Ogłoszenia komercyjne - Jaskinia motorsportu Vlodarsky Racing
M - Śro 30 Gru, 2009 Ja bylem dzisiaj u Marka BMW, wyjechałem oczywiście sprawnym!
POLECAM! Vlodarsky - Śro 30 Gru, 2009
eM napisał/a:
Ja bylem dzisiaj u Marka BMW, wyjechałem oczywiście sprawnym!
POLECAM!
Bardzo Mało Wiarygodne PiTT - Śro 30 Gru, 2009 a co się zepsuło w BMW, przecież one się nie psują
także polecam, profi robota z zegarmistrzowską precyzjąsaxorulez - Czw 28 Sty, 2010 jaskinia motorsportu mi pomogła - bardzo dziękuję Vlodarsky - Pią 29 Sty, 2010
saxorulez napisał/a:
jaskinia motorsportu mi pomogła - bardzo dziękuję
mówiłem Ci, że w GTrze most od dużego fiata zda egzamin...saxorulez - Pią 29 Sty, 2010 teraz jest lepiej i nie świszczyVlodarsky - Pią 29 Sty, 2010 Proszę moderatora o sprzątnięcie kupy Vlodarsky - Sob 30 Sty, 2010 Od tego tygodnia w naszej ofercie poza olejami Total Quartz syntetyk 5W30, 5W40, Total Ineo ECS 5W30 syntetyk, półsyntetyk Total Quartz 10W40, miceralny Total 15W40 pojawił się olej dla samochodów sportowych TOTAL QUARTZ RACING 10W50
SYNTETYCZNY OLEJ DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I DIESLA
TOTAL QUARTZ RACING 10W-50 to olej opracowany w technologii syntetycznej, który zapewnia optymalną pracę silnika nawet w najtrudniejszych warunkach w czasie startów w rajdach.
Doskonale spełnia wymagania wszystkich silników benzynowych i diesla z bezpośrednim wtryskiem.
TOTAL QUARTZ RACING 10W-50 to:
doskonała odporność na bardzo wysokie temperatury
doskonała ochrona przed zużyciem
bardzo dobra odporność na utlenianie
Specyfikacja oleju
Zalecany jest do stosowania w bardzo wysilonych silnikach benzynowych i wysokoprężnych nowoczesnych konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy stosowanych w ekstremalnych warunkach w pojazdach sportowych.
Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych:
• ACEA 2007 A3/B4
• API SM/CF
• PEUGEOT CITROËN silniki SPORT
• SUBARU poziom
• dzięki zastosowaniu syntetycznej bazy, olej posiada ekstremalną stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika,
• wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika,
• doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części,
• doskonałe właściwości przeciwzużyciowe,
• niska temperatura krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach,
• wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika,
• niska lotność zmniejszająca zużycie oleju w silniku,
• całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.
Gestość w 15°C kg/dm3 0,856
Lepkość kinematyczna w 40°C mm2/s (cSt) 115
Lepkość kinematyczna w 100°C mm2/s (cSt) 17
Wskaźnik lepkości - 164
Temperatura zapłonu, VO OC 240
Temperatura płynięcia OC -45
Cena za bańkę 5L to 230 zł brutto. Wystawiam FVAT.
Olej zalecany do
Citroen Sport
Peugeot Sport
saxorulez - Sob 30 Sty, 2010 zalejemy do mojego zobaczymy czy da radę, u mnie Castrol o parametrach 5W coś tam siadał po chwili upalania, Motul 20W60 idealnie daje radę, ale z chęcią sprawdzę to 10W50. Prawdę powie pierwsze 10 minut upalniaBonczek - Sob 30 Sty, 2010
saxorulez napisał/a:
u mnie Castrol o parametrach 5W coś tam siadał po chwili upalania
Czyli co się z nim działo? Jeżeli to OT to proszę na PW.Vlodarsky - Sob 30 Sty, 2010 Pisz tu Łukasz po czym zauważasz, że olej siada. Z ciśnieniem coś nie tak ? czy słychać popychacze wtedy ? czy co ?saxorulez - Nie 31 Sty, 2010 Vlodarsky,
u mnie było słychać popychacze, zresztą sam na lublinie słyszałeś jak an castrolu klekotał. Jak był zimny lub w jeżdzie miejskiej było ok, ale przy upalaniu klekotało strasznie.
Na Motulu się to nie powtarzałoVlodarsky - Nie 31 Sty, 2010 No pamiętam nie wiedziałem, że to było od oleju. Jestem za tym żeby spróbować Totala Racing.saxorulez - Nie 31 Sty, 2010 Vlodarsky,
to jedyna rzecz która jest w popychaczu hydraulicznym, olej sie robił za rzadki moim zdaniem i nie trzymał ciśnienia w hydraulicznym popychaczuVlodarsky - Nie 31 Sty, 2010 Ale ja myślałem, że popychacze masz do bani Łukasz.