GeKo - Pon 16 Lis, 2009 Tak trochę OT to Greg ma najcichszy sportowy wydech jaki miałem okazję słyszeć.jarek-malopolska - Pon 16 Lis, 2009
Greg napisał/a:
A skąd wiesz?
Hehe bo założylem u siebie i pasuje
Greg napisał/a:
On pasuje do każdego wydechu?
Tego ci nie powiem, jak sobie otworzysz http://www.allegro.pl/ite...6_16v_nowy.html na duże okno i popatrzysz na ostatnie foto, gdzie jest dół kolektora to widać taki kawałek metalu z dziurą, prawdopodobnie jak być kupił dalszą część wydechu pucharowego to się to jakoś zsuwa/łączy ze sobą i skręca jakąś śrubką.. na to wyglądaGreg - Pon 16 Lis, 2009
GeKo napisał/a:
Tak trochę OT to Greg ma najcichszy sportowy wydech jaki miałem okazję słyszeć.
Fakt, nie jest bardzo głośny, ale ma świetne brzmienie - uwielbiam go.
jarek-malopolsk napisał/a:
Greg napisał/a:
A skąd wiesz?
Hehe bo założylem u siebie i pasuje
Greg napisał/a:
On pasuje do każdego wydechu?
Tego ci nie powiem, jak sobie otworzysz http://www.allegro.pl/ite...6_16v_nowy.html na duże okno i popatrzysz na ostatnie foto, gdzie jest dół kolektora to widać taki kawałek metalu z dziurą, prawdopodobnie jak być kupił dalszą część wydechu pucharowego to się to jakoś zsuwa/łączy ze sobą i skręca jakąś śrubką.. na to wygląda
A masz C2?
jak będę na podnośniku to zobaczę łączenie kolektora z wydechem u mnie.Przem_106 - Pon 16 Lis, 2009 A ja calkiem powaznie podlacze sie pod temat.
Mam N-kowy silnik w 106 s16 - rzekomo wywazony i swiezo poskladany silnik, N-kowy wydech 2calowy w katem na koncu, sportowa wkladkę KN co daje 131.5 KM.
I jedyne co mi pozostalo zeby miec czyste auto i cokolwiek jeszcze wydusic, to jakas zabawa kompem. Stad moje pytanie podobne do pytania Grega tyle, ze chodzi o 106 s16/VTS z tym, ze dla mnie to niemal koniecznosc i ostatecznosc jesli chodzi o N-ke. I jak dla mnie wydac 800-1000zl za 5-8 Km, czy 8-10Nm ma sens!jarek-malopolska - Pon 16 Lis, 2009 GeKo - Pon 16 Lis, 2009 Przem_106, Nkowe wałki, kręcenie wałkami i ECU master i powinno pęknąć ponad 14x KM znam 2 auta które jeżdżą w takim zestawie. Jedno z ECU masterem drugie bez, oba w Nce. Do obu Łukasz wałeczki załatwiałjarek-malopolska - Pon 16 Lis, 2009 Tak to wygląda w pucharowym 206, ale tez nie za dobrze widać jak to jest połączone, jedyne zdjęcie z książki homologacyjnej ukazujące kolektor przy łączeniu z wydechem Przem_106 - Pon 16 Lis, 2009
GeKo napisał/a:
Przem_106, Nkowe wałki, kręcenie wałkami i ECU master i powinno pęknąć ponad 14x KM znam 2 auta które jeżdżą w takim zestawie. Jedno z ECU masterem drugie bez, oba w Nce. Do obu Łukasz wałeczki załatwiał
Ok, a podasz koszta? Mysle, ze walki to ok 2000 Ecu master z 500 plus cala zabawa tez w 500. W moim przypadku jeszcze dojazd na poludnie.
Moim zdaniem na ta chwile dla 10-12 koni nie warto.
Gdybym mial taką kasę, to warto bylo by pojsc w szpere, krotkie przelozenia, lub zawias HP
Mozesz podac na priv kto jezdzi takimi saxolotami i kto to stroil?GeKo - Pon 16 Lis, 2009 Jedno auto to była 106 Jacka Poloka. Składane przez Łukasza Bilskiego i tam siedział SMT6 (pomyliłem się wcześniej pisząc o ECU masterze) Drugie to 106 Kucharczyka eks Marka23 . Składane u Grzybka a strojone bodajże w Vtechu. Kosztów nie znam.
Myślę że to nie jest 10-12 tylko bardziej 12-15KM. A 145KM to juz jest czym jechać.Bad-i - Pon 16 Lis, 2009
GeKo napisał/a:
Jedno auto to była 106 Jacka Poloka. Składane przez Łukasza Bilskiego i tam siedział SMT6 (pomyliłem się wcześniej pisząc o ECU masterze) Drugie to 106 Kucharczyka eks Marka23 . Składane u Grzybka a strojone bodajże w Vtechu. Kosztów nie znam.
Myślę że to nie jest 10-12 tylko bardziej 12-15KM. A 145KM to juz jest czym jechać.
jezeli Nka ma 145 KM to uwazam ze to super wynik i warty tej kasy. Ciekawy jestem ile finalnie wyjdzie u mnie jak go wystroje (lub u Lukasza)saxorulez - Pon 16 Lis, 2009
Przem_106 napisał/a:
Moim zdaniem na ta chwile dla 10-12 koni nie warto.
obiektywnie uważam że takie dodatkowe 10-12KM to może być kwestia być pierwszym na mecie lub pierwszym przegranym. Nawet jeśli w prostym porównaniu na prostej róznica wydaje Ci sie nie wielka (jakieś setne sekundy) to na 10KM odcinku to może być różnica kilku sekund które mogą zaważyć na zwycięstwie.
A w kwestii wałków to nie jest tylko 15KM wiecej w peaku ale też więcej przed wartością mocy max i za tą wartością.
Jak ciąłem się z Saxo które miało 140KM (na serii wałkach) a ja miałem 142KM (na Cat Camsie) to byłem szybszy od konkurencyjnego auta ponieważ miałem więcej mocy przed i po wartości max. Co potem sam właściciel drugiego auta potiwerdził mówiąc że zdecydowanie silnik zbiera się szybciej.
A o różnicy 130KM vs 140KM może powiedzieć Ci Michał z tego forum jak cieliśmy się z jazdy co się działo z jego saxo które miało te 10KM więcej.
Obiektywnie uważam że 10-15KM w aucie NA o pojemności 1.6 to jest odczuwalna różnica czy to z wałkami czy też bez jest to już coś czo czujesz pod dupą
Oczywiście to kierowca sobie musi sam wyważyć czy więcej na mecie zyska z 15KM, z zawiasu HP czy też ze szpery.106 - Pon 16 Lis, 2009 u mnie z modow mechanicznych to chyba praktycznie wszystko jest juz zrobione
lub bylo dotykane... zmienilem seryjnego kompa na Agr pug sport odczucia na +.
pozniej glowica dostala solidne mody plus EM DET3 w wartosciach max wyszlo
+4KM +8Nm. na wykresie chyba w 1 miejscu zrobilo sie +12Nm. i o te wartosci to
byla juz dlubanina. troche jezdzenia po drodze + chyba 15 pomiarow na hamowni.
na tym etapie byly to chyba najdrozsze KM wsadzone w auto... ecumaster przyda
sie przy ITB.... wiec warto bylo. jesli przyjac ze komp pug sport dal tyle co det3
to moze i warto bo po remapie przyrosty byly by 2x takie.
jak planujesz jakies jeszcze duze mody to remap zrob na koncu jak planow brak
to rob teraz...takie moje zdanie.
GeKo jak 106 poloka to to ktorym jezdzi teraz knopt to tam nie ma 14xKM...
to chyba jest tam z eNkowym dolotem 12xKM... tak mowil knopt na swidnickim.
saxorulez napisał/a:
Obiektywnie uważam że 10-15KM w aucie NA o pojemności 1.6 to jest odczuwalna różnica czy to z wałkami czy też bez jest to już coś czo czujesz pod dupą
dokladnie i dlubiac NA ja osobiscie nastawiam sie raczej na pojedyncze konie...GeKo - Pon 16 Lis, 2009
106 napisał/a:
GeKo jak 106 poloka to to ktorym jezdzi teraz knopt to tam nie ma 14xKM...
to chyba jest tam z eNkowym dolotem 12xKM... tak mowil knopt na swidnickim.
To chyba to samo. To ciekawe bo pamiętam jak to auto jeździło przed wałkami i po.Bad-i - Pon 16 Lis, 2009 na Zamkowym ten 106 nie jechał wcale106 - Pon 16 Lis, 2009
GeKo napisał/a:
106 napisał/a:
GeKo jak 106 poloka to to ktorym jezdzi teraz knopt to tam nie ma 14xKM...
to chyba jest tam z eNkowym dolotem 12xKM... tak mowil knopt na swidnickim.
To chyba to samo. To ciekawe bo pamiętam jak to auto jeździło przed wałkami i po.
slowa knopta... a to 16v czy 8v jest? jak pamietam to mowil ze chyba 126.
powiedzial tez ze auto hamowali bez filtra powietrza na samej przepustnicy i bylo 13x..