Paź, 2009
Marek23 napisał/a:
Tak gtr na pewno jest szybszy na polskich nierównych drogach, w deszczu i na śniegu
dokladnie
zgadzam sie z tobą
jak narazie nie zbudowano nic szybszego. Pozostaje technologia NASAMarek23 - Śro 14 Paź, 2009
Michał napisał/a:
jak narazie nie zbudowano nic szybszego. Pozostaje technologia NASA
Chyba technologia z Bumaru OSKAR - Śro 14 Paź, 2009
Marek23 napisał/a:
Chyba technologia z Bumaru
Hahahahha
Ewo VII lub GT Ja tylko w to bym szedl,ze wzgledu ze to wyglada i to jezdzi.Moca nie powala,ale za to fun masz przedni i na polskie piekne drogi sie nadaje ŁukaszS3 - Śro 14 Paź, 2009
Marek23 napisał/a:
Zawsze jest to 150kg wiecej. Ja się nie jaram i koniec. Jak kupię to evo 9, reszta niech się jara nowościami,esp i ładniejszą tapicerką
Zgadzam się w 100% dołożę tylko wydech przelot i podtrzymanie Anonymous - Śro 14 Paź, 2009 a jak to jest z tym podtrzymaniem-faktycznie turbo tak szybko mowi pa pa